Martin Vaculík a ojetý Hyundai Kona: Verze spolehlivá tak, že není o čem psát
27
/
82
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetý Hyundai Kona: Verze spolehlivá tak, že není o čem psát
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Palubní desce nejde nic zásadního vytknout, existuje v široké škále barevných provedení. Vzorný je též výhled z vozu.
|
acz
Hyundai Kona má neuvěřitelný rozptyl cen i výbav. Vedle základních variant s manuální klimatizací existují i auta s paketem Premium, která umějí mít třeba odvětrávané sedačky či hi-fi systém Krell.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rozvor náprav 2600 mm znamená, že vzadu je místa právě tak akorát. Pro rodiny s odrostlými dětmi kona už není.
|
acz
Zavazadlový prostor je velký jako i kompaktního hatchbacku typu golf. Základní objem je 374 l, sklopením zadních sedaček zvětšitelný až na 1156 litrů.
|
acz
Silné varianty, čtyřkolky a elektromobil pak víceprvkovou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nabíjení střídavým proudem pracovalo do roku 2020 jen s jednou fází. Až od tohoto data vám běžný domácí jistič 3 x 16 A stačí k tomu, abyste konu nabíjeli výkonem 11 kW.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Elektrická kona vznikla modifikací běžného spalovacího modelu, proto i její motor je vpředu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Základní verze Kona má mimo jiné černobílý displej, který není dotykový. Vše se ovládá klávesami po obvodu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pokud zezadu něco klepe, bývá to jen typicky korejský systém dvojité podlahy zavazadelníku a plastových přihrádek pod ní
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tříválec 1.0 T-GDI je v bazarech absolutně nejrozšířenější. Dynamicky je dostačující – Z klidu na 100 km/h zrychlí za 12 s a rozjede to na 180 km/h.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hlavní světlomety jsou u základních variant halogenové, a to i u zcela současné produkce. Provedení s projektorem je bohužel zásluhou slabého účinku a jeho dalšího poklesu s najetými kilometry.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Svítí vám uvnitř kontrolka tlaku v pneumatikách a tlačítko na reset hledáte marně? „Pak máte variantu s přímým měřením, kterou poznáte dle ocelových ventilků obsahujících senzor tlaku,“ vysvětluje David Melichar, vedoucí servisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Při koupi vozu s motorem T-GDI se podívejte na olejové víčko. Pokud je na něm žlutá pěna, týral někdo vůz krátkými jízdami a v oleji je zkondenzovaná voda. Černá barva zase značí přetahování výměnných lhůt oleje.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Slabší předokolky mají obyčejnou vlečenou zadní nápravu.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Magda Grznárová, zkušená mechanička autoservisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně, vyřešila táhnutí ke straně během chvíle, když seřídila rozhozenou sbíhavost. Ostatní hodnoty geometrie, které se seřídit nedají, byly v pořádku.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Na průměrnou spotřebu 6,8 l /100 km při dodržování českých rychlostních limitů vůbec nedosáhnete. Tento vůz dostával v Německu pěkně zabrat.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Jozef Kabaň bude zase navrhovat lidová auta. V čínském SAIC Motor
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky