Mercedes-Benz V 300d v provedení Avantgarde doplněné Night Paketem z roku 2020.|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz V 250 BlueTec ze zaváděcí série z roku 2014. Facelift s četnými změnami vně i uvnitř přišel v roce 2019.|
Zdroj: Svět motorů
Palubní deska verze Exclusive po modernizaci. Vzdálený přístup k vozidlu a internetové připojení umožňující například příjem živých dopravních dat do navigace se však objevily už koncem roku 2016.|
Zdroj: Svět motorů
Devítistupňové převodovky srazily otáčky při jízdě po dálnici naprosto nevídaným způsobem. Zde vrcholná motorizace 300d na poslední převod.|
Zdroj: Svět motorů
Takto vypadají přední sedačky v případě, že někdo prozíravě připlatil za Paket komfortního sezení SA8. Od roku 2020 naprosto povinná záležitost, kterou leckdy prodejci bohužel zapomenou do vozů vnutit. Standardní provedení má velmi krátké sedáky.|
Zdroj: Svět motorů
Standardem je šest samostatných sedaček, v zadních dvou řadách však mohou být i třímístné lavice. Vůz pak uveze osm lidí.|
Zdroj: Svět motorů
Agregáty OM 651 se s přechodem na normu Euro 6 zbavily pověsti problémových dieselů. Mnozí upozorňují, že novější OM 654 se nebudou tak snadno opravovat.|
Zdroj: Svět motorů
Celohliníkové čtyřválce OM 654 mají o 150 cm3 menší zdvihový objem, ale přesto vyšší výkony. Verze 220d má jedno turbodmychadlo, 250d a 300d pak dvě.|
Zdroj: Svět motorů
Jedním z nejčastějších problémů vozu je rychlé a nepravidelné sjíždění pneumatik vinou špatně nastavené geometrie. K úspěšnému seřízení je potřeba speciální příslušenství, konkrétně měřič sklonu spodních ramen. A to ne každý servis má.|
Zdroj: Svět motorů
Vozy se sportovním paketem AMG jsou rozpoznatelné dle vodorovných linek v nárazníku. Pokud jsou černé, jde o ještě dražší provedení s takzvaným paketem Night.|
Zdroj: Svět motorů
Vozy se sportovním paketem AMG jsou rozpoznatelné dle vodorovných linek v nárazníku. Pokud jsou černé, jde o ještě dražší provedení s takzvaným paketem Night.|
Zdroj: Svět motorů
„Podkovy“ lemující spodní mřížky v nárazníku značí vyšší stupeň výbavy – buď Avantgarde, nebo dokonce Exclusive|
Zdroj: Svět motorů
Dva oblíbené příplatky – samostatně výklopné zadní sklo (od Avantgarde výše standardem) a variabilní úložný prostor sloužící i jako krycí plato zavazadelníku. Je velmi robustní a nemusíte se bát na něj něco položit. Verze 300d v roce 2019 částečně ukonejšila smutek kupujících po šestiválci z předchozího modelu. Dynamika je dokonce lepší, ševelení šestiválce však pouhý dvoulitr nevykouzlí.|
Zdroj: Svět motorů
Dva oblíbené příplatky – samostatně výklopné zadní sklo (od Avantgarde výše standardem) a variabilní úložný prostor sloužící i jako krycí plato zavazadelníku. Je velmi robustní a nemusíte se bát na něj něco položit. Verze 300d v roce 2019 částečně ukonejšila smutek kupujících po šestiválci z předchozího modelu. Dynamika je dokonce lepší, ševelení šestiválce však pouhý dvoulitr nevykouzlí.|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz V|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz V|
Zdroj: Svět motorů
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nenašli jsme nic, co by stav počitadla kilometrů rozporovalo. Takže třeba jenom Polákům křivdíme.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Testovaný vůz byl ve výbavě Avantgrde a z příplatků obsahoval odvětrávané sedačky i hi-fi systém Burmester|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Největší nabízená 19“ kola jsou efektní. Bohužel však nejvíce trpí nerovnostmi vozovek a často bývají křivá.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Všechna kola měla nevývažky kolem čtyřiceti gramů. To se pak nelze divit, že se auto na dálnici klepalo jako rosol.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Báli jsme se, že ruční brzda má nějakou drahou závadu, třeba selhání servomotoru. Stačilo však klasicky vyčistit buben a nastavit vůli čelistí.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Přední závěsy jsou velmi odolné a umožňují i samostatnou výměnu čepů po odvrtání nýtů. Horní šroub mezi těhlicí a tlumičem je navíc excentrický a umožňuje i u daného typu vozidel zcela nezvyklé nastavení odklonu.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Výhodou vozu je extrémně robustní zadní náprava tvořená samostatnými trojúhelníkovými rameny|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Rezervní kolo je dle dodávkových zvyklostí umístěno pod autem. Většinou vypadá nevábně, ale spouštěcí mechanismus (ovládaný klikou skrz otvor nad zadním nárazníkem) funguje i po letech překvapivě spolehlivě.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vstřikovače od značky Bosch byly stále ve velmi dobrém stavu. Varovné jsou hodnoty nad 1 mm3 na zdvih.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík