Martin Vaculík a ojeté Audi Q7 (4M): Dramaticky lepší než předchůdce!

21/50
Přehled fotografií
Zavřít
  • Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách.
    Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Audi Q7
    Audi Q7| Zdroj: Svět motorů
  • Světlomety LED Matrix jsou překvapivě spolehlivé, jen občas vyžadují seřízení sklonu a směřování paprsků. Zda je jimi vůz vybaven, má zásadní vliv na jeho prodejnost.
    Světlomety LED Matrix jsou překvapivě spolehlivé, jen občas vyžadují seřízení sklonu a směřování paprsků. Zda je jimi vůz vybaven, má zásadní vliv na jeho prodejnost.| Zdroj: Svět motorů
  • Diesel vrcholné varianty SQ7 je jednou z nejlepších pohonných jednotek, jaké kdy kdo udělal. Při měřeních na válcové zkušebně hravě překračuje i udávaných 900 Nm.
    Diesel vrcholné varianty SQ7 je jednou z nejlepších pohonných jednotek, jaké kdy kdo udělal. Při měřeních na válcové zkušebně hravě překračuje i udávaných 900 Nm.| Zdroj: Svět motorů
  • Audi Q7
    Audi Q7| Zdroj: Svět motorů
  • Audi Q7
    Audi Q7| Zdroj: Svět motorů
  • Audi Q7 používané ve firmě Gametall
    Audi Q7 používané ve firmě Gametall| Zdroj: Svět motorů
  • Audi Q7 používané ve firmě Gametall
    Audi Q7 používané ve firmě Gametall| Zdroj: Svět motorů
  • Audi Q7 používané ve firmě Gametall
    Audi Q7 používané ve firmě Gametall| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz GL používaný ve firmě Gametall
    Mercedes-Benz GL používaný ve firmě Gametall| Zdroj: Svět motorů
  • Audi Q7 používané ve firmě Gametall
    Audi Q7 používané ve firmě Gametall| Zdroj: Svět motorů
  • Při dlouhém stání v bazaru orezly brdy. Než jsme rez stihli obrousit, ubyly brzdové destičky pod hranici opotřebení.
    Při dlouhém stání v bazaru orezly brdy. Než jsme rez stihli obrousit, ubyly brzdové destičky pod hranici opotřebení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér je ideálem jak pro auto na denní jezdění, tak pro dlouhé cestování. Proti předchozí generaci fascinuje posun ve výhledu z vozu.
    Interiér je ideálem jak pro auto na denní jezdění, tak pro dlouhé cestování. Proti předchozí generaci fascinuje posun ve výhledu z vozu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Před zvednutím vozu je potřeba uzamknout pneumatické odpružení funkcí nazvanou „výměna kola“
    Před zvednutím vozu je potřeba uzamknout pneumatické odpružení funkcí nazvanou „výměna kola“| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedačky z populární alcantary nelze kombinovat s odvětráváním. Velkou výhodou vozu je koncepce téměř bez prahů, kde i méně pohybliví motoristé za sebou snadno „vtáhnou nohy“.
    Sedačky z populární alcantary nelze kombinovat s odvětráváním. Velkou výhodou vozu je koncepce téměř bez prahů, kde i méně pohybliví motoristé za sebou snadno „vtáhnou nohy“.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Poškrábaná nakládací hrana, či dokonce lak nárazníku jsou častými poškozeními ojetých Q7. Jejich majitelé evidentně rádi využívají přepravní potenciál vozů.
    Poškrábaná nakládací hrana, či dokonce lak nárazníku jsou častými poškozeními ojetých Q7. Jejich majitelé evidentně rádi využívají přepravní potenciál vozů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zavazadelník má už základní objem přes 800 l. Sklopením zadních sedaček navíc vznikne zcela rovná ložná plocha, na které se v nouzi i vyspíte.
