Martin Vaculík a ojetá Toyota Corolla: Prověřeno taxikáři

52/114
Zavřít
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Upozornění na tlak v pneumatikách permanentně svítilo proto, že v zimní sadě kol nejsou ventilky se senzory. Pobavil nás ukazatel stavu benzinu, který za jízdy klesal dle výpočetního algoritmu, aby pak náhle zase vylítnul zpět dle údaje z plováku.
    Upozornění na tlak v pneumatikách permanentně svítilo proto, že v zimní sadě kol nejsou ventilky se senzory. Pobavil nás ukazatel stavu benzinu, který za jízdy klesal dle výpočetního algoritmu, aby pak náhle zase vylítnul zpět dle údaje z plováku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zobrazení hladiny LPG čtveřicí diod je extrémně nepřesné. Nejdřív dlouho drží čtyři, a když první zmizí, je už rychle konec.
    Zobrazení hladiny LPG čtveřicí diod je extrémně nepřesné. Nejdřív dlouho drží čtyři, a když první zmizí, je už rychle konec.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Celý strop byl pokrytý černými šmouhami. Že by ne všichni klienti taxislužby platili za cestu penězi?
    Celý strop byl pokrytý černými šmouhami. Že by ne všichni klienti taxislužby platili za cestu penězi?| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V místě pro rezervní kolo se nachází nádoba s vodním objemem 55 l, do které dostanete zhruba 45 l plynu. Úsporné auto na to najede 700 km.
    V místě pro rezervní kolo se nachází nádoba s vodním objemem 55 l, do které dostanete zhruba 45 l plynu. Úsporné auto na to najede 700 km.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Motor Toyota M15A je sice atmosférický tříválec, ale jinak technicky velmi sofistikovaný s chladičem recirkulovaných výfukových plynů. LPG zástavba od italské fi rmy BRC potěší snadným přístupem k fi ltru kapalné i plynné fáze.
    Motor Toyota M15A je sice atmosférický tříválec, ale jinak technicky velmi sofistikovaný s chladičem recirkulovaných výfukových plynů. LPG zástavba od italské fi rmy BRC potěší snadným přístupem k fi ltru kapalné i plynné fáze.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vůz od začátku normálně jezdil, jenom lehce poškubával. Aby pak jednoho rána téměř vypověděl službu. Příčina byla nejjednodušší možná – absolutně opotřebené zapalovací svíčky téměř bez kladných elektrod. Horké spaliny LPG totiž jejich opotřebení zrychlují.
    Vůz od začátku normálně jezdil, jenom lehce poškubával. Aby pak jednoho rána téměř vypověděl službu. Příčina byla nejjednodušší možná – absolutně opotřebené zapalovací svíčky téměř bez kladných elektrod. Horké spaliny LPG totiž jejich opotřebení zrychlují.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Stará zapalovací svíčka Kamoka vedle nové NGK. Původně měly obě stejnou elektrodovou vzdálenost.
    Stará zapalovací svíčka Kamoka vedle nové NGK. Původně měly obě stejnou elektrodovou vzdálenost.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nové svíčky mají mít elektrodovou vzdálenost 0,7 až 0,8 mm, použité maximálně 1,2. My jsme naměřili 1,8.
    Nové svíčky mají mít elektrodovou vzdálenost 0,7 až 0,8 mm, použité maximálně 1,2. My jsme naměřili 1,8.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Překvapila nás vzorná protikorozní ochrana. Takto vypadají zadní pružiny poté, co jsme je ležérně otřeli. Rez se na ně vůbec nechytá a nějakého praskání coby někdejšího moru japonských aut se nemusíte bát.
    Překvapila nás vzorná protikorozní ochrana. Takto vypadají zadní pružiny poté, co jsme je ležérně otřeli. Rez se na ně vůbec nechytá a nějakého praskání coby někdejšího moru japonských aut se nemusíte bát.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hliníková příčka pod výfukem vypovídala o častých kontaktech s obrubníky
    Hliníková příčka pod výfukem vypovídala o častých kontaktech s obrubníky| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Na podvozku je řada míst chráněných plastizolem, jiná jsou však zcela holá. Koroze se jich však překvapivě ještě netkla.
    Na podvozku je řada míst chráněných plastizolem, jiná jsou však zcela holá. Koroze se jich však překvapivě ještě netkla.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zadní náprava je zde standardně víceprvková. Typické pro toyoty je vedení výfuku pod nápravou, zde však už naštěstí není nejnižším místem podvozku.
    Zadní náprava je zde standardně víceprvková. Typické pro toyoty je vedení výfuku pod nápravou, zde však už naštěstí není nejnižším místem podvozku.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Marek Osvald před komponenty, které slouží k přestavbě moderního tříválce Toyota M15A na pohon zkapalněným propan-butanem LPG. Cena takového setu včetně montáže a elektronického nastavení je 55 000 Kč.
    Marek Osvald před komponenty, které slouží k přestavbě moderního tříválce Toyota M15A na pohon zkapalněným propan-butanem LPG. Cena takového setu včetně montáže a elektronického nastavení je 55 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Automechanik Václav Jirout vyndává sání, abychom si mohli zkontrolovat karbon na ventilech
    Automechanik Václav Jirout vyndává sání, abychom si mohli zkontrolovat karbon na ventilech| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nejčastěji měněným dílem při pražském taxiprovozu jsou přední tlumiče. Mnohé vozy si o nové řekly i po 60 000 km.
    Nejčastěji měněným dílem při pražském taxiprovozu jsou přední tlumiče. Mnohé vozy si o nové řekly i po 60 000 km.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
    Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force| Zdroj: Svět motorů
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Upozornění na tlak v pneumatikách permanentně svítilo proto, že v zimní sadě kol nejsou ventilky se senzory. Pobavil nás ukazatel stavu benzinu, který za jízdy klesal dle výpočetního algoritmu, aby pak náhle zase vylítnul zpět dle údaje z plováku.
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Zobrazení hladiny LPG čtveřicí diod je extrémně nepřesné. Nejdřív dlouho drží čtyři, a když první zmizí, je už rychle konec.
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Celý strop byl pokrytý černými šmouhami. Že by ne všichni klienti taxislužby platili za cestu penězi?
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
V místě pro rezervní kolo se nachází nádoba s vodním objemem 55 l, do které dostanete zhruba 45 l plynu. Úsporné auto na to najede 700 km.
Motor Toyota M15A je sice atmosférický tříválec, ale jinak technicky velmi sofistikovaný s chladičem recirkulovaných výfukových plynů. LPG zástavba od italské fi rmy BRC potěší snadným přístupem k fi ltru kapalné i plynné fáze.
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Vůz od začátku normálně jezdil, jenom lehce poškubával. Aby pak jednoho rána téměř vypověděl službu. Příčina byla nejjednodušší možná – absolutně opotřebené zapalovací svíčky téměř bez kladných elektrod. Horké spaliny LPG totiž jejich opotřebení zrychlují.
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Stará zapalovací svíčka Kamoka vedle nové NGK. Původně měly obě stejnou elektrodovou vzdálenost.
Nové svíčky mají mít elektrodovou vzdálenost 0,7 až 0,8 mm, použité maximálně 1,2. My jsme naměřili 1,8.
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Překvapila nás vzorná protikorozní ochrana. Takto vypadají zadní pružiny poté, co jsme je ležérně otřeli. Rez se na ně vůbec nechytá a nějakého praskání coby někdejšího moru japonských aut se nemusíte bát.
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Hliníková příčka pod výfukem vypovídala o častých kontaktech s obrubníky
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Na podvozku je řada míst chráněných plastizolem, jiná jsou však zcela holá. Koroze se jich však překvapivě ještě netkla.
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Zadní náprava je zde standardně víceprvková. Typické pro toyoty je vedení výfuku pod nápravou, zde však už naštěstí není nejnižším místem podvozku.
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Marek Osvald před komponenty, které slouží k přestavbě moderního tříválce Toyota M15A na pohon zkapalněným propan-butanem LPG. Cena takového setu včetně montáže a elektronického nastavení je 55 000 Kč.
Automechanik Václav Jirout vyndává sání, abychom si mohli zkontrolovat karbon na ventilech
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force
Nejčastěji měněným dílem při pražském taxiprovozu jsou přední tlumiče. Mnohé vozy si o nové řekly i po 60 000 km.
Toyota Corolla Klasik 1.5 Dynamic Force