Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout|
Zdroj: Svět motorů
Novinářská auta byla vždy plně vybavená, a tak vznikal dojem, že scout je luxusní. U bazarovek vidíte, že to není pravda – základ vycházel ze střední výbavy Ambition a první rok neměl ani multifunkční volant.|
Zdroj: Svět motorů
Model z let 2014 až 2017 byl dle mnohých elegatnější. Nástupce zase mocně boduje o 30 mm širším rozchodem zadních kol.|
Zdroj: Svět motorů
Hledejte scout s elektricky nastavitelnými sedačkami, na straně řidiče s pamětí. Jen taková octavia umí zdánlivou samozřejmost – sklopit pravé zpětné zrcátko při couvání.|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.8 TSI je zde tajný tip pro ty, kdo jezdí méně. Zbavil se totiž nespolehlivosti a ceny jsou až o 50 000 Kč nižší než u 2.0 TDI/135 kW.|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.0 TDI/135 kW vyniká velmi rychlou reakcí a opravdu skvělou dynamikou. Ve vodním mezichladiči (hliníková kostka na přední straně) jsou však velké teploty a chladicí kapalina trpí.|
Zdroj: Svět motorů
Modernizace v roce 2017 zrušila fyzická tlačítka centrálního infotainmentu. Přinesla však lepší standardní výbavu a na přání 18“ kola.|
Zdroj: Svět motorů
První scout – na snímku verze z let 2009 až 2013 – byl dobré auto, ovšem s často zlobivými motory. Současník zatím funguje lépe.|
Zdroj: Svět motorů
Všechny dieselové Octavie Scout mohou táhnout brzděný vlek o hmotnosti 2000 kg. To stačí i pro podvalník s jiným vozem.|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia Combi Scout|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia Combi Scout|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia Combi Scout|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Novinářská auta byla vždy plně vybavená, a tak vznikal dojem, že scout je luxusní. U bazarovek vidíte, že to není pravda – základ vycházel ze střední výbavy Ambition a první rok neměl ani multifunkční volant.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Scout se od normální octavie liší nejen profi lovým číslem pneumatiky, ale i litými koly s větším zálisem – typicky o tři milimetry. To aby byl při větší světlosti stabilní a kola nebyla v plastových lemech utopená jak u Škody 1203. Pozor na to, že standardní kola 225/50 R17 nesmíte použít se sněhovými řetězy, není už dost místa mezi nimi a tlumičem. Na zimu tak musíte pořídit třeba 205/60 R16.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI (135 kW)|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Scout se od normální octavie liší nejen profi lovým číslem pneumatiky, ale i litými koly s větším zálisem – typicky o tři milimetry. To aby byl při větší světlosti stabilní a kola nebyla v plastových lemech utopená jak u Škody 1203. Pozor na to, že standardní kola 225/50 R17 nesmíte použít se sněhovými řetězy, není už dost místa mezi nimi a tlumičem. Na zimu tak musíte pořídit třeba 205/60 R16.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Zadní ramena mají standardně plastové kryty zabraňující jejich poškození. I na tom je vidět, že vůz je reálně schopen jezdit v terénu.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Zablokovaný spínač voliče převodovky je jedna z nejprotivnějších závad, jakou se hodně ojeté Octavie III naučily. Kvůli ní nevyndáte klíček ze spínací skříňky a auto nemůžete ani zamknout.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Jak diesely EA 288 přicházejí do let, začínají odcházet zcela běžné věci – třeba žhavicí svíčky. Dvě jsou zde normální za 664 Kč, další dvě však mají v sobě senzor expanzních tlaků. A takové už vyjdou na 2764 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Výměna oleje v mezinápravové spojce je to nejjednodušší a nejlevnější, co můžete pro škodovku s poho nem 4x4 udělat. Vyteče obvykle mazut s pilinami.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Zatímco současné octavie už mají skvělé sklopné tažné zařízení, u minulé se koule nasazuje vkleče. Kdo ztratí plastovou krytku, nadělá obrovskou škodu.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Netěsnost v těchto místech znamená, že olej se může dostávat do rozvodů. Vzhledem k najetým kilometrům tak nastal čas na jejich výměnu, když stejně musejí ven.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Scout|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík