Palubní desce nejde nic zásadního vytknout, existuje v široké škále barevných provedení. Vzorný je též výhled z vozu.|
Zdroj: acz
Hyundai Kona má neuvěřitelný rozptyl cen i výbav. Vedle základních variant s manuální klimatizací existují i auta s paketem Premium, která umějí mít třeba odvětrávané sedačky či hi-fi systém Krell.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Rozvor náprav 2600 mm znamená, že vzadu je místa právě tak akorát. Pro rodiny s odrostlými dětmi kona už není.|
Zdroj: acz
Zavazadlový prostor je velký jako i kompaktního hatchbacku typu golf. Základní objem je 374 l, sklopením zadních sedaček zvětšitelný až na 1156 litrů.|
Zdroj: acz
Silné varianty, čtyřkolky a elektromobil pak víceprvkovou.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Nabíjení střídavým proudem pracovalo do roku 2020 jen s jednou fází. Až od tohoto data vám běžný domácí jistič 3 x 16 A stačí k tomu, abyste konu nabíjeli výkonem 11 kW.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Elektrická kona vznikla modifikací běžného spalovacího modelu, proto i její motor je vpředu|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Základní verze Kona má mimo jiné černobílý displej, který není dotykový. Vše se ovládá klávesami po obvodu.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Pokud zezadu něco klepe, bývá to jen typicky korejský systém dvojité podlahy zavazadelníku a plastových přihrádek pod ní|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Tříválec 1.0 T-GDI je v bazarech absolutně nejrozšířenější. Dynamicky je dostačující – Z klidu na 100 km/h zrychlí za 12 s a rozjede to na 180 km/h.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hlavní světlomety jsou u základních variant halogenové, a to i u zcela současné produkce. Provedení s projektorem je bohužel zásluhou slabého účinku a jeho dalšího poklesu s najetými kilometry.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Svítí vám uvnitř kontrolka tlaku v pneumatikách a tlačítko na reset hledáte marně? „Pak máte variantu s přímým měřením, kterou poznáte dle ocelových ventilků obsahujících senzor tlaku,“ vysvětluje David Melichar, vedoucí servisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Při koupi vozu s motorem T-GDI se podívejte na olejové víčko. Pokud je na něm žlutá pěna, týral někdo vůz krátkými jízdami a v oleji je zkondenzovaná voda. Černá barva zase značí přetahování výměnných lhůt oleje.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Slabší předokolky mají obyčejnou vlečenou zadní nápravu.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Plechové štíty napadené korozí nejsou vážnou závadou, dají se totiž snadno vyměnit. Zajímavé spíš bylo, kolik na nich z německých dálnic do Čech přijelo soli. V některých místech se však hnědý mor zakousl i do podlahy vozidla.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Magda Grznárová, zkušená mechanička autoservisu Hyundai Auto Pokorný Motors v Brně, vyřešila táhnutí ke straně během chvíle, když seřídila rozhozenou sbíhavost. Ostatní hodnoty geometrie, které se seřídit nedají, byly v pořádku.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Na průměrnou spotřebu 6,8 l /100 km při dodržování českých rychlostních limitů vůbec nedosáhnete. Tento vůz dostával v Německu pěkně zabrat.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Hyundai Kona 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík