Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia III 4x4: Nejvzácnější oktávka

1/121
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout
    Škoda Octavia Combi Scout| Zdroj: Svět motorů
  • Novinářská auta byla vždy plně vybavená, a tak vznikal dojem, že scout je luxusní. U bazarovek vidíte, že to není pravda – základ vycházel ze střední výbavy Ambition a první rok neměl ani multifunkční volant.
    Novinářská auta byla vždy plně vybavená, a tak vznikal dojem, že scout je luxusní. U bazarovek vidíte, že to není pravda – základ vycházel ze střední výbavy Ambition a první rok neměl ani multifunkční volant.| Zdroj: Svět motorů
  • Model z let 2014 až 2017 byl dle mnohých elegatnější. Nástupce zase mocně boduje o 30 mm širším rozchodem zadních kol.
    Model z let 2014 až 2017 byl dle mnohých elegatnější. Nástupce zase mocně boduje o 30 mm širším rozchodem zadních kol.| Zdroj: Svět motorů
  • Hledejte scout s elektricky nastavitelnými sedačkami, na straně řidiče s pamětí. Jen taková octavia umí zdánlivou samozřejmost – sklopit pravé zpětné zrcátko při couvání.
    Hledejte scout s elektricky nastavitelnými sedačkami, na straně řidiče s pamětí. Jen taková octavia umí zdánlivou samozřejmost – sklopit pravé zpětné zrcátko při couvání.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.8 TSI je zde tajný tip pro ty, kdo jezdí méně. Zbavil se totiž nespolehlivosti a ceny jsou až o 50 000 Kč nižší než u 2.0 TDI/135 kW.
    Motor 1.8 TSI je zde tajný tip pro ty, kdo jezdí méně. Zbavil se totiž nespolehlivosti a ceny jsou až o 50 000 Kč nižší než u 2.0 TDI/135 kW.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 TDI/135 kW vyniká velmi rychlou reakcí a opravdu skvělou dynamikou. Ve vodním mezichladiči (hliníková kostka na přední straně) jsou však velké teploty a chladicí kapalina trpí.
    Motor 2.0 TDI/135 kW vyniká velmi rychlou reakcí a opravdu skvělou dynamikou. Ve vodním mezichladiči (hliníková kostka na přední straně) jsou však velké teploty a chladicí kapalina trpí.| Zdroj: Svět motorů
  • Modernizace v roce 2017 zrušila fyzická tlačítka centrálního infotainmentu. Přinesla však lepší standardní výbavu a na přání 18“ kola.
    Modernizace v roce 2017 zrušila fyzická tlačítka centrálního infotainmentu. Přinesla však lepší standardní výbavu a na přání 18“ kola.| Zdroj: Svět motorů
  • První scout – na snímku verze z let 2009 až 2013 – byl dobré auto, ovšem s často zlobivými motory. Současník zatím funguje lépe.
    První scout – na snímku verze z let 2009 až 2013 – byl dobré auto, ovšem s často zlobivými motory. Současník zatím funguje lépe.| Zdroj: Svět motorů
  • Všechny dieselové Octavie Scout mohou táhnout brzděný vlek o hmotnosti 2000 kg. To stačí i pro podvalník s jiným vozem.
    Všechny dieselové Octavie Scout mohou táhnout brzděný vlek o hmotnosti 2000 kg. To stačí i pro podvalník s jiným vozem.| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia Combi Scout
    Škoda Octavia Combi Scout| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia Combi Scout
    Škoda Octavia Combi Scout| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia Combi Scout
    Škoda Octavia Combi Scout| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Novinářská auta byla vždy plně vybavená, a tak vznikal dojem, že scout je luxusní. U bazarovek vidíte, že to není pravda – základ vycházel ze střední výbavy Ambition a první rok neměl ani multifunkční volant.
    Novinářská auta byla vždy plně vybavená, a tak vznikal dojem, že scout je luxusní. U bazarovek vidíte, že to není pravda – základ vycházel ze střední výbavy Ambition a první rok neměl ani multifunkční volant.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Scout se od normální octavie liší nejen profi lovým číslem pneumatiky, ale i litými koly s větším zálisem – typicky o tři milimetry. To aby byl při větší světlosti stabilní a kola nebyla v plastových lemech utopená jak u Škody 1203. Pozor na to, že standardní kola 225/50 R17 nesmíte použít se sněhovými řetězy, není už dost místa mezi nimi a tlumičem. Na zimu tak musíte pořídit třeba 205/60 R16.
    Scout se od normální octavie liší nejen profi lovým číslem pneumatiky, ale i litými koly s větším zálisem – typicky o tři milimetry. To aby byl při větší světlosti stabilní a kola nebyla v plastových lemech utopená jak u Škody 1203. Pozor na to, že standardní kola 225/50 R17 nesmíte použít se sněhovými řetězy, není už dost místa mezi nimi a tlumičem. Na zimu tak musíte pořídit třeba 205/60 R16.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
    Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Scout se od normální octavie liší nejen profi lovým číslem pneumatiky, ale i litými koly s větším zálisem – typicky o tři milimetry. To aby byl při větší světlosti stabilní a kola nebyla v plastových lemech utopená jak u Škody 1203. Pozor na to, že standardní kola 225/50 R17 nesmíte použít se sněhovými řetězy, není už dost místa mezi nimi a tlumičem. Na zimu tak musíte pořídit třeba 205/60 R16.
    Scout se od normální octavie liší nejen profi lovým číslem pneumatiky, ale i litými koly s větším zálisem – typicky o tři milimetry. To aby byl při větší světlosti stabilní a kola nebyla v plastových lemech utopená jak u Škody 1203. Pozor na to, že standardní kola 225/50 R17 nesmíte použít se sněhovými řetězy, není už dost místa mezi nimi a tlumičem. Na zimu tak musíte pořídit třeba 205/60 R16.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zadní ramena mají standardně plastové kryty zabraňující jejich poškození. I na tom je vidět, že vůz je reálně schopen jezdit v terénu.
    Zadní ramena mají standardně plastové kryty zabraňující jejich poškození. I na tom je vidět, že vůz je reálně schopen jezdit v terénu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zablokovaný spínač voliče převodovky je jedna z nejprotivnějších závad, jakou se hodně ojeté Octavie III naučily. Kvůli ní nevyndáte klíček ze spínací skříňky a auto nemůžete ani zamknout.
    Zablokovaný spínač voliče převodovky je jedna z nejprotivnějších závad, jakou se hodně ojeté Octavie III naučily. Kvůli ní nevyndáte klíček ze spínací skříňky a auto nemůžete ani zamknout.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Jak diesely EA 288 přicházejí do let, začínají odcházet zcela běžné věci – třeba žhavicí svíčky. Dvě jsou zde normální za 664 Kč, další dvě však mají v sobě senzor expanzních tlaků. A takové už vyjdou na 2764 Kč.
    Jak diesely EA 288 přicházejí do let, začínají odcházet zcela běžné věci – třeba žhavicí svíčky. Dvě jsou zde normální za 664 Kč, další dvě však mají v sobě senzor expanzních tlaků. A takové už vyjdou na 2764 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Výměna oleje v mezinápravové spojce je to nejjednodušší a nejlevnější, co můžete pro škodovku s poho nem 4x4 udělat. Vyteče obvykle mazut s pilinami.
    Výměna oleje v mezinápravové spojce je to nejjednodušší a nejlevnější, co můžete pro škodovku s poho nem 4x4 udělat. Vyteče obvykle mazut s pilinami.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zatímco současné octavie už mají skvělé sklopné tažné zařízení, u minulé se koule nasazuje vkleče. Kdo ztratí plastovou krytku, nadělá obrovskou škodu.
    Zatímco současné octavie už mají skvělé sklopné tažné zařízení, u minulé se koule nasazuje vkleče. Kdo ztratí plastovou krytku, nadělá obrovskou škodu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Netěsnost v těchto místech znamená, že olej se může dostávat do rozvodů. Vzhledem k najetým kilometrům tak nastal čas na jejich výměnu, když stejně musejí ven.
    Netěsnost v těchto místech znamená, že olej se může dostávat do rozvodů. Vzhledem k najetým kilometrům tak nastal čas na jejich výměnu, když stejně musejí ven.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda Octavia Scout
    Škoda Octavia Scout| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout
Novinářská auta byla vždy plně vybavená, a tak vznikal dojem, že scout je luxusní. U bazarovek vidíte, že to není pravda – základ vycházel ze střední výbavy Ambition a první rok neměl ani multifunkční volant.
Model z let 2014 až 2017 byl dle mnohých elegatnější. Nástupce zase mocně boduje o 30 mm širším rozchodem zadních kol.
Hledejte scout s elektricky nastavitelnými sedačkami, na straně řidiče s pamětí. Jen taková octavia umí zdánlivou samozřejmost – sklopit pravé zpětné zrcátko při couvání.
Motor 1.8 TSI je zde tajný tip pro ty, kdo jezdí méně. Zbavil se totiž nespolehlivosti a ceny jsou až o 50 000 Kč nižší než u 2.0 TDI/135 kW.
Motor 2.0 TDI/135 kW vyniká velmi rychlou reakcí a opravdu skvělou dynamikou. Ve vodním mezichladiči (hliníková kostka na přední straně) jsou však velké teploty a chladicí kapalina trpí.
Modernizace v roce 2017 zrušila fyzická tlačítka centrálního infotainmentu. Přinesla však lepší standardní výbavu a na přání 18“ kola.
První scout – na snímku verze z let 2009 až 2013 – byl dobré auto, ovšem s často zlobivými motory. Současník zatím funguje lépe.
Všechny dieselové Octavie Scout mohou táhnout brzděný vlek o hmotnosti 2000 kg. To stačí i pro podvalník s jiným vozem.
Škoda Octavia Combi Scout
Škoda Octavia Combi Scout
Škoda Octavia Combi Scout
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Novinářská auta byla vždy plně vybavená, a tak vznikal dojem, že scout je luxusní. U bazarovek vidíte, že to není pravda – základ vycházel ze střední výbavy Ambition a první rok neměl ani multifunkční volant.
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Scout se od normální octavie liší nejen profi lovým číslem pneumatiky, ale i litými koly s větším zálisem – typicky o tři milimetry. To aby byl při větší světlosti stabilní a kola nebyla v plastových lemech utopená jak u Škody 1203. Pozor na to, že standardní kola 225/50 R17 nesmíte použít se sněhovými řetězy, není už dost místa mezi nimi a tlumičem. Na zimu tak musíte pořídit třeba 205/60 R16.
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Scout se od normální octavie liší nejen profi lovým číslem pneumatiky, ale i litými koly s větším zálisem – typicky o tři milimetry. To aby byl při větší světlosti stabilní a kola nebyla v plastových lemech utopená jak u Škody 1203. Pozor na to, že standardní kola 225/50 R17 nesmíte použít se sněhovými řetězy, není už dost místa mezi nimi a tlumičem. Na zimu tak musíte pořídit třeba 205/60 R16.
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Zadní ramena mají standardně plastové kryty zabraňující jejich poškození. I na tom je vidět, že vůz je reálně schopen jezdit v terénu.
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Zablokovaný spínač voliče převodovky je jedna z nejprotivnějších závad, jakou se hodně ojeté Octavie III naučily. Kvůli ní nevyndáte klíček ze spínací skříňky a auto nemůžete ani zamknout.
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Jak diesely EA 288 přicházejí do let, začínají odcházet zcela běžné věci – třeba žhavicí svíčky. Dvě jsou zde normální za 664 Kč, další dvě však mají v sobě senzor expanzních tlaků. A takové už vyjdou na 2764 Kč.
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Výměna oleje v mezinápravové spojce je to nejjednodušší a nejlevnější, co můžete pro škodovku s poho nem 4x4 udělat. Vyteče obvykle mazut s pilinami.
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Zatímco současné octavie už mají skvělé sklopné tažné zařízení, u minulé se koule nasazuje vkleče. Kdo ztratí plastovou krytku, nadělá obrovskou škodu.
Netěsnost v těchto místech znamená, že olej se může dostávat do rozvodů. Vzhledem k najetým kilometrům tak nastal čas na jejich výměnu, když stejně musejí ven.
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout
Škoda Octavia Scout