Martin Vaculík a konec spalovacích motorů v EU: Na technické argumenty se nemyslí!
28
/
30
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a konec spalovacích motorů v EU: Na technické argumenty se nemyslí!
Ilustrační foto
|
Svět motorů
Měření emisí Škody Fabia
|
emisepraha.cz
Kontroly emisí na silnici
|
Svět motorů
Volkswagen Transporter
|
Green NCAP
Volkswagen Transporter
|
Green NCAP
Volkswagen Polo
|
Green NCAP
Volkswagen Polo
|
Green NCAP
Toyota C-HR
|
Green NCAP
Toyota C-HR
|
Green NCAP
Suzuki Vitara
|
Green NCAP
Suzuki Vitara
|
Green NCAP
Seat Ibiza
|
Green NCAP
Renault Zoe
|
Green NCAP
Renault Clio
|
Green NCAP
Součástí výbavy servisu schopného odhalit libovolnou závadu musí být emisní analyzátor. Složení spalin je něco jako krevní obraz pacienta – hodně napoví, co jej asi trápí.
|
Svět motorů
Audi A4
|
Green NCAP
BMW 3
|
Green NCAP
Dacia Duster
|
Green NCAP
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Můj týden bez emisí
|
Svět motorů
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
|
acz
Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Splnění emisí Euro 5 bez filtru pevných částic není možné
|
acz
Měření emisí
|
acz
Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.
|
acz
Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
Kvalifikaci na GP Číny ovládl Max Verstappen. Za jezdci Red Bullu odstartuje Alonso
Honda má novou značku elektromobilů pro Čínu. Je to Ye
Pokud si na rozbité silnici zničíte auto, škodu vám zaplatí. Ale ne automaticky
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá