Lincoln Capri (1952–1959): Třetí generace byla nejdelším lincolnem

13/22
Přehled fotografií
Zavřít
  • Výraznější stylistickou změnou modelů 1955 byla náhrada tenkých chromovaných rámečků světlometů širokými rámečky v barvě vozu.
    Výraznější stylistickou změnou modelů 1955 byla náhrada tenkých chromovaných rámečků světlometů širokými rámečky v barvě vozu.| Zdroj: Karel Haas
  • Kabriolet Lincoln Capri z roku 1952 měl masivní chromovaný nárazník s velkými svislými členy, ve kterých byly umístěny pomocné světlomety.
    Kabriolet Lincoln Capri z roku 1952 měl masivní chromovaný nárazník s velkými svislými členy, ve kterých byly umístěny pomocné světlomety.| Zdroj: Bring a Trailer
  • Dvoudveřové kupé hardtop (bez středových sloupků) ročníku 1952.
    Dvoudveřové kupé hardtop (bez středových sloupků) ročníku 1952.| Zdroj: lincolnmotorco.tumblr.com
  • Nad předním nárazníkem mělo Capri 1952 úzkou štěrbinu, kterou se přiváděl vzduch k chladiči.
    Nad předním nárazníkem mělo Capri 1952 úzkou štěrbinu, kterou se přiváděl vzduch k chladiči.| Zdroj: premierauctiongroup.com
  • Lincoln Capri Special Custom Convertible z roku 1953 měl na nárazníku výstupky ve tvaru nábojů.
    Lincoln Capri Special Custom Convertible z roku 1953 měl na nárazníku výstupky ve tvaru nábojů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní sdružené svítilny byly umístěny svisle v zadních blatnících a navazovaly na zadní nárazník.
    Zadní sdružené svítilny byly umístěny svisle v zadních blatnících a navazovaly na zadní nárazník.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Typické pro modely 1952 a 1953 byly šikmé falešné větrací otvory na bocích a vodorovné lišty sahající od podběhů předních kol až k zadnímu nárazníku.
    Typické pro modely 1952 a 1953 byly šikmé falešné větrací otvory na bocích a vodorovné lišty sahající od podběhů předních kol až k zadnímu nárazníku.| Zdroj: Karel Haas
  • Nezvykle tvarovaná palubní deska měla před volantem vodorovné panely s ovladači a přístroji.
    Nezvykle tvarovaná palubní deska měla před volantem vodorovné panely s ovladači a přístroji.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Lincoln Capri 1952 poháněl vidlicový osmiválec Lincoln Y-block s objemem 5,2 litru a výkonem 163 k (120 kW) .
    Lincoln Capri 1952 poháněl vidlicový osmiválec Lincoln Y-block s objemem 5,2 litru a výkonem 163 k (120 kW) .| Zdroj: Wheelsage.org
  • Lincoln Capri Special Custom Convertible z roku 1954. Zjednodušený přední nárazník už neměl uprostřed zlom a změnily se i ozdobné lišty na bocích.
    Lincoln Capri Special Custom Convertible z roku 1954. Zjednodušený přední nárazník už neměl uprostřed zlom a změnily se i ozdobné lišty na bocích.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Větrací okénka v předních dveřích se ovládaly kličkou, automatická převodovka měla ovládací páku pod volantem.
    Větrací okénka v předních dveřích se ovládaly kličkou, automatická převodovka měla ovládací páku pod volantem.| Zdroj: peakpx.com
  • Elegantní dvoudveřové kupé Lincoln Capri Hardtop z roku 1954.
    Elegantní dvoudveřové kupé Lincoln Capri Hardtop z roku 1954.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé s dlouhým názvem Lincoln Capri Special Custom Hardtop Coupe pocházelo z roku 1955.
    Kupé s dlouhým názvem Lincoln Capri Special Custom Hardtop Coupe pocházelo z roku 1955.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V modelovém roce 1955 dostalo Capri nový motor V8 s objemem 5,6 litru a nejvyšším výkonem 228 koní.
    V modelovém roce 1955 dostalo Capri nový motor V8 s objemem 5,6 litru a nejvyšším výkonem 228 koní.| Zdroj: Wheelsage.org
  • K výrazné modernizaci karoserie Lincolnu Capri došlo v modelovém roce 1956, kdy se představila druhá generace.
    K výrazné modernizaci karoserie Lincolnu Capri došlo v modelovém roce 1956, kdy se představila druhá generace.| Zdroj: Wikipedia
  • Lincoln Capri z roku 1956 měl rozvor 3 200 mm a vnější rozměry 5 659 x 2 029 x 1 529 mm (d x š x v).
