Martin Vaculík a ojetá Toyota Land Cruiser 70: Vydrží do konce života!

84/89
Zavřít
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 70
    Toyota Land Cruiser 70| Zdroj: Svět motorů
  • Přední a zadní náprava jsou po zařazení čtyřkolky spojeny natvrdo. Na přání pak lze mít uzávěrky obou nápravových diferenciálů, a to buď z výroby, nebo od externího dodavatele ARB.
    Přední a zadní náprava jsou po zařazení čtyřkolky spojeny natvrdo. Na přání pak lze mít uzávěrky obou nápravových diferenciálů, a to buď z výroby, nebo od externího dodavatele ARB.| Zdroj: Svět motorů
  • Přední a zadní náprava jsou po zařazení čtyřkolky spojeny natvrdo. Na přání pak lze mít uzávěrky obou nápravových diferenciálů, a to buď z výroby, nebo od externího dodavatele ARB.
    Přední a zadní náprava jsou po zařazení čtyřkolky spojeny natvrdo. Na přání pak lze mít uzávěrky obou nápravových diferenciálů, a to buď z výroby, nebo od externího dodavatele ARB.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Bez ohledu na to, jak omšele pod kapotou většinou vypadá, jezdí diesel 4,2litrový diesel naprosto spolehlivě
    Bez ohledu na to, jak omšele pod kapotou většinou vypadá, jezdí diesel 4,2litrový diesel naprosto spolehlivě| Zdroj: Svět motorů
  • Na těchto podélných lavicích v zadní části modelu 78 jezdí do práce mnoho lesáků, horníků i farmářů celého světa
    Na těchto podélných lavicích v zadní části modelu 78 jezdí do práce mnoho lesáků, horníků i farmářů celého světa| Zdroj: Svět motorů
  • Oficiální zastoupení automobilek dnes nemají co nabídnout ani tak velkým zákazníkům, jakými jsou ČEZ či Horská služba. I jim tak vozy dodává Autosalon Dajbych, který je přes německé úpravce vozí z Perského zálivu.
    Oficiální zastoupení automobilek dnes nemají co nabídnout ani tak velkým zákazníkům, jakými jsou ČEZ či Horská služba. I jim tak vozy dodává Autosalon Dajbych, který je přes německé úpravce vozí z Perského zálivu.| Zdroj: Svět motorů
  • Oficiální zastoupení automobilek dnes nemají co nabídnout ani tak velkým zákazníkům, jakými jsou ČEZ či Horská služba. I jim tak vozy dodává Autosalon Dajbych, který je přes německé úpravce vozí z Perského zálivu.
    Oficiální zastoupení automobilek dnes nemají co nabídnout ani tak velkým zákazníkům, jakými jsou ČEZ či Horská služba. I jim tak vozy dodává Autosalon Dajbych, který je přes německé úpravce vozí z Perského zálivu.| Zdroj: Svět motorů
  • Takto řada 70 vypadala, dokud reprezentovala menší land cruisery pro celý svět. Když ji nahradila kulatá řada 90, neodešla do důchodu, ale proměnila se v pracovní stroj.
    Takto řada 70 vypadala, dokud reprezentovala menší land cruisery pro celý svět. Když ji nahradila kulatá řada 90, neodešla do důchodu, ale proměnila se v pracovní stroj.| Zdroj: Svět motorů
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při rychlosti 120 km/h se rozbliká žlutá kontrolka. Asi varování pro lidi, kteří nechápou, že off road není sporťák a jeho stabilita je zákonitě omezena.
    Při rychlosti 120 km/h se rozbliká žlutá kontrolka. Asi varování pro lidi, kteří nechápou, že off road není sporťák a jeho stabilita je zákonitě omezena.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vůz prochází modernizacemi, na snímku poslední provedení palubní desky z roku 2013. Přesto po usednutí jde o slušný návrat v čase.
    Vůz prochází modernizacemi, na snímku poslední provedení palubní desky z roku 2013. Přesto po usednutí jde o slušný návrat v čase.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na rozdíl od luxusních modelů 150 či 200 není řada 70 stálá čtyřkolka. Nemá tedy centrální diferenciál. Pohon přední nápravy lze k zadní připojit jen na kluzkém povrchu, aby nedocházelo k napružení hnacího řetězce.
    Na rozdíl od luxusních modelů 150 či 200 není řada 70 stálá čtyřkolka. Nemá tedy centrální diferenciál. Pohon přední nápravy lze k zadní připojit jen na kluzkém povrchu, aby nedocházelo k napružení hnacího řetězce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toto zajímavé tlačítko slouží k tomu, abyste i při zapnutém rádiu mohli schovat prutovou anténu a nezlomili si ji o větve. Často ale někdo zapomene.
    Toto zajímavé tlačítko slouží k tomu, abyste i při zapnutém rádiu mohli schovat prutovou anténu a nezlomili si ji o větve. Často ale někdo zapomene.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V základu vůz nemá uzávěrky nápravových diferenciálů. Toyota za ně chce vysoký příplatek 89 300 Kč. Dodatečné dodělání vzduchového ARB dozadu vyjde na 39 000 Kč.
    V základu vůz nemá uzávěrky nápravových diferenciálů. Toyota za ně chce vysoký příplatek 89 300 Kč. Dodatečné dodělání vzduchového ARB dozadu vyjde na 39 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedačka spolujezdce je dvojitá. I osobní model 76 tak není pěti-, ale dokonce šestimístný.
    Sedačka spolujezdce je dvojitá. I osobní model 76 tak není pěti-, ale dokonce šestimístný.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výplně dveří zde ještě nejsou tvarové. Nevešly se do nich proto reproduktory, které jsou jen malinké ve spodních rozích palubní desky. Hrají úměrně velikosti, tedy hodně špatně.
    Výplně dveří zde ještě nejsou tvarové. Nevešly se do nich proto reproduktory, které jsou jen malinké ve spodních rozích palubní desky. Hrají úměrně velikosti, tedy hodně špatně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výplně dveří zde ještě nejsou tvarové. Nevešly se do nich proto reproduktory, které jsou jen malinké ve spodních rozích palubní desky. Hrají úměrně velikosti, tedy hodně špatně.
    Výplně dveří zde ještě nejsou tvarové. Nevešly se do nich proto reproduktory, které jsou jen malinké ve spodních rozích palubní desky. Hrají úměrně velikosti, tedy hodně špatně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nouzové sedačky v zavazadelníku už dnes nepořídíte. S bezpečností neměly nic společného.
    Nouzové sedačky v zavazadelníku už dnes nepořídíte. S bezpečností neměly nic společného.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Když v roce 2015 přišli zákazníci o možnost dieselu, benzinového šestiválce se hodně báli. Dnes na jeho pružnost ani výkon nedají dopustit.
    Když v roce 2015 přišli zákazníci o možnost dieselu, benzinového šestiválce se hodně báli. Dnes na jeho pružnost ani výkon nedají dopustit.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • A pak že čas nelze zastavit. Kliky a zámky pamatují opravdu osmdesátá léta. Dálkové ovládání centrálního zamykání se dodává jen s rozsáhlým paketem další výbavy za 119 000 Kč.
    A pak že čas nelze zastavit. Kliky a zámky pamatují opravdu osmdesátá léta. Dálkové ovládání centrálního zamykání se dodává jen s rozsáhlým paketem další výbavy za 119 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední náprava existuje ve dvou provedeních. Obyčejné s kulatým profi lem, které se v extrému mohou zohnout. A čtyřhranné heavy duty (na snímku), které nelze zničit žádným způsobem.
    Přední náprava existuje ve dvou provedeních. Obyčejné s kulatým profi lem, které se v extrému mohou zohnout. A čtyřhranné heavy duty (na snímku), které nelze zničit žádným způsobem.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zadní náprava je odpružena i ustavena listovými pery. Nejsou zde žádné závěsy ani jejich silentbloky, v nichž by mohla vzniknout vůle. Pera nanejvýš občas vržou.
