Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Upozornění na tlak v pneumatikách permanentně svítilo proto, že v zimní sadě kol nejsou ventilky se senzory. Pobavil nás ukazatel stavu benzinu, který za jízdy klesal dle výpočetního algoritmu, aby pak náhle zase vylítnul zpět dle údaje z plováku.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zobrazení hladiny LPG čtveřicí diod je extrémně nepřesné. Nejdřív dlouho drží čtyři, a když první zmizí, je už rychle konec.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Celý strop byl pokrytý černými šmouhami. Že by ne všichni klienti taxislužby platili za cestu penězi?|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V místě pro rezervní kolo se nachází nádoba s vodním objemem 55 l, do které dostanete zhruba 45 l plynu. Úsporné auto na to najede 700 km.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Motor Toyota M15A je sice atmosférický tříválec, ale jinak technicky velmi sofistikovaný s chladičem recirkulovaných výfukových plynů. LPG zástavba od italské fi rmy BRC potěší snadným přístupem k fi ltru kapalné i plynné fáze.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vůz od začátku normálně jezdil, jenom lehce poškubával. Aby pak jednoho rána téměř vypověděl službu. Příčina byla nejjednodušší možná – absolutně opotřebené zapalovací svíčky téměř bez kladných elektrod. Horké spaliny LPG totiž jejich opotřebení zrychlují.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Stará zapalovací svíčka Kamoka vedle nové NGK. Původně měly obě stejnou elektrodovou vzdálenost.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nové svíčky mají mít elektrodovou vzdálenost 0,7 až 0,8 mm, použité maximálně 1,2. My jsme naměřili 1,8.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Překvapila nás vzorná protikorozní ochrana. Takto vypadají zadní pružiny poté, co jsme je ležérně otřeli. Rez se na ně vůbec nechytá a nějakého praskání coby někdejšího moru japonských aut se nemusíte bát.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hliníková příčka pod výfukem vypovídala o častých kontaktech s obrubníky|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Na podvozku je řada míst chráněných plastizolem, jiná jsou však zcela holá. Koroze se jich však překvapivě ještě netkla.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Zadní náprava je zde standardně víceprvková. Typické pro toyoty je vedení výfuku pod nápravou, zde však už naštěstí není nejnižším místem podvozku.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Marek Osvald před komponenty, které slouží k přestavbě moderního tříválce Toyota M15A na pohon zkapalněným propan-butanem LPG. Cena takového setu včetně montáže a elektronického nastavení je 55 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Automechanik Václav Jirout vyndává sání, abychom si mohli zkontrolovat karbon na ventilech|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Nejčastěji měněným dílem při pražském taxiprovozu jsou přední tlumiče. Mnohé vozy si o nové řekly i po 60 000 km.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force|
Zdroj: Svět motorů