    Zavazadelník má už základní objem přes 800 l. Sklopením zadních sedaček navíc vznikne zcela rovná ložná plocha, na které se v nouzi i vyspíte.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dojezdové rezervní kolo je častou výhodou českých ojetin proti autům individuálně dovezeným například z Německa, kde ve standardní výbavě chybí
    Dojezdové rezervní kolo je častou výhodou českých ojetin proti autům individuálně dovezeným například z Německa, kde ve standardní výbavě chybí| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při dlouhém stání v bazaru orezly brdy. Než jsme rez stihli obrousit, ubyly brzdové destičky pod hranici opotřebení.
    Při dlouhém stání v bazaru orezly brdy. Než jsme rez stihli obrousit, ubyly brzdové destičky pod hranici opotřebení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Když si budete kupovat vůz s výbavou S-Line, zkontrolujte si ve specifi kaci (například na druhé straně servisní knížky), zda obsahuje i dynamickou verzi pneumatického podvozku 2MA
    Když si budete kupovat vůz s výbavou S-Line, zkontrolujte si ve specifi kaci (například na druhé straně servisní knížky), zda obsahuje i dynamickou verzi pneumatického podvozku 2MA| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Všem světlometům moderních vozů nejvíce škodí myčky. Za čas bude potřeba krycí skla opatřit novou ochrannou vrstvou, což zvládají specializované fi rmy a vyjde to rozhodně levněji než nákup celého dílu za 73 000 Kč.
    Všem světlometům moderních vozů nejvíce škodí myčky. Za čas bude potřeba krycí skla opatřit novou ochrannou vrstvou, což zvládají specializované fi rmy a vyjde to rozhodně levněji než nákup celého dílu za 73 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Elektricky výsuvné tažné zařízení vypadá po letech často nějak takto. Na funkci to nemá vliv. Spíš se podívejte, zda plastový kroužek natočení vleku už není „zarovnaný“ se železem. To jej pak musíte zhruba za 6000 Kč nechat vyměnit.
    Elektricky výsuvné tažné zařízení vypadá po letech často nějak takto. Na funkci to nemá vliv. Spíš se podívejte, zda plastový kroužek natočení vleku už není „zarovnaný“ se železem. To jej pak musíte zhruba za 6000 Kč nechat vyměnit.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Přední náprava je velice odolná. Pokud se něco občas mění, jsou to největší silentbloky zadní dvojice spodních ramen. Stojí málo přes 2000 Kč.
    Přední náprava je velice odolná. Pokud se něco občas mění, jsou to největší silentbloky zadní dvojice spodních ramen. Stojí málo přes 2000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Pneumatické odpružení má naprostá většina ojetin. Nemusíte se jej bát, nejsou s ním téměř žádné potíže. Mohutně dimenzované zadní měchy zvednou jakýkoliv vlek.
    Pneumatické odpružení má naprostá většina ojetin. Nemusíte se jej bát, nejsou s ním téměř žádné potíže. Mohutně dimenzované zadní měchy zvednou jakýkoliv vlek.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nejčastějším zdrojem zvuků z rozvodů u 3.0 V6 TDI je dle servisních techniků napínák. Jelikož jsou rozvody na zadní straně motoru, musí se agregát kvůli opravě demontovat z vozu.
    Nejčastějším zdrojem zvuků z rozvodů u 3.0 V6 TDI je dle servisních techniků napínák. Jelikož jsou rozvody na zadní straně motoru, musí se agregát kvůli opravě demontovat z vozu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Obrovskou výhodou Audi Q7 druhé generace je spotřeba paliva. Celý test jsme dokončili s průměrem 7,3 l/100 km.
    Obrovskou výhodou Audi Q7 druhé generace je spotřeba paliva. Celý test jsme dokončili s průměrem 7,3 l/100 km.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi Q7 3.0 TDI S-line
    Audi Q7 3.0 TDI S-line| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Při koupi se zaměřte na zvuk motoru. Rozvody lze v servisu částečně zkontrolovat i bez demontáže jejich nastavením „přes kolíčky“ do základní polohy, ale nejvíc se tady toho fakt pozná podle zvuku. Varující je cinkání při mírně zvýšených otáčkách.