    Lincoln Capri z roku 1956 měl rozvor 3 200 mm a vnější rozměry 5 659 x 2 029 x 1 529 mm (d x š x v).| Zdroj: Wikipedia
  • Modelový rok 1957 přinesl změnu v podobě svisle uspořádaných dvojitých světlometů.
    Modelový rok 1957 přinesl změnu v podobě svisle uspořádaných dvojitých světlometů.| Zdroj: classiccarcatalogue.com
  • Zvýšené zešikmené zadní blatníky tvořily výrazné ploutve zakončené velkými koncovými svítilnami.
    Zvýšené zešikmené zadní blatníky tvořily výrazné ploutve zakončené velkými koncovými svítilnami.| Zdroj: oldcaradvertising.com
  • Luxusní sedan Lincoln Capri Landau z roku 1957.
    Luxusní sedan Lincoln Capri Landau z roku 1957.| Zdroj: puzzlefactory.com
  • Lincoln Capri třetí generace se šikmo umístěnými dvojitými světlomety a nezvyklými prolisy na bocích měl styl, který mnozí považovali za přehnaný.
    Lincoln Capri třetí generace se šikmo umístěnými dvojitými světlomety a nezvyklými prolisy na bocích měl styl, který mnozí považovali za přehnaný.| Zdroj: forums.aaca.org
  • Lincoln Capri z roku 1958 měl rozvor náprav 3 327 mm a byl dlouhý 5 817 mm.
    Lincoln Capri z roku 1958 měl rozvor náprav 3 327 mm a byl dlouhý 5 817 mm.| Zdroj: Wheelsage.org
  • S množstvím chromu se na zádi nešetřilo. Sdružené svítilny se přemístily z blatníků do široce orámované zadní masky.
    S množstvím chromu se na zádi nešetřilo. Sdružené svítilny se přemístily z blatníků do široce orámované zadní masky.| Zdroj: Mecum
Výraznější stylistickou změnou modelů 1955 byla náhrada tenkých chromovaných rámečků světlometů širokými rámečky v barvě vozu.
Kabriolet Lincoln Capri z roku 1952 měl masivní chromovaný nárazník s velkými svislými členy, ve kterých byly umístěny pomocné světlomety.
Dvoudveřové kupé hardtop (bez středových sloupků) ročníku 1952.
Nad předním nárazníkem mělo Capri 1952 úzkou štěrbinu, kterou se přiváděl vzduch k chladiči.
Lincoln Capri Special Custom Convertible z roku 1953 měl na nárazníku výstupky ve tvaru nábojů.
Zadní sdružené svítilny byly umístěny svisle v zadních blatnících a navazovaly na zadní nárazník.
Typické pro modely 1952 a 1953 byly šikmé falešné větrací otvory na bocích a vodorovné lišty sahající od podběhů předních kol až k zadnímu nárazníku.
Nezvykle tvarovaná palubní deska měla před volantem vodorovné panely s ovladači a přístroji.
Lincoln Capri 1952 poháněl vidlicový osmiválec Lincoln Y-block s objemem 5,2 litru a výkonem 163 k (120 kW) .
Lincoln Capri Special Custom Convertible z roku 1954. Zjednodušený přední nárazník už neměl uprostřed zlom a změnily se i ozdobné lišty na bocích.
Větrací okénka v předních dveřích se ovládaly kličkou, automatická převodovka měla ovládací páku pod volantem.
Elegantní dvoudveřové kupé Lincoln Capri Hardtop z roku 1954.
Kupé s dlouhým názvem Lincoln Capri Special Custom Hardtop Coupe pocházelo z roku 1955.
V modelovém roce 1955 dostalo Capri nový motor V8 s objemem 5,6 litru a nejvyšším výkonem 228 koní.
K výrazné modernizaci karoserie Lincolnu Capri došlo v modelovém roce 1956, kdy se představila druhá generace.
Lincoln Capri z roku 1956 měl rozvor 3 200 mm a vnější rozměry 5 659 x 2 029 x 1 529 mm (d x š x v).
Modelový rok 1957 přinesl změnu v podobě svisle uspořádaných dvojitých světlometů.
Zvýšené zešikmené zadní blatníky tvořily výrazné ploutve zakončené velkými koncovými svítilnami.
Luxusní sedan Lincoln Capri Landau z roku 1957.
Lincoln Capri třetí generace se šikmo umístěnými dvojitými světlomety a nezvyklými prolisy na bocích měl styl, který mnozí považovali za přehnaný.
Lincoln Capri z roku 1958 měl rozvor náprav 3 327 mm a byl dlouhý 5 817 mm.
S množstvím chromu se na zádi nešetřilo. Sdružené svítilny se přemístily z blatníků do široce orámované zadní masky.