Martin Vaculík a ojetý Hyundai Kona: Verze spolehlivá tak, že není o čem psát

60/82
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Palubní desce nejde nic zásadního vytknout, existuje v široké škále barevných provedení. Vzorný je též výhled z vozu.
    Palubní desce nejde nic zásadního vytknout, existuje v široké škále barevných provedení. Vzorný je též výhled z vozu.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona má neuvěřitelný rozptyl cen i výbav. Vedle základních variant s manuální klimatizací existují i auta s paketem Premium, která umějí mít třeba odvětrávané sedačky či hi-fi systém Krell.
    Hyundai Kona má neuvěřitelný rozptyl cen i výbav. Vedle základních variant s manuální klimatizací existují i auta s paketem Premium, která umějí mít třeba odvětrávané sedačky či hi-fi systém Krell.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Rozvor náprav 2600 mm znamená, že vzadu je místa právě tak akorát. Pro rodiny s odrostlými dětmi kona už není.
    Rozvor náprav 2600 mm znamená, že vzadu je místa právě tak akorát. Pro rodiny s odrostlými dětmi kona už není.| Zdroj: acz
  • Zavazadlový prostor je velký jako i kompaktního hatchbacku typu golf. Základní objem je 374 l, sklopením zadních sedaček zvětšitelný až na 1156 litrů.
    Zavazadlový prostor je velký jako i kompaktního hatchbacku typu golf. Základní objem je 374 l, sklopením zadních sedaček zvětšitelný až na 1156 litrů.| Zdroj: acz
  • Silné varianty, čtyřkolky a elektromobil pak víceprvkovou.
    Silné varianty, čtyřkolky a elektromobil pak víceprvkovou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Power
    Hyundai Kona Electric Power| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nabíjení střídavým proudem pracovalo do roku 2020 jen s jednou fází. Až od tohoto data vám běžný domácí jistič 3 x 16 A stačí k tomu, abyste konu nabíjeli výkonem 11 kW.
    Nabíjení střídavým proudem pracovalo do roku 2020 jen s jednou fází. Až od tohoto data vám běžný domácí jistič 3 x 16 A stačí k tomu, abyste konu nabíjeli výkonem 11 kW.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Elektrická kona vznikla modifikací běžného spalovacího modelu, proto i její motor je vpředu
    Elektrická kona vznikla modifikací běžného spalovacího modelu, proto i její motor je vpředu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Základní verze Kona má mimo jiné černobílý displej, který není dotykový. Vše se ovládá klávesami po obvodu.
    Základní verze Kona má mimo jiné černobílý displej, který není dotykový. Vše se ovládá klávesami po obvodu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pokud zezadu něco klepe, bývá to jen typicky korejský systém dvojité podlahy zavazadelníku a plastových přihrádek pod ní
    Pokud zezadu něco klepe, bývá to jen typicky korejský systém dvojité podlahy zavazadelníku a plastových přihrádek pod ní| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tříválec 1.0 T-GDI je v bazarech absolutně nejrozšířenější. Dynamicky je dostačující – Z klidu na 100 km/h zrychlí za 12 s a rozjede to na 180 km/h.
    Tříválec 1.0 T-GDI je v bazarech absolutně nejrozšířenější. Dynamicky je dostačující – Z klidu na 100 km/h zrychlí za 12 s a rozjede to na 180 km/h.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hlavní světlomety jsou u základních variant halogenové, a to i u zcela současné produkce. Provedení s projektorem je bohužel zásluhou slabého účinku a jeho dalšího poklesu s najetými kilometry.
    Hlavní světlomety jsou u základních variant halogenové, a to i u zcela současné produkce. Provedení s projektorem je bohužel zásluhou slabého účinku a jeho dalšího poklesu s najetými kilometry.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Svítí vám uvnitř kontrolka tlaku v pneumatikách a tlačítko na reset hledáte marně? „Pak máte variantu s přímým měřením, kterou poznáte dle ocelových ventilků obsahujících senzor tlaku,“ vysvětluje David Melichar, vedoucí servisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně.
    Svítí vám uvnitř kontrolka tlaku v pneumatikách a tlačítko na reset hledáte marně? „Pak máte variantu s přímým měřením, kterou poznáte dle ocelových ventilků obsahujících senzor tlaku,“ vysvětluje David Melichar, vedoucí servisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Při koupi vozu s motorem T-GDI se podívejte na olejové víčko. Pokud je na něm žlutá pěna, týral někdo vůz krátkými jízdami a v oleji je zkondenzovaná voda. Černá barva zase značí přetahování výměnných lhůt oleje.
    Při koupi vozu s motorem T-GDI se podívejte na olejové víčko. Pokud je na něm žlutá pěna, týral někdo vůz krátkými jízdami a v oleji je zkondenzovaná voda. Černá barva zase značí přetahování výměnných lhůt oleje.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.
    Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Slabší předokolky mají obyčejnou vlečenou zadní nápravu.
    Slabší předokolky mají obyčejnou vlečenou zadní nápravu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.
    Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Magda Grznárová, zkušená mechanička autoservisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně, vyřešila táhnutí ke straně během chvíle, když seřídila rozhozenou sbíhavost. Ostatní hodnoty geometrie, které se seřídit nedají, byly v pořádku.
    Magda Grznárová, zkušená mechanička autoservisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně, vyřešila táhnutí ke straně během chvíle, když seřídila rozhozenou sbíhavost. Ostatní hodnoty geometrie, které se seřídit nedají, byly v pořádku.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Na průměrnou spotřebu 6,8 l /100 km při dodržování českých rychlostních limitů vůbec nedosáhnete. Tento vůz dostával v Německu pěkně zabrat.
    Na průměrnou spotřebu 6,8 l /100 km při dodržování českých rychlostních limitů vůbec nedosáhnete. Tento vůz dostával v Německu pěkně zabrat.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Palubní desce nejde nic zásadního vytknout, existuje v široké škále barevných provedení. Vzorný je též výhled z vozu.
Hyundai Kona má neuvěřitelný rozptyl cen i výbav. Vedle základních variant s manuální klimatizací existují i auta s paketem Premium, která umějí mít třeba odvětrávané sedačky či hi-fi systém Krell.
Rozvor náprav 2600 mm znamená, že vzadu je místa právě tak akorát. Pro rodiny s odrostlými dětmi kona už není.
Zavazadlový prostor je velký jako i kompaktního hatchbacku typu golf. Základní objem je 374 l, sklopením zadních sedaček zvětšitelný až na 1156 litrů.
Silné varianty, čtyřkolky a elektromobil pak víceprvkovou.
Hyundai Kona Electric Power
Nabíjení střídavým proudem pracovalo do roku 2020 jen s jednou fází. Až od tohoto data vám běžný domácí jistič 3 x 16 A stačí k tomu, abyste konu nabíjeli výkonem 11 kW.
Elektrická kona vznikla modifikací běžného spalovacího modelu, proto i její motor je vpředu
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Základní verze Kona má mimo jiné černobílý displej, který není dotykový. Vše se ovládá klávesami po obvodu.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Pokud zezadu něco klepe, bývá to jen typicky korejský systém dvojité podlahy zavazadelníku a plastových přihrádek pod ní
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Tříválec 1.0 T-GDI je v bazarech absolutně nejrozšířenější. Dynamicky je dostačující – Z klidu na 100 km/h zrychlí za 12 s a rozjede to na 180 km/h.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hlavní světlomety jsou u základních variant halogenové, a to i u zcela současné produkce. Provedení s projektorem je bohužel zásluhou slabého účinku a jeho dalšího poklesu s najetými kilometry.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Svítí vám uvnitř kontrolka tlaku v pneumatikách a tlačítko na reset hledáte marně? „Pak máte variantu s přímým měřením, kterou poznáte dle ocelových ventilků obsahujících senzor tlaku,“ vysvětluje David Melichar, vedoucí servisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Při koupi vozu s motorem T-GDI se podívejte na olejové víčko. Pokud je na něm žlutá pěna, týral někdo vůz krátkými jízdami a v oleji je zkondenzovaná voda. Černá barva zase značí přetahování výměnných lhůt oleje.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Slabší předokolky mají obyčejnou vlečenou zadní nápravu.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Magda Grznárová, zkušená mechanička autoservisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně, vyřešila táhnutí ke straně během chvíle, když seřídila rozhozenou sbíhavost. Ostatní hodnoty geometrie, které se seřídit nedají, byly v pořádku.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Na průměrnou spotřebu 6,8 l /100 km při dodržování českých rychlostních limitů vůbec nedosáhnete. Tento vůz dostával v Německu pěkně zabrat.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI