Martin Vaculík a ojetá Toyota Land Cruiser 70: Vydrží do konce života!
7
/
89
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetá Toyota Land Cruiser 70: Vydrží do konce života!
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 70
|
Svět motorů
Přední a zadní náprava jsou po zařazení čtyřkolky spojeny natvrdo. Na přání pak lze mít uzávěrky obou nápravových diferenciálů, a to buď z výroby, nebo od externího dodavatele ARB.
|
Svět motorů
Přední a zadní náprava jsou po zařazení čtyřkolky spojeny natvrdo. Na přání pak lze mít uzávěrky obou nápravových diferenciálů, a to buď z výroby, nebo od externího dodavatele ARB.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Bez ohledu na to, jak omšele pod kapotou většinou vypadá, jezdí diesel 4,2litrový diesel naprosto spolehlivě
|
Svět motorů
Na těchto podélných lavicích v zadní části modelu 78 jezdí do práce mnoho lesáků, horníků i farmářů celého světa
|
Svět motorů
Oficiální zastoupení automobilek dnes nemají co nabídnout ani tak velkým zákazníkům, jakými jsou ČEZ či Horská služba. I jim tak vozy dodává Autosalon Dajbych, který je přes německé úpravce vozí z Perského zálivu.
|
Svět motorů
Oficiální zastoupení automobilek dnes nemají co nabídnout ani tak velkým zákazníkům, jakými jsou ČEZ či Horská služba. I jim tak vozy dodává Autosalon Dajbych, který je přes německé úpravce vozí z Perského zálivu.
|
Svět motorů
Takto řada 70 vypadala, dokud reprezentovala menší land cruisery pro celý svět. Když ji nahradila kulatá řada 90, neodešla do důchodu, ale proměnila se v pracovní stroj.
|
Svět motorů
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při rychlosti 120 km/h se rozbliká žlutá kontrolka. Asi varování pro lidi, kteří nechápou, že off road není sporťák a jeho stabilita je zákonitě omezena.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vůz prochází modernizacemi, na snímku poslední provedení palubní desky z roku 2013. Přesto po usednutí jde o slušný návrat v čase.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na rozdíl od luxusních modelů 150 či 200 není řada 70 stálá čtyřkolka. Nemá tedy centrální diferenciál. Pohon přední nápravy lze k zadní připojit jen na kluzkém povrchu, aby nedocházelo k napružení hnacího řetězce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toto zajímavé tlačítko slouží k tomu, abyste i při zapnutém rádiu mohli schovat prutovou anténu a nezlomili si ji o větve. Často ale někdo zapomene.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
V základu vůz nemá uzávěrky nápravových diferenciálů. Toyota za ně chce vysoký příplatek 89 300 Kč. Dodatečné dodělání vzduchového ARB dozadu vyjde na 39 000 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedačka spolujezdce je dvojitá. I osobní model 76 tak není pěti-, ale dokonce šestimístný.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výplně dveří zde ještě nejsou tvarové. Nevešly se do nich proto reproduktory, které jsou jen malinké ve spodních rozích palubní desky. Hrají úměrně velikosti, tedy hodně špatně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výplně dveří zde ještě nejsou tvarové. Nevešly se do nich proto reproduktory, které jsou jen malinké ve spodních rozích palubní desky. Hrají úměrně velikosti, tedy hodně špatně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nouzové sedačky v zavazadelníku už dnes nepořídíte. S bezpečností neměly nic společného.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Když v roce 2015 přišli zákazníci o možnost dieselu, benzinového šestiválce se hodně báli. Dnes na jeho pružnost ani výkon nedají dopustit.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
A pak že čas nelze zastavit. Kliky a zámky pamatují opravdu osmdesátá léta. Dálkové ovládání centrálního zamykání se dodává jen s rozsáhlým paketem další výbavy za 119 000 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přední náprava existuje ve dvou provedeních. Obyčejné s kulatým profi lem, které se v extrému mohou zohnout. A čtyřhranné heavy duty (na snímku), které nelze zničit žádným způsobem.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zadní náprava je odpružena i ustavena listovými pery. Nejsou zde žádné závěsy ani jejich silentbloky, v nichž by mohla vzniknout vůle. Pera nanejvýš občas vržou.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid