Lincoln Continental (1939–1948): Z auta na dovolenou se vyklubala americká ikona

23/25
Přehled fotografií
Zavřít
  • Continental 1947 měl výraznější přední masku. Po stranách širší dolní části masky byly vloženy pomocné světlomety
    Continental 1947 měl výraznější přední masku. Po stranách širší dolní části masky byly vloženy pomocné světlomety| Zdroj: Wheelsage.org
  • Prototyp kabrioletu Continental navrhl Bob Gregorie.
    Prototyp kabrioletu Continental navrhl Bob Gregorie.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Příď Continentalu byla převzata z modelu Lincoln-Zephyr bez velkých změn.
    Příď Continentalu byla převzata z modelu Lincoln-Zephyr bez velkých změn.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kabriolet Continental z roku 1939 měl dlouhou přední kapotu a krátkou záď s rezervou umístěnou za kufrem.
    Kabriolet Continental z roku 1939 měl dlouhou přední kapotu a krátkou záď s rezervou umístěnou za kufrem.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Prototyp Lincolnu Continental vycházel z aerodynamického modelu Lincoln-Zephyr, vyráběného v letech 1936 až 1942.
    Prototyp Lincolnu Continental vycházel z aerodynamického modelu Lincoln-Zephyr, vyráběného v letech 1936 až 1942.| Zdroj: prewarcar.com
  • Čtyřmístný kabriolet poháněl motor V12 s výkonem 110 koní.
    Čtyřmístný kabriolet poháněl motor V12 s výkonem 110 koní.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V roce 1940 byly vyrobeny zhruba čtyři stovky Continentalů, převážně kabrioletů a pár kupé.
    V roce 1940 byly vyrobeny zhruba čtyři stovky Continentalů, převážně kabrioletů a pár kupé.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Pro modelový rok 1941 dostal Continental tlačítkové otevírání dveří, nahrazující klasické kliky.
    Pro modelový rok 1941 dostal Continental tlačítkové otevírání dveří, nahrazující klasické kliky.| Zdroj: carstyling.ru
  • Hladké linie Continentalu narušovaly viditelné závěsy dveří.
    Hladké linie Continentalu narušovaly viditelné závěsy dveří.| Zdroj: en.wheelsage.org
  • Kabriolet Lincoln Continental z roku 1941 měl jednoduchou palubní desku obloženou imitací dřeva.
    Kabriolet Lincoln Continental z roku 1941 měl jednoduchou palubní desku obloženou imitací dřeva.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Vidlicový dvanáctiválec byl umístěn podélně vpředu a poháněl zadní kola.
    Vidlicový dvanáctiválec byl umístěn podélně vpředu a poháněl zadní kola.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Elegantní čtyřmístné kupé Lincoln Continental z roku 1941.
    Elegantní čtyřmístné kupé Lincoln Continental z roku 1941.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé mělo stejně jako kabriolet nárazníky se dvěma svislými členy, mezi kterými byly jen dvě tenké trubky.
    Kupé mělo stejně jako kabriolet nárazníky se dvěma svislými členy, mezi kterými byly jen dvě tenké trubky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Toto extravagantní kupé Continental Special postavila v roce 1941 karosárna Derham podle návrhu Raymonda Loewyho.
    Toto extravagantní kupé Continental Special postavila v roce 1941 karosárna Derham podle návrhu Raymonda Loewyho.| Zdroj: favcars.com
  • Pro modelový rok 1942 prošel Lincoln Continental výraznou modernizací.
    Pro modelový rok 1942 prošel Lincoln Continental výraznou modernizací.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Nová přední maska měla dole široké vodorovné mřížování a nahoře užší mřížku.
    Nová přední maska měla dole široké vodorovné mřížování a nahoře užší mřížku.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé Lincoln Continental z roku 1942 mělo hranatější blatníky a masivnější chromované nárazníky.
    Kupé Lincoln Continental z roku 1942 mělo hranatější blatníky a masivnější chromované nárazníky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Obdélníková koncová světla byla umístěna v horní části zadních blatníků.
    Obdélníková koncová světla byla umístěna v horní části zadních blatníků.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V květnu 1946 se stal kabriolet Lincoln Continental zaváděcím vozem (Pace Car) závodu Indy 500.
