Martin a jeho žlutá kachna: 2CV = 2 válce, vzduch a nic
3
/
31
Přehled fotografií
Zavřít
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Auto je uvnitř i přes malé vnější rozměry nečekaně prostorné
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Loni se Martin s kachnou vydal k chorvatskému moři
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Motor je nadmíru jednoduchý, chladí ho vzduch a ke všemu se dá lehce dostat
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Citroën 2CV
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin vyrostl s rodinnou Dolly a tatínkovým služebním taxikářským žigulíkem
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ještě v prvních letech po revoluci bylo 2CV běžným koloritem československých silnic
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dolly prošla kompletní generálkou včetně vyvaření karoserie a nového laku
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dolly prošla kompletní generálkou včetně vyvaření karoserie a nového laku
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zavřít