Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Stejně jako u světel si při prohlídce nárazníku zkontrolujte, jestli jsou úchyty nepoškozené|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
U nárazníků si také pohlídejte, aby nebyly polámané lamely|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
V hale vedle zvedáku čekají poškozená auta na rozebrání. Tohle už dosloužilo, ale spousta dílů z něj se ještě použít dá.|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Přítomnost samolepky s kódem na převodovce je výhodou. Podle ní se dá odhadnout, jestli bude ve vašem autě fungovat.|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Základem je správné uchovávání součástek – třeba zacpání kanálů v hlavě motoru, aby se dovnitř nedostaly nečistoty|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Zfušovaná oprava, kdy je držák obalený plastem z tavné pistole. Takhle to vypadat nemá.|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
I tenhle světlomet je opravovaný, ale o poznání kvalitněji|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Bezvadné úchyty a konektory jsou nezbytností|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Náhradní díly z vrakoviště|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller