Martin Vaculík a ojetá Honda CR-V IV: To není honda, ale dříč!

66/83
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Svět motorů
  • V roce 2015 byl vůz zmodernizován. Překvapivě nedostal světlomety LED, jen se xenony staly standardem i základních výbav.
    V roce 2015 byl vůz zmodernizován. Překvapivě nedostal světlomety LED, jen se xenony staly standardem i základních výbav.| Zdroj: Svět motorů
  • Obrazovka navigace uvnitř nepředstavuje o ojetiny žádnou velkou výhodu. Stejně skončíte s držákem mobilu nalepeným na skle.
    Obrazovka navigace uvnitř nepředstavuje o ojetiny žádnou velkou výhodu. Stejně skončíte s držákem mobilu nalepeným na skle.| Zdroj: Svět motorů
  • Zavazadlový prosto má základní objem 589 litrů. Sklopením zadní sedaček získáte až 1669 l.
    Zavazadlový prosto má základní objem 589 litrů. Sklopením zadní sedaček získáte až 1669 l.| Zdroj: Svět motorů
  • Devítistupňová převodovka od ZF je vyhlášené problémové dítě. V případě Hondy CR-V však spíše vyniká neplynulý přenos výkonu.
    Devítistupňová převodovka od ZF je vyhlášené problémové dítě. V případě Hondy CR-V však spíše vyniká neplynulý přenos výkonu.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 i-VTEC
    Motor 2.0 i-VTEC| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.2 i-DTEC
    Motor 2.2 i-DTEC| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.6 i-DTEC
    Motor 1.6 i-DTEC| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.6 i-DTEC Biturbo
    Motor 1.6 i-DTEC Biturbo| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní sedačky mají sofistikovaný systém sklápění, díky kterému vzniká zcela rovná ložná plocha. Menší postavy se v tomto voze i vyspí.
    Zadní sedačky mají sofistikovaný systém sklápění, díky kterému vzniká zcela rovná ložná plocha. Menší postavy se v tomto voze i vyspí.| Zdroj: Svět motorů
  • Jako rodinný vůz obstojí čtvrtá generace CR-V skvěle, vzadu mají spoustu prostoru i hodně přerostlé děti
    Jako rodinný vůz obstojí čtvrtá generace CR-V skvěle, vzadu mají spoustu prostoru i hodně přerostlé děti| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-V
    Honda CR-V| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-V (1996)
    Honda CR-V (1996)| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-V (2001)
    Honda CR-V (2001)| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-V (2006)
    Honda CR-V (2006)| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-V (2012)
    Honda CR-V (2012)| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-V (2018)
    Honda CR-V (2018)| Zdroj: Svět motorů
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Manuální převodovky mají tradičně velmi přesné řazení. Občas se vyskytne nějaká závada ložiska, takže zvýšenou hlučnost řešte dříve, než přeroste ve vážnější poškození.
    Manuální převodovky mají tradičně velmi přesné řazení. Občas se vyskytne nějaká závada ložiska, takže zvýšenou hlučnost řešte dříve, než přeroste ve vážnější poškození.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vůz má připomínání servisního intervalu, který vám v číselném označením oznamuje i rozsah požadované údržby
    Vůz má připomínání servisního intervalu, který vám v číselném označením oznamuje i rozsah požadované údržby| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vůz má připomínání servisního intervalu, který vám v číselném označením oznamuje i rozsah požadované údržby
    Vůz má připomínání servisního intervalu, který vám v číselném označením oznamuje i rozsah požadované údržby| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Čalounění používané značkou Honda patří k nejodolnějším. Naopak kůže vyšších výbav vypadá obvykle po letech dost hrozně.
    Čalounění používané značkou Honda patří k nejodolnějším. Naopak kůže vyšších výbav vypadá obvykle po letech dost hrozně.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Kromě praskajících trubek EGR je pro motory 2.2 i-DTEC charakteristický únik oleje pod víkem ventilů. Musí se pak sundat, důkladně očistit a znovu přilepit kvalitním tmelem.
    Kromě praskajících trubek EGR je pro motory 2.2 i-DTEC charakteristický únik oleje pod víkem ventilů. Musí se pak sundat, důkladně očistit a znovu přilepit kvalitním tmelem.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zde je závada zcela v počínající fázi.
    Zde je závada zcela v počínající fázi.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Když jsou dnešní celoroční pneumatiky nové, překvapují svými kvalitami. Už u více ojetin jsme však zažili, že s opotřebením zásadně roste i jejich hlučnost.
    Když jsou dnešní celoroční pneumatiky nové, překvapují svými kvalitami. Už u více ojetin jsme však zažili, že s opotřebením zásadně roste i jejich hlučnost.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Výbava Elegance má už vše, co běžně potřebujete, stačit jí však musela halogenová projektorová světla. Jejich účinnost není nic moc, naštěstí s věkem příliš neklesá.
    Výbava Elegance má už vše, co běžně potřebujete, stačit jí však musela halogenová projektorová světla. Jejich účinnost není nic moc, naštěstí s věkem příliš neklesá.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Proti vozu ošetřenému dinitrolem nemá koroze šanci. Jen přiměřeně napadené jsou i díly podvozku – ještě deset let by auto mělo vydržet.
    Proti vozu ošetřenému dinitrolem nemá koroze šanci. Jen přiměřeně napadené jsou i díly podvozku – ještě deset let by auto mělo vydržet.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Proti vozu ošetřenému dinitrolem nemá koroze šanci. Jen přiměřeně napadené jsou i díly podvozku – ještě deset let by auto mělo vydržet.
    Proti vozu ošetřenému dinitrolem nemá koroze šanci. Jen přiměřeně napadené jsou i díly podvozku – ještě deset let by auto mělo vydržet.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • náprava má kompromisní konstrukci. Obě spodní ramena jsou spojena v jedno, doplňuje je jednoduché rameno horní. Všimněte si velmi tenké poloosy.
    náprava má kompromisní konstrukci. Obě spodní ramena jsou spojena v jedno, doplňuje je jednoduché rameno horní. Všimněte si velmi tenké poloosy.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Děravého výfuku se bát nemusíte. Takto vypadá střední díl po deseti letech a zadní, už z výroby netypicky natřený černou barvou, na tom není o nic hůře.
    Děravého výfuku se bát nemusíte. Takto vypadá střední díl po deseti letech a zadní, už z výroby netypicky natřený černou barvou, na tom není o nic hůře.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Brzdové třmeny reznou nejen zvenku, ale i zevnitř – zejména když se pravidelně nemění brzdová kapalina. Kdo si nevšimne pískavých zvuků, může zůstat stát u krajnice se zcela zabrzděným kolem.
    Brzdové třmeny reznou nejen zvenku, ale i zevnitř – zejména když se pravidelně nemění brzdová kapalina. Kdo si nevšimne pískavých zvuků, může zůstat stát u krajnice se zcela zabrzděným kolem.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Honda CR-V
V roce 2015 byl vůz zmodernizován. Překvapivě nedostal světlomety LED, jen se xenony staly standardem i základních výbav.
Obrazovka navigace uvnitř nepředstavuje o ojetiny žádnou velkou výhodu. Stejně skončíte s držákem mobilu nalepeným na skle.
Zavazadlový prosto má základní objem 589 litrů. Sklopením zadní sedaček získáte až 1669 l.
Devítistupňová převodovka od ZF je vyhlášené problémové dítě. V případě Hondy CR-V však spíše vyniká neplynulý přenos výkonu.
Motor 2.0 i-VTEC
Motor 2.2 i-DTEC
Motor 1.6 i-DTEC
Motor 1.6 i-DTEC Biturbo
Zadní sedačky mají sofistikovaný systém sklápění, díky kterému vzniká zcela rovná ložná plocha. Menší postavy se v tomto voze i vyspí.
Jako rodinný vůz obstojí čtvrtá generace CR-V skvěle, vzadu mají spoustu prostoru i hodně přerostlé děti
Honda CR-V
Honda CR-V (1996)
Honda CR-V (2001)
Honda CR-V (2006)
Honda CR-V (2012)
Honda CR-V (2018)
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Manuální převodovky mají tradičně velmi přesné řazení. Občas se vyskytne nějaká závada ložiska, takže zvýšenou hlučnost řešte dříve, než přeroste ve vážnější poškození.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Vůz má připomínání servisního intervalu, který vám v číselném označením oznamuje i rozsah požadované údržby
Vůz má připomínání servisního intervalu, který vám v číselném označením oznamuje i rozsah požadované údržby
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Čalounění používané značkou Honda patří k nejodolnějším. Naopak kůže vyšších výbav vypadá obvykle po letech dost hrozně.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Kromě praskajících trubek EGR je pro motory 2.2 i-DTEC charakteristický únik oleje pod víkem ventilů. Musí se pak sundat, důkladně očistit a znovu přilepit kvalitním tmelem.
Zde je závada zcela v počínající fázi.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Když jsou dnešní celoroční pneumatiky nové, překvapují svými kvalitami. Už u více ojetin jsme však zažili, že s opotřebením zásadně roste i jejich hlučnost.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Výbava Elegance má už vše, co běžně potřebujete, stačit jí však musela halogenová projektorová světla. Jejich účinnost není nic moc, naštěstí s věkem příliš neklesá.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Proti vozu ošetřenému dinitrolem nemá koroze šanci. Jen přiměřeně napadené jsou i díly podvozku – ještě deset let by auto mělo vydržet.
Proti vozu ošetřenému dinitrolem nemá koroze šanci. Jen přiměřeně napadené jsou i díly podvozku – ještě deset let by auto mělo vydržet.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
náprava má kompromisní konstrukci. Obě spodní ramena jsou spojena v jedno, doplňuje je jednoduché rameno horní. Všimněte si velmi tenké poloosy.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Děravého výfuku se bát nemusíte. Takto vypadá střední díl po deseti letech a zadní, už z výroby netypicky natřený černou barvou, na tom není o nic hůře.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Brzdové třmeny reznou nejen zvenku, ale i zevnitř – zejména když se pravidelně nemění brzdová kapalina. Kdo si nevšimne pískavých zvuků, může zůstat stát u krajnice se zcela zabrzděným kolem.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance
Honda CR-V 2.2 i-DTEC Elegance