Martin Vaculík a konec spalovacích motorů v EU: Na technické argumenty se nemyslí!

30/30
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Měření emisí Škody Fabia
    Měření emisí Škody Fabia| Zdroj: emisepraha.cz
  • Kontroly emisí na silnici
    Kontroly emisí na silnici| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Transporter
    Volkswagen Transporter| Zdroj: Green NCAP
  • Volkswagen Transporter
    Volkswagen Transporter| Zdroj: Green NCAP
  • Volkswagen Polo
    Volkswagen Polo| Zdroj: Green NCAP
  • Volkswagen Polo
    Volkswagen Polo| Zdroj: Green NCAP
  • Toyota C-HR
    Toyota C-HR| Zdroj: Green NCAP
  • Toyota C-HR
    Toyota C-HR| Zdroj: Green NCAP
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: Green NCAP
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: Green NCAP
  • Seat Ibiza
    Seat Ibiza| Zdroj: Green NCAP
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Green NCAP
  • Renault Clio
    Renault Clio| Zdroj: Green NCAP
  • Součástí výbavy servisu schopného odhalit libovolnou závadu musí být emisní analyzátor. Složení spalin je něco jako krevní obraz pacienta – hodně napoví, co jej asi trápí.
    Součástí výbavy servisu schopného odhalit libovolnou závadu musí být emisní analyzátor. Složení spalin je něco jako krevní obraz pacienta – hodně napoví, co jej asi trápí.| Zdroj: Svět motorů
  • Audi A4
    Audi A4| Zdroj: Green NCAP
  • BMW 3
    BMW 3| Zdroj: Green NCAP
  • Dacia Duster
    Dacia Duster| Zdroj: Green NCAP
  • Měření emisí na silnici
    Měření emisí na silnici| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor
    Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Můj týden bez emisí
    Můj týden bez emisí| Zdroj: Svět motorů
  • Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
    Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do| Zdroj: acz
  • Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
    Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do| Zdroj: acz
  • Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
    Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.| Zdroj: acz
  • Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
    Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.| Zdroj: acz
  • Měření emisí v roce 2018
    Měření emisí v roce 2018| Zdroj: acz
  • Měření emisí v roce 2018
    Měření emisí v roce 2018| Zdroj: acz
  • Splnění emisí Euro 5 bez filtru pevných částic není možné
    Splnění emisí Euro 5 bez filtru pevných částic není možné| Zdroj: acz
  • Měření emisí
    Měření emisí| Zdroj: acz
  • Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.
    Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.| Zdroj: acz
Ilustrační foto
Měření emisí Škody Fabia
Kontroly emisí na silnici
Volkswagen Transporter
Volkswagen Transporter
Volkswagen Polo
Volkswagen Polo
Toyota C-HR
Toyota C-HR
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Seat Ibiza
Renault Zoe
Renault Clio
Součástí výbavy servisu schopného odhalit libovolnou závadu musí být emisní analyzátor. Složení spalin je něco jako krevní obraz pacienta – hodně napoví, co jej asi trápí.
Audi A4
BMW 3
Dacia Duster
Měření emisí na silnici
Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor
Můj týden bez emisí
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
Měření emisí v roce 2018
Měření emisí v roce 2018
Splnění emisí Euro 5 bez filtru pevných částic není možné
Měření emisí
Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.