Audi Q7
Světlomety LED Matrix jsou překvapivě spolehlivé, jen občas vyžadují seřízení sklonu a směřování paprsků. Zda je jimi vůz vybaven, má zásadní vliv na jeho prodejnost.
Diesel vrcholné varianty SQ7 je jednou z nejlepších pohonných jednotek, jaké kdy kdo udělal. Při měřeních na válcové zkušebně hravě překračuje i udávaných 900 Nm.
Audi Q7
Audi Q7
Audi Q7 používané ve firmě Gametall
Audi Q7 používané ve firmě Gametall
Audi Q7 používané ve firmě Gametall
Mercedes-Benz GL používaný ve firmě Gametall
Audi Q7 používané ve firmě Gametall
Při dlouhém stání v bazaru orezly brdy. Než jsme rez stihli obrousit, ubyly brzdové destičky pod hranici opotřebení.
Interiér je ideálem jak pro auto na denní jezdění, tak pro dlouhé cestování. Proti předchozí generaci fascinuje posun ve výhledu z vozu.
Před zvednutím vozu je potřeba uzamknout pneumatické odpružení funkcí nazvanou „výměna kola“
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Sedačky z populární alcantary nelze kombinovat s odvětráváním. Velkou výhodou vozu je koncepce téměř bez prahů, kde i méně pohybliví motoristé za sebou snadno „vtáhnou nohy“.
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Poškrábaná nakládací hrana, či dokonce lak nárazníku jsou častými poškozeními ojetých Q7. Jejich majitelé evidentně rádi využívají přepravní potenciál vozů.
Zavazadelník má už základní objem přes 800 l. Sklopením zadních sedaček navíc vznikne zcela rovná ložná plocha, na které se v nouzi i vyspíte.
Dojezdové rezervní kolo je častou výhodou českých ojetin proti autům individuálně dovezeným například z Německa, kde ve standardní výbavě chybí
Při dlouhém stání v bazaru orezly brdy. Než jsme rez stihli obrousit, ubyly brzdové destičky pod hranici opotřebení.
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Když si budete kupovat vůz s výbavou S-Line, zkontrolujte si ve specifi kaci (například na druhé straně servisní knížky), zda obsahuje i dynamickou verzi pneumatického podvozku 2MA
Všem světlometům moderních vozů nejvíce škodí myčky. Za čas bude potřeba krycí skla opatřit novou ochrannou vrstvou, což zvládají specializované fi rmy a vyjde to rozhodně levněji než nákup celého dílu za 73 000 Kč.
Elektricky výsuvné tažné zařízení vypadá po letech často nějak takto. Na funkci to nemá vliv. Spíš se podívejte, zda plastový kroužek natočení vleku už není „zarovnaný“ se železem. To jej pak musíte zhruba za 6000 Kč nechat vyměnit.
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Přední náprava je velice odolná. Pokud se něco občas mění, jsou to největší silentbloky zadní dvojice spodních ramen. Stojí málo přes 2000 Kč.
Pneumatické odpružení má naprostá většina ojetin. Nemusíte se jej bát, nejsou s ním téměř žádné potíže. Mohutně dimenzované zadní měchy zvednou jakýkoliv vlek.
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Nejčastějším zdrojem zvuků z rozvodů u 3.0 V6 TDI je dle servisních techniků napínák. Jelikož jsou rozvody na zadní straně motoru, musí se agregát kvůli opravě demontovat z vozu.
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Obrovskou výhodou Audi Q7 druhé generace je spotřeba paliva. Celý test jsme dokončili s průměrem 7,3 l/100 km.
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line
Audi Q7 3.0 TDI S-line