    Zadní náprava je odpružena i ustavena listovými pery. Nejsou zde žádné závěsy ani jejich silentbloky, v nichž by mohla vzniknout vůle. Pera nanejvýš občas vržou.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
    Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 70
Přední a zadní náprava jsou po zařazení čtyřkolky spojeny natvrdo. Na přání pak lze mít uzávěrky obou nápravových diferenciálů, a to buď z výroby, nebo od externího dodavatele ARB.
Přední a zadní náprava jsou po zařazení čtyřkolky spojeny natvrdo. Na přání pak lze mít uzávěrky obou nápravových diferenciálů, a to buď z výroby, nebo od externího dodavatele ARB.
Bez ohledu na to, jak omšele pod kapotou většinou vypadá, jezdí diesel 4,2litrový diesel naprosto spolehlivě
Na těchto podélných lavicích v zadní části modelu 78 jezdí do práce mnoho lesáků, horníků i farmářů celého světa
Oficiální zastoupení automobilek dnes nemají co nabídnout ani tak velkým zákazníkům, jakými jsou ČEZ či Horská služba. I jim tak vozy dodává Autosalon Dajbych, který je přes německé úpravce vozí z Perského zálivu.
Oficiální zastoupení automobilek dnes nemají co nabídnout ani tak velkým zákazníkům, jakými jsou ČEZ či Horská služba. I jim tak vozy dodává Autosalon Dajbych, který je přes německé úpravce vozí z Perského zálivu.
Takto řada 70 vypadala, dokud reprezentovala menší land cruisery pro celý svět. Když ji nahradila kulatá řada 90, neodešla do důchodu, ale proměnila se v pracovní stroj.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Při rychlosti 120 km/h se rozbliká žlutá kontrolka. Asi varování pro lidi, kteří nechápou, že off road není sporťák a jeho stabilita je zákonitě omezena.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Vůz prochází modernizacemi, na snímku poslední provedení palubní desky z roku 2013. Přesto po usednutí jde o slušný návrat v čase.
Na rozdíl od luxusních modelů 150 či 200 není řada 70 stálá čtyřkolka. Nemá tedy centrální diferenciál. Pohon přední nápravy lze k zadní připojit jen na kluzkém povrchu, aby nedocházelo k napružení hnacího řetězce.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toto zajímavé tlačítko slouží k tomu, abyste i při zapnutém rádiu mohli schovat prutovou anténu a nezlomili si ji o větve. Často ale někdo zapomene.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
V základu vůz nemá uzávěrky nápravových diferenciálů. Toyota za ně chce vysoký příplatek 89 300 Kč. Dodatečné dodělání vzduchového ARB dozadu vyjde na 39 000 Kč.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Sedačka spolujezdce je dvojitá. I osobní model 76 tak není pěti-, ale dokonce šestimístný.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Výplně dveří zde ještě nejsou tvarové. Nevešly se do nich proto reproduktory, které jsou jen malinké ve spodních rozích palubní desky. Hrají úměrně velikosti, tedy hodně špatně.
Výplně dveří zde ještě nejsou tvarové. Nevešly se do nich proto reproduktory, které jsou jen malinké ve spodních rozích palubní desky. Hrají úměrně velikosti, tedy hodně špatně.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Nouzové sedačky v zavazadelníku už dnes nepořídíte. S bezpečností neměly nic společného.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Když v roce 2015 přišli zákazníci o možnost dieselu, benzinového šestiválce se hodně báli. Dnes na jeho pružnost ani výkon nedají dopustit.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
A pak že čas nelze zastavit. Kliky a zámky pamatují opravdu osmdesátá léta. Dálkové ovládání centrálního zamykání se dodává jen s rozsáhlým paketem další výbavy za 119 000 Kč.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Přední náprava existuje ve dvou provedeních. Obyčejné s kulatým profi lem, které se v extrému mohou zohnout. A čtyřhranné heavy duty (na snímku), které nelze zničit žádným způsobem.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Zadní náprava je odpružena i ustavena listovými pery. Nejsou zde žádné závěsy ani jejich silentbloky, v nichž by mohla vzniknout vůle. Pera nanejvýš občas vržou.
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi
Toyota Land Cruiser 76 4.0 VVTi