Ani v páté generaci nechyběla verze Bullitt odkazující na slavný fi lm, v němž si zahrál zcela původní mustang. Ne nadarmo se pětce v USA říká „Mustang Retrodesign“.|
Zdroj: Ford
Ani v páté generaci nechyběla verze Bullitt odkazující na slavný fi lm, v němž si zahrál zcela původní mustang. Ne nadarmo se pětce v USA říká „Mustang Retrodesign“.|
Zdroj: Ford
Existovalo strašně moc provedení interiéru, takže tyto nejhezčí mohou na fotkách vypadat i dobře. Realita vyžilých ojetin je o poškrábaných odstávajících plastech, orezlých kolejnicích sedaček a často i zápachu plísně, když do vozu teče.|
Zdroj: Ford
Motor 4.0 V6|
Zdroj: Svět motorů
Motor 4.6 V8|
Zdroj: Ford
Motor 3.7 V6|
Zdroj: Ford
Motor 5.0 V8|
Zdroj: Svět motorů
Velmi oblíbená je otevřená varianta zvaná Convertible. Rozeznávacím znamením páté generace pak je mimo jiné záď s hranatými světlomety.|
Zdroj: Ford
Ford Mustang|
Zdroj: Ford
Ford Mustang|
Zdroj: Ford
Maznice na kulovém čepu? Originál ji samozřejmě nemá. Je to jedna z ukázek, že na mustang se nabízí bezpočet náhradních dílů včetně modifi kovaných pro delší životnost.|
Zdroj: Svět motorů
Odolnost a nízké udržovací náklady jednoduchého podvozku jsou výhodou vozu.|
Zdroj: Svět motorů
Takto vypadají přední ramena z osmiválce po 280 000 km.|
Zdroj: Svět motorů
Zadní tuhá náprava je příčně ustavena Panhardskou tyčí. Její výměna za wattův přímovod je častým a velmi prospěšným tuningem, který vylepšuje směrovou stabilitu vozu na nerovnostech.|
Zdroj: Svět motorů
Z motoru olej většinou neteče, to spíš volná vstupní ložiska zadních diferenciálů jsou klasika.|
Zdroj: Svět motorů
Mimo rozsah této recenze stojí vysoce specifi cké verze Shelby, které nakukují mezi opravdové supersporty.|
Zdroj: Svět motorů
V USA blikají směrovky červeně. Přestavět na oranžovou barvu se dají i úpravou původních světel. Na jiné věci, třeba nesklopná zrcátka, se dají získat výjimky.|
Zdroj: Svět motorů
V USA blikají směrovky červeně. Přestavět na oranžovou barvu se dají i úpravou původních světel. Na jiné věci, třeba nesklopná zrcátka, se dají získat výjimky.|
Zdroj: Svět motorů
Interiérové tlačítko na odemykání zavazadelníku se u kabrioletu objevilo až v roce 2011. Do té doby se otvíral jen tlačítkem na klíčku. Pokud jste jej zabouchli do kufru, byl to průšvih.|
Zdroj: Svět motorů
Osmiválce měly tradiční označení GT. Do roku 2011 je poháněl tříventilový motor Ford Modular 4.6/224 kW, od daného data mnohem výkonnější čtyřventilový pětilit Coyote (až 331 kW).|
Zdroj: Ford
Vůz byl dvakrát modernizován. Poslední provedení z let 2013 až 2014 se už stylově hodně přiblížilo nástupci.|
Zdroj: Ford
Ford Mustang první generace|
Zdroj: Ford
Ford Mustang druhá generace|
Zdroj: Ford
Ford Mustang třetí generace|
Zdroj: Ford
Ford Mustang čtvrtá generace|
Zdroj: Ford
Ford Mustang pátá generace|
Zdroj: Ford
Ford Mustang šestá generace|
Zdroj: Ford
Ford Mustang sedmá generace|
Zdroj: Ford
Ford Mustang|
Zdroj: Svět motorů
Novější šestistupňová převodovka už umožňuje opravdové manuální řazení, nejen limitování převodového rozsahu. Bohužel jen neprakticky šipkami na boku voliče.|
Zdroj: Svět motorů
Verze Premium uvnitř vypadá lépe, přesto právě v interiéru je opotřebení vozu nejvíce vidět. A to ještě fotka nepřenese vrzání všech plastů.|
Zdroj: Svět motorů
Původní interiér byl v mnohem horším stavu. Tyto sedačky tak pocházejí z jiného vozu.|
Zdroj: Svět motorů
Od faceliftu v roce 2011 je v přístrojovém štítu nečekaně podrobný displej umožňující zobrazení celé řady funkcí. Například poměr paliva vůči vzduchu, kdy člověk může sledovat, zda je složení směsi optimální či zda již kvůli vysoké zátěži či teplotě motor musí obohacovat.|
Zdroj: Svět motorů
Výztuha mezi podběhy je u z principu měkkého kabrioletu velmi smysluplná věc. Překvapivě ji nemají zdaleka všechny kusy.|
Zdroj: Svět motorů
Takto vůz vypadal, když se v roce 2019 dostal do Evropy. I takový vrak za necelých 40 000 Kč se s dopravou, opravou a přihlášením opravdu vyšplhá přes 300 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů
Střecha je ovládaná čistě elektricky bez složité hydrauliky, jakou znáte třeba z Mercedesu-Benz SL.|
Zdroj: Svět motorů
Většinou po stisku tlačítka opravdu dělá co má, musíte ji však nejdřív manuálně odemknout.|
Zdroj: Svět motorů