Koncept Chery Journeo byl vyvinut v Německu. Na délku má 5,2 metru, ale jeho kabina je pouze čtyřmístná. Přední sedadla jdou otočit o 180 stupňů. K pohonu slouží hybridní ústrojí s dvoulitrem.|
Zdroj: Chery
Chery Journeo|
Zdroj: Chery
LEVC L380|
Zdroj: LEVC
LEVC L380|
Zdroj: LEVC
LEVC L380|
Zdroj: LEVC
LEVC L380|
Zdroj: LEVC
LEVC L380|
Zdroj: LEVC
LEVC L380|
Zdroj: LEVC
LEVC L380|
Zdroj: LEVC
LEVC L380 začne v Číně, ale do dvou let by měl vstoupit na evropský trh, minimálně tedy britský|
Zdroj: LEVC
LEVC L380|
Zdroj: LEVC
LEVC L380|
Zdroj: LEVC
LEVC L380|
Zdroj: LEVC
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90 je elektrické a primárně určené pro čínský trh. Díky 116kWh baterii lze zvládnout až 738 km, v kabině se ze stropu vyklápí 15,6palcový monitor pro zadní cestující.|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Volvo EM90|
Zdroj: Volvo
Elektrický koncept Porsche Renndienst pro šest osob, když řidič sedí vepředu uprostřed|
Zdroj: Porsche