Lloyd 400 (1953–1957): Západoněmecký trabant

8/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vylepšené provedení vozu LloydLP400 z roku 1955 se zapuštěnými závěsy dveří.
    Vylepšené provedení vozu LloydLP400 z roku 1955 se zapuštěnými závěsy dveří.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Carl Borgward obnovil v roce 1950 automobilovou značku Lloyd, když uvedl na trh malý Lloyd LP 300.
    Carl Borgward obnovil v roce 1950 automobilovou značku Lloyd, když uvedl na trh malý Lloyd LP 300.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřový sedan Lloyd LP400 měl jednoduchou karoserii se stupňovitou zádí a dveřmi se závěsy vzadu.
    Dvoudveřový sedan Lloyd LP400 měl jednoduchou karoserii se stupňovitou zádí a dveřmi se závěsy vzadu.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Lloyd LP400 postupně přecházel od koženkového potahu k plechům.
    Lloyd LP400 postupně přecházel od koženkového potahu k plechům.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Panty dveří nevzhledně vyčnívaly z boků, později ale byly zapuštěny.
    Panty dveří nevzhledně vyčnívaly z boků, později ale byly zapuštěny.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Lloyd 400 pohánělvzduchem chlazený dvouválcový dvoutaktní motor s objemem válců 386 cm3 a nejvyšším výkonem 13 koní.
    Lloyd 400 pohánělvzduchem chlazený dvouválcový dvoutaktní motor s objemem válců 386 cm3 a nejvyšším výkonem 13 koní.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Před dvouramenným volantem byl umístěn kruhový rychloměr a na sloupku řízení řadicí páka.
    Před dvouramenným volantem byl umístěn kruhový rychloměr a na sloupku řízení řadicí páka.| Zdroj: Wheelsage.org
  • LP400 měl dělená opěradla předních sedadel, která se při nastupování dozadu dala sklopit.
    LP400 měl dělená opěradla předních sedadel, která se při nastupování dozadu dala sklopit.| Zdroj: Wheelsage.org
  • LloydLP400 předstihl podobně koncipovaný Trabant z východoněmeckého Zwickau o pět let.
    LloydLP400 předstihl podobně koncipovaný Trabant z východoněmeckého Zwickau o pět let.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Jednomístný proudnicový rekordní automobil sestavený z dílů řady Lloyd 400. Vytvořil 14 rekordů ve třídě do 350cm3 a je vystaven v muzeu v Tübingenu.
    Jednomístný proudnicový rekordní automobil sestavený z dílů řady Lloyd 400. Vytvořil 14 rekordů ve třídě do 350cm3 a je vystaven v muzeu v Tübingenu.| Zdroj: Wikipedia
  • Poslední variantou řady 400 byl Lloyd LC400 Cabrio-Limousine s pevnými rámy bočních oken a stahovací plátěnou střechou.
    Poslední variantou řady 400 byl Lloyd LC400 Cabrio-Limousine s pevnými rámy bočních oken a stahovací plátěnou střechou.| Zdroj: ebay.ph
  • Vývoj Lloydů pokračoval modelem LP600 (1955–1961). Do celokovové karoserie stejných rozměrů a vzhledu jako LP400 se montoval čtyřtaktní dvouválec s objemem 0,6 litru.
    Vývoj Lloydů pokračoval modelem LP600 (1955–1961). Do celokovové karoserie stejných rozměrů a vzhledu jako LP400 se montoval čtyřtaktní dvouválec s objemem 0,6 litru.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Celokovové vozy LP400 měly větší a více zakřivené zadní okno.
    Celokovové vozy LP400 měly větší a více zakřivené zadní okno.| Zdroj: n-tv.de
  • Luxusnější verze Lloyd LP400S z roku 1955.
    Luxusnější verze Lloyd LP400S z roku 1955.| Zdroj: Karel Haas
  • Třídveřové kombi Lloyd LS400 vypadalo až po spodní hranu bočních oken stejně jako sedan LP400.
    Třídveřové kombi Lloyd LS400 vypadalo až po spodní hranu bočních oken stejně jako sedan LP400.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní dveře kombi se závěsy na levé straně se otevíraly do strany.
    Zadní dveře kombi se závěsy na levé straně se otevíraly do strany.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Uvnitř mělo kombi Lloyd LS400 dělená přední sedadla a vzadu dvoumístnou lavici.
    Uvnitř mělo kombi Lloyd LS400 dělená přední sedadla a vzadu dvoumístnou lavici.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Luxusnější Lloyd Alexander (1957–1961) už pomalu přecházel z kategorie malých vozů do nižší střední třídy.
    Luxusnější Lloyd Alexander (1957–1961) už pomalu přecházel z kategorie malých vozů do nižší střední třídy.| Zdroj: Wheelsage.org
Vylepšené provedení vozu LloydLP400 z roku 1955 se zapuštěnými závěsy dveří.
Carl Borgward obnovil v roce 1950 automobilovou značku Lloyd, když uvedl na trh malý Lloyd LP 300.
Dvoudveřový sedan Lloyd LP400 měl jednoduchou karoserii se stupňovitou zádí a dveřmi se závěsy vzadu.
Lloyd LP400 postupně přecházel od koženkového potahu k plechům.
Panty dveří nevzhledně vyčnívaly z boků, později ale byly zapuštěny.
Lloyd 400 pohánělvzduchem chlazený dvouválcový dvoutaktní motor s objemem válců 386 cm3 a nejvyšším výkonem 13 koní.
Před dvouramenným volantem byl umístěn kruhový rychloměr a na sloupku řízení řadicí páka.
LP400 měl dělená opěradla předních sedadel, která se při nastupování dozadu dala sklopit.
LloydLP400 předstihl podobně koncipovaný Trabant z východoněmeckého Zwickau o pět let.
Jednomístný proudnicový rekordní automobil sestavený z dílů řady Lloyd 400. Vytvořil 14 rekordů ve třídě do 350cm3 a je vystaven v muzeu v Tübingenu.
Poslední variantou řady 400 byl Lloyd LC400 Cabrio-Limousine s pevnými rámy bočních oken a stahovací plátěnou střechou.
Vývoj Lloydů pokračoval modelem LP600 (1955–1961). Do celokovové karoserie stejných rozměrů a vzhledu jako LP400 se montoval čtyřtaktní dvouválec s objemem 0,6 litru.
Celokovové vozy LP400 měly větší a více zakřivené zadní okno.
Luxusnější verze Lloyd LP400S z roku 1955.
Třídveřové kombi Lloyd LS400 vypadalo až po spodní hranu bočních oken stejně jako sedan LP400.
Zadní dveře kombi se závěsy na levé straně se otevíraly do strany.
Uvnitř mělo kombi Lloyd LS400 dělená přední sedadla a vzadu dvoumístnou lavici.
Luxusnější Lloyd Alexander (1957–1961) už pomalu přecházel z kategorie malých vozů do nižší střední třídy.