Martin Vaculík a ojetá Alfa Romeo 166: Uznání in memoriam

52/77
Zavřít
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů
  • S modernizací v roce 2003 alfa získala účinnější světlomety a přizpůsobila se obecnému vkusu. Více ceněné ale bude starší provedení s malými světly.
    S modernizací v roce 2003 alfa získala účinnější světlomety a přizpůsobila se obecnému vkusu. Více ceněné ale bude starší provedení s malými světly.| Zdroj: Svět motorů
  • Menší model 156 proslulý řadou závad bývá laickou veřejností považován za technického sourozence Alfy 166. Není tomu tak – větší řada byla podstatně kvalitnější.
    Menší model 156 proslulý řadou závad bývá laickou veřejností považován za technického sourozence Alfy 166. Není tomu tak – větší řada byla podstatně kvalitnější.| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér je široký a skýtá i dost odkládacích prostor. Nevýhodou je nedostatek místa nad hlavou vpředu.
    Interiér je široký a skýtá i dost odkládacích prostor. Nevýhodou je nedostatek místa nad hlavou vpředu.| Zdroj: Svět motorů
  • Všichni dnes chceme slavný benzinový V6 Busso. Bohužel nejvíc se vyrobilo pětiválcových dieselů, na snímku jejich poslední provedení 2.4 JTD 20V z let 2003 až 2007.
    Všichni dnes chceme slavný benzinový V6 Busso. Bohužel nejvíc se vyrobilo pětiválcových dieselů, na snímku jejich poslední provedení 2.4 JTD 20V z let 2003 až 2007.| Zdroj: Svět motorů
  • Vůz existoval v jediné karosářské variantě – jako čtyřdveřový sedan
    Vůz existoval v jediné karosářské variantě – jako čtyřdveřový sedan| Zdroj: Svět motorů
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Tlačítkem Sport Throttle Response se aktivuje přímější režim škrticí klapky, která se vykašle na emisní zpoždění a začne se chovat jako klasický lankový plyn. Při homologaci tento systém zapnutý nebyl.
    Tlačítkem Sport Throttle Response se aktivuje přímější režim škrticí klapky, která se vykašle na emisní zpoždění a začne se chovat jako klasický lankový plyn. Při homologaci tento systém zapnutý nebyl.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vzadu je velká alfa královsky pohodlná. Sedačky, nebo spíš křesla, dokonale podepírají stehna.
    Vzadu je velká alfa královsky pohodlná. Sedačky, nebo spíš křesla, dokonale podepírají stehna.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Šestiválce Busso jsou umělecké dílo nejen jízdním a akustickým projevem, ale i vizuálně
    Šestiválce Busso jsou umělecké dílo nejen jízdním a akustickým projevem, ale i vizuálně| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vrzání horních ramen přední nápravy je pověstné. Může za to vůle mezi pryží a kovem, kam se vtáhnou nečistoty a způsobí zde vůli. Spíš než ramena z druhovýroby s četnými konstrukčními i materiálovými vadami doporučíme ta původní osadit polyuretanovými silentbloky PowerFlex.
    Vrzání horních ramen přední nápravy je pověstné. Může za to vůle mezi pryží a kovem, kam se vtáhnou nečistoty a způsobí zde vůli. Spíš než ramena z druhovýroby s četnými konstrukčními i materiálovými vadami doporučíme ta původní osadit polyuretanovými silentbloky PowerFlex.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Výfukové plyny musí jít od zadní řady válců k turbodmychadlu dopředu a pak znovu dozadu. Takovou věc nevymysleli konstruktéři dobrovolně, ale pod tlakem italských daní.
    Výfukové plyny musí jít od zadní řady válců k turbodmychadlu dopředu a pak znovu dozadu. Takovou věc nevymysleli konstruktéři dobrovolně, ale pod tlakem italských daní.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.
    Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.
    Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.
    Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vojtěch Ondráček ukazuje držák horního ramene, který se musí při seřizování geometrie povolit. Servisy se k němu nemají jak dostat, tak na to kašlou.
    Vojtěch Ondráček ukazuje držák horního ramene, který se musí při seřizování geometrie povolit. Servisy se k němu nemají jak dostat, tak na to kašlou.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Alfa Romeo 166
    Alfa Romeo 166| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
S modernizací v roce 2003 alfa získala účinnější světlomety a přizpůsobila se obecnému vkusu. Více ceněné ale bude starší provedení s malými světly.
Menší model 156 proslulý řadou závad bývá laickou veřejností považován za technického sourozence Alfy 166. Není tomu tak – větší řada byla podstatně kvalitnější.
Interiér je široký a skýtá i dost odkládacích prostor. Nevýhodou je nedostatek místa nad hlavou vpředu.
Všichni dnes chceme slavný benzinový V6 Busso. Bohužel nejvíc se vyrobilo pětiválcových dieselů, na snímku jejich poslední provedení 2.4 JTD 20V z let 2003 až 2007.
Vůz existoval v jediné karosářské variantě – jako čtyřdveřový sedan
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Tlačítkem Sport Throttle Response se aktivuje přímější režim škrticí klapky, která se vykašle na emisní zpoždění a začne se chovat jako klasický lankový plyn. Při homologaci tento systém zapnutý nebyl.
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Vzadu je velká alfa královsky pohodlná. Sedačky, nebo spíš křesla, dokonale podepírají stehna.
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Šestiválce Busso jsou umělecké dílo nejen jízdním a akustickým projevem, ale i vizuálně
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Vrzání horních ramen přední nápravy je pověstné. Může za to vůle mezi pryží a kovem, kam se vtáhnou nečistoty a způsobí zde vůli. Spíš než ramena z druhovýroby s četnými konstrukčními i materiálovými vadami doporučíme ta původní osadit polyuretanovými silentbloky PowerFlex.
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Výfukové plyny musí jít od zadní řady válců k turbodmychadlu dopředu a pak znovu dozadu. Takovou věc nevymysleli konstruktéři dobrovolně, ale pod tlakem italských daní.
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.
Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.
Výrobce zkonstruoval neuvěřitelnou zadní nápravu, zapomněl k ní však připravit opravárenské postupy. Vůle se tak celá léta dala řešit jen výměnou mohutného spodního hliníkového ramene a litinové těhlice kola. Naštěstí už jde unibaly, v nichž bývá problém nejčastěji, koupit za pár korun a přelisovat.
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Vojtěch Ondráček ukazuje držák horního ramene, který se musí při seřizování geometrie povolit. Servisy se k němu nemají jak dostat, tak na to kašlou.
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166
Alfa Romeo 166