Martin a jeho žlutá kachna: 2CV = 2 válce, vzduch a nic
18
/
31
Prohlédnout znovu
Martin a jeho žlutá kachna: 2CV = 2 válce, vzduch a nic
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Auto je uvnitř i přes malé vnější rozměry nečekaně prostorné
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Loni se Martin s kachnou vydal k chorvatskému moři
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Motor je nadmíru jednoduchý, chladí ho vzduch a ke všemu se dá lehce dostat
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin vyrostl s rodinnou Dolly a tatínkovým služebním taxikářským žigulíkem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ještě v prvních letech po revoluci bylo 2CV běžným koloritem československých silnic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dolly prošla kompletní generálkou včetně vyvaření karoserie a nového laku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dolly prošla kompletní generálkou včetně vyvaření karoserie a nového laku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km