Martin Vaculík a ojetý Hyundai Kona: Verze spolehlivá tak, že není o čem psát
13
/
82
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetý Hyundai Kona: Verze spolehlivá tak, že není o čem psát
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Palubní desce nejde nic zásadního vytknout, existuje v široké škále barevných provedení. Vzorný je též výhled z vozu.
|
acz
Hyundai Kona má neuvěřitelný rozptyl cen i výbav. Vedle základních variant s manuální klimatizací existují i auta s paketem Premium, která umějí mít třeba odvětrávané sedačky či hi-fi systém Krell.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rozvor náprav 2600 mm znamená, že vzadu je místa právě tak akorát. Pro rodiny s odrostlými dětmi kona už není.
|
acz
Zavazadlový prostor je velký jako i kompaktního hatchbacku typu golf. Základní objem je 374 l, sklopením zadních sedaček zvětšitelný až na 1156 litrů.
|
acz
Silné varianty, čtyřkolky a elektromobil pak víceprvkovou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nabíjení střídavým proudem pracovalo do roku 2020 jen s jednou fází. Až od tohoto data vám běžný domácí jistič 3 x 16 A stačí k tomu, abyste konu nabíjeli výkonem 11 kW.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Elektrická kona vznikla modifikací běžného spalovacího modelu, proto i její motor je vpředu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Základní verze Kona má mimo jiné černobílý displej, který není dotykový. Vše se ovládá klávesami po obvodu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pokud zezadu něco klepe, bývá to jen typicky korejský systém dvojité podlahy zavazadelníku a plastových přihrádek pod ní
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tříválec 1.0 T-GDI je v bazarech absolutně nejrozšířenější. Dynamicky je dostačující – Z klidu na 100 km/h zrychlí za 12 s a rozjede to na 180 km/h.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hlavní světlomety jsou u základních variant halogenové, a to i u zcela současné produkce. Provedení s projektorem je bohužel zásluhou slabého účinku a jeho dalšího poklesu s najetými kilometry.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Svítí vám uvnitř kontrolka tlaku v pneumatikách a tlačítko na reset hledáte marně? „Pak máte variantu s přímým měřením, kterou poznáte dle ocelových ventilků obsahujících senzor tlaku,“ vysvětluje David Melichar, vedoucí servisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Při koupi vozu s motorem T-GDI se podívejte na olejové víčko. Pokud je na něm žlutá pěna, týral někdo vůz krátkými jízdami a v oleji je zkondenzovaná voda. Černá barva zase značí přetahování výměnných lhůt oleje.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Slabší předokolky mají obyčejnou vlečenou zadní nápravu.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Magda Grznárová, zkušená mechanička autoservisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně, vyřešila táhnutí ke straně během chvíle, když seřídila rozhozenou sbíhavost. Ostatní hodnoty geometrie, které se seřídit nedají, byly v pořádku.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Na průměrnou spotřebu 6,8 l /100 km při dodržování českých rychlostních limitů vůbec nedosáhnete. Tento vůz dostával v Německu pěkně zabrat.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším