V roce 2015 byl vůz zmodernizován. Překvapivě nedostal světlomety LED, jen se xenony staly standardem i základních výbav.|
Zdroj: Svět motorů
Obrazovka navigace uvnitř nepředstavuje o ojetiny žádnou velkou výhodu. Stejně skončíte s držákem mobilu nalepeným na skle.|
Zdroj: Svět motorů
Zavazadlový prosto má základní objem 589 litrů. Sklopením zadní sedaček získáte až 1669 l.|
Zdroj: Svět motorů
Devítistupňová převodovka od ZF je vyhlášené problémové dítě. V případě Hondy CR-V však spíše vyniká neplynulý přenos výkonu.|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.0 i-VTEC|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.2 i-DTEC|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.6 i-DTEC|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.6 i-DTEC Biturbo|
Zdroj: Svět motorů
Zadní sedačky mají sofistikovaný systém sklápění, díky kterému vzniká zcela rovná ložná plocha. Menší postavy se v tomto voze i vyspí.|
Zdroj: Svět motorů
Jako rodinný vůz obstojí čtvrtá generace CR-V skvěle, vzadu mají spoustu prostoru i hodně přerostlé děti|
Zdroj: Svět motorů
Honda CR-V|
Zdroj: Svět motorů
Honda CR-V (1996)|
Zdroj: Svět motorů
Honda CR-V (2001)|
Zdroj: Svět motorů
Honda CR-V (2006)|
Zdroj: Svět motorů
Honda CR-V (2012)|
Zdroj: Svět motorů
Honda CR-V (2018)|
Zdroj: Svět motorů
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Manuální převodovky mají tradičně velmi přesné řazení. Občas se vyskytne nějaká závada ložiska, takže zvýšenou hlučnost řešte dříve, než přeroste ve vážnější poškození.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vůz má připomínání servisního intervalu, který vám v číselném označením oznamuje i rozsah požadované údržby|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vůz má připomínání servisního intervalu, který vám v číselném označením oznamuje i rozsah požadované údržby|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Čalounění používané značkou Honda patří k nejodolnějším. Naopak kůže vyšších výbav vypadá obvykle po letech dost hrozně.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Kromě praskajících trubek EGR je pro motory 2.2 i-DTEC charakteristický únik oleje pod víkem ventilů. Musí se pak sundat, důkladně očistit a znovu přilepit kvalitním tmelem.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Zde je závada zcela v počínající fázi.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Když jsou dnešní celoroční pneumatiky nové, překvapují svými kvalitami. Už u více ojetin jsme však zažili, že s opotřebením zásadně roste i jejich hlučnost.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Výbava Elegance má už vše, co běžně potřebujete, stačit jí však musela halogenová projektorová světla. Jejich účinnost není nic moc, naštěstí s věkem příliš neklesá.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Proti vozu ošetřenému dinitrolem nemá koroze šanci. Jen přiměřeně napadené jsou i díly podvozku – ještě deset let by auto mělo vydržet.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Proti vozu ošetřenému dinitrolem nemá koroze šanci. Jen přiměřeně napadené jsou i díly podvozku – ještě deset let by auto mělo vydržet.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
náprava má kompromisní konstrukci. Obě spodní ramena jsou spojena v jedno, doplňuje je jednoduché rameno horní. Všimněte si velmi tenké poloosy.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Děravého výfuku se bát nemusíte. Takto vypadá střední díl po deseti letech a zadní, už z výroby netypicky natřený černou barvou, na tom není o nic hůře.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Brzdové třmeny reznou nejen zvenku, ale i zevnitř – zejména když se pravidelně nemění brzdová kapalina. Kdo si nevšimne pískavých zvuků, může zůstat stát u krajnice se zcela zabrzděným kolem.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík