Martin Vaculík a ojetý Fiat Panda III (319): Jak dostat pandu k lidu?

41/87
Přehled fotografií
Zavřít
  • Fiat Panda
    Fiat Panda| Zdroj: acz
  • Fiat Panda (1980 až 2003)
    Fiat Panda (1980 až 2003)| Zdroj: Fiat
  • Fiat Panda (2003 až 2012)
    Fiat Panda (2003 až 2012)| Zdroj: Fiat
  • Dnes i nejlevnější panda má spodní přihrádku uzavíratelnou. Na trhu ojetin však číhají i pasti, které víko z výroby neměly.
    Dnes i nejlevnější panda má spodní přihrádku uzavíratelnou. Na trhu ojetin však číhají i pasti, které víko z výroby neměly.| Zdroj: Fiat
  • Dnes i nejlevnější panda má spodní přihrádku uzavíratelnou. Na trhu ojetin však číhají i pasti, které víko z výroby neměly.
    Dnes i nejlevnější panda má spodní přihrádku uzavíratelnou. Na trhu ojetin však číhají i pasti, které víko z výroby neměly.| Zdroj: acz
  • Zásadní předností vozu je stará dvanáctistovka. Tišší a kultivovanější než dnešní tříválce, přitom skoro stejně úsporná. A zaručeně spolehlivá.
    Zásadní předností vozu je stará dvanáctistovka. Tišší a kultivovanější než dnešní tříválce, přitom skoro stejně úsporná. A zaručeně spolehlivá.| Zdroj: acz
  • Zásadní předností vozu je stará dvanáctistovka. Tišší a kultivovanější než dnešní tříválce, přitom skoro stejně úsporná. A zaručeně spolehlivá.
    Zásadní předností vozu je stará dvanáctistovka. Tišší a kultivovanější než dnešní tříválce, přitom skoro stejně úsporná. A zaručeně spolehlivá.| Zdroj: Fiat
  • Sedačky jsou příjemně vysoko, takže do vozu se snadno nastupuje i starším motoristům. Vadí jen tvrdé plastové hlavové opěrky.
    Sedačky jsou příjemně vysoko, takže do vozu se snadno nastupuje i starším motoristům. Vadí jen tvrdé plastové hlavové opěrky.| Zdroj: acz
  • Verze 4x4 s motorem 0.9 TwinAir o výkonu 63 kW a šestistupňovou převodovkou je za 325 000 Kč nejlevnější „teréňák“ na českém trhu. Zvládne toho překvapivě hodně.
    Verze 4x4 s motorem 0.9 TwinAir o výkonu 63 kW a šestistupňovou převodovkou je za 325 000 Kč nejlevnější „teréňák“ na českém trhu. Zvládne toho překvapivě hodně.| Zdroj: Fiat
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • S rozvorem náprav 2300 mm samozřejmě nejde o plnohodnotné auto pro rodinu. Ale když se řidič trochu uskromní, další dospělý se za něj vejde. Pozor na to, že pětimístné provedení bývalo za příplatek. Dobře se tedy podívejte do technického průkazu, kolik míst má panda, kterou si chcete koupit.
    S rozvorem náprav 2300 mm samozřejmě nejde o plnohodnotné auto pro rodinu. Ale když se řidič trochu uskromní, další dospělý se za něj vejde. Pozor na to, že pětimístné provedení bývalo za příplatek. Dobře se tedy podívejte do technického průkazu, kolik míst má panda, kterou si chcete koupit.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Designu třetí pandy vládnou čtverce. Jsou všude, kam se podíváte. Třeba i na ruční brzdě.
    Designu třetí pandy vládnou čtverce. Jsou všude, kam se podíváte. Třeba i na ruční brzdě.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Zavazadelník má skromný objem 225 l, po sklopení sedaček zvětšitelný na 870 l. Za příplatek 4400 Kč (u vyšších verzí standardně) jsou sedačky dělené asymetricky. Pokud však chcete mít pandu pětimístnou (příplatek 500 Kč), dostanete vždy nedělené sedačky.
    Zavazadelník má skromný objem 225 l, po sklopení sedaček zvětšitelný na 870 l. Za příplatek 4400 Kč (u vyšších verzí standardně) jsou sedačky dělené asymetricky. Pokud však chcete mít pandu pětimístnou (příplatek 500 Kč), dostanete vždy nedělené sedačky.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Originální kryty kol se montují přes šrouby, takže nevibrují, ani je neztratíte. Na STK však požadují auto bez krytů kol, což znamená povolit tři šrouby ze čtyř. Proto je mnozí majitelé mají trvale v garáži na polici.
    Originální kryty kol se montují přes šrouby, takže nevibrují, ani je neztratíte. Na STK však požadují auto bez krytů kol, což znamená povolit tři šrouby ze čtyř. Proto je mnozí majitelé mají trvale v garáži na polici.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volný konektor na baterce
    Volný konektor na baterce| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Pozor, dotažený konektor od baterky neznamená, že bude pokoj napořád. Podobně zazlobit umí také oxidující ukostření záporného pólu, což je asi jediný systémovější problém třetí generace Fiatu Panda.
    Pozor, dotažený konektor od baterky neznamená, že bude pokoj napořád. Podobně zazlobit umí také oxidující ukostření záporného pólu, což je asi jediný systémovější problém třetí generace Fiatu Panda.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nějaký "umělec" zřejmě měnil žárovku a ztratil vnitřní pryžovou krytku, takže do světla by teklo.
    Nějaký "umělec" zřejmě měnil žárovku a ztratil vnitřní pryžovou krytku, takže do světla by teklo.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vozidlo bylo na ztvrdlých a popraskaných zimních gumách starých jak vůz sám, které jsme si okamžitě museli dofouknout, protože v nich bylo stěží 1,5 baru.
    Vozidlo bylo na ztvrdlých a popraskaných zimních gumách starých jak vůz sám, které jsme si okamžitě museli dofouknout, protože v nich bylo stěží 1,5 baru.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Profík si všímá rozpadajícího se radiátoru klimatizace v přídi, byť k úniku média zatím nedošlo.
    Profík si všímá rozpadajícího se radiátoru klimatizace v přídi, byť k úniku média zatím nedošlo.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Akutní je pak rezavějící držák výfuku vpředu, naštěstí též levný (255 Kč). Samotný výfuk je naopak ve velmi dobrém stavu, stejně jako ještě chvíli vydrží brzdy.
    Akutní je pak rezavějící držák výfuku vpředu, naštěstí též levný (255 Kč). Samotný výfuk je naopak ve velmi dobrém stavu, stejně jako ještě chvíli vydrží brzdy.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Prohlídka vozu pokračuje zespodu konstatováním lehkého úniku oleje kolem levé poloosy, kde bude vnitřní kloub chtít novou manžetu.
    Prohlídka vozu pokračuje zespodu konstatováním lehkého úniku oleje kolem levé poloosy, kde bude vnitřní kloub chtít novou manžetu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Fiat Panda 1.2
    Fiat Panda 1.2| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Fiat Panda
Fiat Panda (1980 až 2003)
Fiat Panda (2003 až 2012)
Dnes i nejlevnější panda má spodní přihrádku uzavíratelnou. Na trhu ojetin však číhají i pasti, které víko z výroby neměly.
Dnes i nejlevnější panda má spodní přihrádku uzavíratelnou. Na trhu ojetin však číhají i pasti, které víko z výroby neměly.
Zásadní předností vozu je stará dvanáctistovka. Tišší a kultivovanější než dnešní tříválce, přitom skoro stejně úsporná. A zaručeně spolehlivá.
Zásadní předností vozu je stará dvanáctistovka. Tišší a kultivovanější než dnešní tříválce, přitom skoro stejně úsporná. A zaručeně spolehlivá.
Sedačky jsou příjemně vysoko, takže do vozu se snadno nastupuje i starším motoristům. Vadí jen tvrdé plastové hlavové opěrky.
Verze 4x4 s motorem 0.9 TwinAir o výkonu 63 kW a šestistupňovou převodovkou je za 325 000 Kč nejlevnější „teréňák“ na českém trhu. Zvládne toho překvapivě hodně.
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
S rozvorem náprav 2300 mm samozřejmě nejde o plnohodnotné auto pro rodinu. Ale když se řidič trochu uskromní, další dospělý se za něj vejde. Pozor na to, že pětimístné provedení bývalo za příplatek. Dobře se tedy podívejte do technického průkazu, kolik míst má panda, kterou si chcete koupit.
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Designu třetí pandy vládnou čtverce. Jsou všude, kam se podíváte. Třeba i na ruční brzdě.
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Zavazadelník má skromný objem 225 l, po sklopení sedaček zvětšitelný na 870 l. Za příplatek 4400 Kč (u vyšších verzí standardně) jsou sedačky dělené asymetricky. Pokud však chcete mít pandu pětimístnou (příplatek 500 Kč), dostanete vždy nedělené sedačky.
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Originální kryty kol se montují přes šrouby, takže nevibrují, ani je neztratíte. Na STK však požadují auto bez krytů kol, což znamená povolit tři šrouby ze čtyř. Proto je mnozí majitelé mají trvale v garáži na polici.
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Volný konektor na baterce
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Pozor, dotažený konektor od baterky neznamená, že bude pokoj napořád. Podobně zazlobit umí také oxidující ukostření záporného pólu, což je asi jediný systémovější problém třetí generace Fiatu Panda.
Fiat Panda 1.2
Nějaký "umělec" zřejmě měnil žárovku a ztratil vnitřní pryžovou krytku, takže do světla by teklo.
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Vozidlo bylo na ztvrdlých a popraskaných zimních gumách starých jak vůz sám, které jsme si okamžitě museli dofouknout, protože v nich bylo stěží 1,5 baru.
Profík si všímá rozpadajícího se radiátoru klimatizace v přídi, byť k úniku média zatím nedošlo.
Fiat Panda 1.2
Akutní je pak rezavějící držák výfuku vpředu, naštěstí též levný (255 Kč). Samotný výfuk je naopak ve velmi dobrém stavu, stejně jako ještě chvíli vydrží brzdy.
Prohlídka vozu pokračuje zespodu konstatováním lehkého úniku oleje kolem levé poloosy, kde bude vnitřní kloub chtít novou manžetu.
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2
Fiat Panda 1.2