    V květnu 1946 se stal kabriolet Lincoln Continental zaváděcím vozem (Pace Car) závodu Indy 500.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Poválečný Continental byl odvozen od Lincolnů série H. Designem byl pověřen stylista Raymond Loewy.
    Poválečný Continental byl odvozen od Lincolnů série H. Designem byl pověřen stylista Raymond Loewy.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Modelový rok 1948 byl pro Lincoln Continental první generace posledním.
    Modelový rok 1948 byl pro Lincoln Continental první generace posledním.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ceny Continentalu na trhu veteránů se v USA pohybují od 20 do 80 tisíc dolarů.
    Ceny Continentalu na trhu veteránů se v USA pohybují od 20 do 80 tisíc dolarů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Modernizovaná palubní deska Continentalu Club Coupe 1948 s rádiem uprostřed a rychloměrem a hodinami po stranách.
    Modernizovaná palubní deska Continentalu Club Coupe 1948 s rádiem uprostřed a rychloměrem a hodinami po stranách.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Tento Lincoln Continental posloužil ve Švýcarsku jako svatební vůz s přídí ozdobenou květinami.
    Tento Lincoln Continental posloužil ve Švýcarsku jako svatební vůz s přídí ozdobenou květinami.| Zdroj: Tomáš Haas
  • Continental z let 1939 až 1948 je podle Amerického klubu klasických vozů označen jako „Full Classic“.
    Continental z let 1939 až 1948 je podle Amerického klubu klasických vozů označen jako „Full Classic“.| Zdroj: Tomáš Haas
Continental 1947 měl výraznější přední masku. Po stranách širší dolní části masky byly vloženy pomocné světlomety
Prototyp kabrioletu Continental navrhl Bob Gregorie.
Příď Continentalu byla převzata z modelu Lincoln-Zephyr bez velkých změn.
Kabriolet Continental z roku 1939 měl dlouhou přední kapotu a krátkou záď s rezervou umístěnou za kufrem.
Prototyp Lincolnu Continental vycházel z aerodynamického modelu Lincoln-Zephyr, vyráběného v letech 1936 až 1942.
Čtyřmístný kabriolet poháněl motor V12 s výkonem 110 koní.
V roce 1940 byly vyrobeny zhruba čtyři stovky Continentalů, převážně kabrioletů a pár kupé.
Pro modelový rok 1941 dostal Continental tlačítkové otevírání dveří, nahrazující klasické kliky.
Hladké linie Continentalu narušovaly viditelné závěsy dveří.
Kabriolet Lincoln Continental z roku 1941 měl jednoduchou palubní desku obloženou imitací dřeva.
Vidlicový dvanáctiválec byl umístěn podélně vpředu a poháněl zadní kola.
Elegantní čtyřmístné kupé Lincoln Continental z roku 1941.
Kupé mělo stejně jako kabriolet nárazníky se dvěma svislými členy, mezi kterými byly jen dvě tenké trubky.
Toto extravagantní kupé Continental Special postavila v roce 1941 karosárna Derham podle návrhu Raymonda Loewyho.
Pro modelový rok 1942 prošel Lincoln Continental výraznou modernizací.
Nová přední maska měla dole široké vodorovné mřížování a nahoře užší mřížku.
Kupé Lincoln Continental z roku 1942 mělo hranatější blatníky a masivnější chromované nárazníky.
Obdélníková koncová světla byla umístěna v horní části zadních blatníků.
V květnu 1946 se stal kabriolet Lincoln Continental zaváděcím vozem (Pace Car) závodu Indy 500.
Poválečný Continental byl odvozen od Lincolnů série H. Designem byl pověřen stylista Raymond Loewy.
Modelový rok 1948 byl pro Lincoln Continental první generace posledním.
Ceny Continentalu na trhu veteránů se v USA pohybují od 20 do 80 tisíc dolarů.
Modernizovaná palubní deska Continentalu Club Coupe 1948 s rádiem uprostřed a rychloměrem a hodinami po stranách.
Tento Lincoln Continental posloužil ve Švýcarsku jako svatební vůz s přídí ozdobenou květinami.
Continental z let 1939 až 1948 je podle Amerického klubu klasických vozů označen jako „Full Classic“.