Martin Vaculík a ojetá Alfa Romeo 166: Uznání in memoriam
2
/
77
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetá Alfa Romeo 166: Uznání in memoriam
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů
S modernizací v roce 2003 alfa získala účinnější světlomety a přizpůsobila se obecnému vkusu. Více ceněné ale bude starší provedení s malými světly.
|
Svět motorů
Menší model 156 proslulý řadou závad bývá laickou veřejností považován za technického sourozence Alfy 166. Není tomu tak – větší řada byla podstatně kvalitnější.
|
Svět motorů
Interiér je široký a skýtá i dost odkládacích prostor. Nevýhodou je nedostatek místa nad hlavou vpředu.
|
Svět motorů
Všichni dnes chceme slavný benzinový V6 Busso. Bohužel nejvíc se vyrobilo pětiválcových dieselů, na snímku jejich poslední provedení 2.4 JTD 20V z let 2003 až 2007.
|
Svět motorů
Vůz existoval v jediné karosářské variantě – jako čtyřdveřový sedan
|
Svět motorů
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Tlačítkem Sport Throttle Response se aktivuje přímější režim škrticí klapky, která se vykašle na emisní zpoždění a začne se chovat jako klasický lankový plyn. Při homologaci tento systém zapnutý nebyl.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vzadu je velká alfa královsky pohodlná. Sedačky, nebo spíš křesla, dokonale podepírají stehna.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Šestiválce Busso jsou umělecké dílo nejen jízdním a akustickým projevem, ale i vizuálně
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vrzání horních ramen přední nápravy je pověstné. Může za to vůle mezi pryží a kovem, kam se vtáhnou nečistoty a způsobí zde vůli. Spíš než ramena z druhovýroby s četnými konstrukčními i materiálovými vadami doporučíme ta původní osadit polyuretanovými silentbloky PowerFlex.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Výfukové plyny musí jít od zadní řady válců k turbodmychadlu dopředu a pak znovu dozadu. Takovou věc nevymysleli konstruktéři dobrovolně, ale pod tlakem italských daní.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vojtěch Ondráček ukazuje držák horního ramene, který se musí při seřizování geometrie povolit. Servisy se k němu nemají jak dostat, tak na to kašlou.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid