Martin Vaculík a ojetý Mercedes-Benz V (447): Vysoké ceny jako bláznovství, nebo důkaz kvality?

1/117
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Auto.cz
  • Mercedes-Benz V 300d v provedení Avantgarde doplněné Night Paketem z roku 2020.
    Mercedes-Benz V 300d v provedení Avantgarde doplněné Night Paketem z roku 2020.| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec ze zaváděcí série z roku 2014. Facelift s četnými změnami vně i uvnitř přišel v roce 2019.
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec ze zaváděcí série z roku 2014. Facelift s četnými změnami vně i uvnitř přišel v roce 2019.| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska verze Exclusive po modernizaci. Vzdálený přístup k vozidlu a internetové připojení umožňující například příjem živých dopravních dat do navigace se však objevily už koncem roku 2016.
    Palubní deska verze Exclusive po modernizaci. Vzdálený přístup k vozidlu a internetové připojení umožňující například příjem živých dopravních dat do navigace se však objevily už koncem roku 2016.| Zdroj: Svět motorů
  • Devítistupňové převodovky srazily otáčky při jízdě po dálnici naprosto nevídaným způsobem. Zde vrcholná motorizace 300d na poslední převod.
    Devítistupňové převodovky srazily otáčky při jízdě po dálnici naprosto nevídaným způsobem. Zde vrcholná motorizace 300d na poslední převod.| Zdroj: Svět motorů
  • Takto vypadají přední sedačky v případě, že někdo prozíravě připlatil za Paket komfortního sezení SA8. Od roku 2020 naprosto povinná záležitost, kterou leckdy prodejci bohužel zapomenou do vozů vnutit. Standardní provedení má velmi krátké sedáky.
    Takto vypadají přední sedačky v případě, že někdo prozíravě připlatil za Paket komfortního sezení SA8. Od roku 2020 naprosto povinná záležitost, kterou leckdy prodejci bohužel zapomenou do vozů vnutit. Standardní provedení má velmi krátké sedáky.| Zdroj: Svět motorů
  • Standardem je šest samostatných sedaček, v zadních dvou řadách však mohou být i třímístné lavice. Vůz pak uveze osm lidí.
    Standardem je šest samostatných sedaček, v zadních dvou řadách však mohou být i třímístné lavice. Vůz pak uveze osm lidí.| Zdroj: Svět motorů
  • Agregáty OM 651 se s přechodem na normu Euro 6 zbavily pověsti problémových dieselů. Mnozí upozorňují, že novější OM 654 se nebudou tak snadno opravovat.
    Agregáty OM 651 se s přechodem na normu Euro 6 zbavily pověsti problémových dieselů. Mnozí upozorňují, že novější OM 654 se nebudou tak snadno opravovat.| Zdroj: Svět motorů
  • Celohliníkové čtyřválce OM 654 mají o 150 cm3 menší zdvihový objem, ale přesto vyšší výkony. Verze 220d má jedno turbodmychadlo, 250d a 300d pak dvě.
    Celohliníkové čtyřválce OM 654 mají o 150 cm3 menší zdvihový objem, ale přesto vyšší výkony. Verze 220d má jedno turbodmychadlo, 250d a 300d pak dvě.| Zdroj: Svět motorů
  • Jedním z nejčastějších problémů vozu je rychlé a nepravidelné sjíždění pneumatik vinou špatně nastavené geometrie. K úspěšnému seřízení je potřeba speciální příslušenství, konkrétně měřič sklonu spodních ramen. A to ne každý servis má.
    Jedním z nejčastějších problémů vozu je rychlé a nepravidelné sjíždění pneumatik vinou špatně nastavené geometrie. K úspěšnému seřízení je potřeba speciální příslušenství, konkrétně měřič sklonu spodních ramen. A to ne každý servis má.| Zdroj: Svět motorů
  • Vozy se sportovním paketem AMG jsou rozpoznatelné dle vodorovných linek v nárazníku. Pokud jsou černé, jde o ještě dražší provedení s takzvaným paketem Night.
    Vozy se sportovním paketem AMG jsou rozpoznatelné dle vodorovných linek v nárazníku. Pokud jsou černé, jde o ještě dražší provedení s takzvaným paketem Night.| Zdroj: Svět motorů
  • Vozy se sportovním paketem AMG jsou rozpoznatelné dle vodorovných linek v nárazníku. Pokud jsou černé, jde o ještě dražší provedení s takzvaným paketem Night.
    Vozy se sportovním paketem AMG jsou rozpoznatelné dle vodorovných linek v nárazníku. Pokud jsou černé, jde o ještě dražší provedení s takzvaným paketem Night.| Zdroj: Svět motorů
  • „Podkovy“ lemující spodní mřížky v nárazníku značí vyšší stupeň výbavy – buď Avantgarde, nebo dokonce Exclusive
    „Podkovy“ lemující spodní mřížky v nárazníku značí vyšší stupeň výbavy – buď Avantgarde, nebo dokonce Exclusive| Zdroj: Svět motorů
  • Dva oblíbené příplatky – samostatně výklopné zadní sklo (od Avantgarde výše standardem) a variabilní úložný prostor sloužící i jako krycí plato zavazadelníku. Je velmi robustní a nemusíte se bát na něj něco položit. Verze 300d v roce 2019 částečně ukonejšila smutek kupujících po šestiválci z předchozího modelu. Dynamika je dokonce lepší, ševelení šestiválce však pouhý dvoulitr nevykouzlí.
    Dva oblíbené příplatky – samostatně výklopné zadní sklo (od Avantgarde výše standardem) a variabilní úložný prostor sloužící i jako krycí plato zavazadelníku. Je velmi robustní a nemusíte se bát na něj něco položit. Verze 300d v roce 2019 částečně ukonejšila smutek kupujících po šestiválci z předchozího modelu. Dynamika je dokonce lepší, ševelení šestiválce však pouhý dvoulitr nevykouzlí.| Zdroj: Svět motorů
  • Dva oblíbené příplatky – samostatně výklopné zadní sklo (od Avantgarde výše standardem) a variabilní úložný prostor sloužící i jako krycí plato zavazadelníku. Je velmi robustní a nemusíte se bát na něj něco položit. Verze 300d v roce 2019 částečně ukonejšila smutek kupujících po šestiválci z předchozího modelu. Dynamika je dokonce lepší, ševelení šestiválce však pouhý dvoulitr nevykouzlí.
    Dva oblíbené příplatky – samostatně výklopné zadní sklo (od Avantgarde výše standardem) a variabilní úložný prostor sloužící i jako krycí plato zavazadelníku. Je velmi robustní a nemusíte se bát na něj něco položit. Verze 300d v roce 2019 částečně ukonejšila smutek kupujících po šestiválci z předchozího modelu. Dynamika je dokonce lepší, ševelení šestiválce však pouhý dvoulitr nevykouzlí.| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz V
    Mercedes-Benz V| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz V
    Mercedes-Benz V| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nenašli jsme nic, co by stav počitadla kilometrů rozporovalo. Takže třeba jenom Polákům křivdíme.
    Nenašli jsme nic, co by stav počitadla kilometrů rozporovalo. Takže třeba jenom Polákům křivdíme.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný vůz byl ve výbavě Avantgrde a z příplatků obsahoval odvětrávané sedačky i hi-fi systém Burmester
    Testovaný vůz byl ve výbavě Avantgrde a z příplatků obsahoval odvětrávané sedačky i hi-fi systém Burmester| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.
    Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.
    Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Největší nabízená 19“ kola jsou efektní. Bohužel však nejvíce trpí nerovnostmi vozovek a často bývají křivá.
    Největší nabízená 19“ kola jsou efektní. Bohužel však nejvíce trpí nerovnostmi vozovek a často bývají křivá.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.
    Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Všechna kola měla nevývažky kolem čtyřiceti gramů. To se pak nelze divit, že se auto na dálnici klepalo jako rosol.
    Všechna kola měla nevývažky kolem čtyřiceti gramů. To se pak nelze divit, že se auto na dálnici klepalo jako rosol.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Báli jsme se, že ruční brzda má nějakou drahou závadu, třeba selhání servomotoru. Stačilo však klasicky vyčistit buben a nastavit vůli čelistí.
    Báli jsme se, že ruční brzda má nějakou drahou závadu, třeba selhání servomotoru. Stačilo však klasicky vyčistit buben a nastavit vůli čelistí.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Přední závěsy jsou velmi odolné a umožňují i samostatnou výměnu čepů po odvrtání nýtů. Horní šroub mezi těhlicí a tlumičem je navíc excentrický a umožňuje i u daného typu vozidel zcela nezvyklé nastavení odklonu.
    Přední závěsy jsou velmi odolné a umožňují i samostatnou výměnu čepů po odvrtání nýtů. Horní šroub mezi těhlicí a tlumičem je navíc excentrický a umožňuje i u daného typu vozidel zcela nezvyklé nastavení odklonu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Výhodou vozu je extrémně robustní zadní náprava tvořená samostatnými trojúhelníkovými rameny
    Výhodou vozu je extrémně robustní zadní náprava tvořená samostatnými trojúhelníkovými rameny| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rezervní kolo je dle dodávkových zvyklostí umístěno pod autem. Většinou vypadá nevábně, ale spouštěcí mechanismus (ovládaný klikou skrz otvor nad zadním nárazníkem) funguje i po letech překvapivě spolehlivě.
    Rezervní kolo je dle dodávkových zvyklostí umístěno pod autem. Většinou vypadá nevábně, ale spouštěcí mechanismus (ovládaný klikou skrz otvor nad zadním nárazníkem) funguje i po letech překvapivě spolehlivě.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vstřikovače od značky Bosch byly stále ve velmi dobrém stavu. Varovné jsou hodnoty nad 1 mm3 na zdvih.
    Vstřikovače od značky Bosch byly stále ve velmi dobrém stavu. Varovné jsou hodnoty nad 1 mm3 na zdvih.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
    Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Ilustrační foto
Mercedes-Benz V 300d v provedení Avantgarde doplněné Night Paketem z roku 2020.
Mercedes-Benz V 250 BlueTec ze zaváděcí série z roku 2014. Facelift s četnými změnami vně i uvnitř přišel v roce 2019.
Palubní deska verze Exclusive po modernizaci. Vzdálený přístup k vozidlu a internetové připojení umožňující například příjem živých dopravních dat do navigace se však objevily už koncem roku 2016.
Devítistupňové převodovky srazily otáčky při jízdě po dálnici naprosto nevídaným způsobem. Zde vrcholná motorizace 300d na poslední převod.
Takto vypadají přední sedačky v případě, že někdo prozíravě připlatil za Paket komfortního sezení SA8. Od roku 2020 naprosto povinná záležitost, kterou leckdy prodejci bohužel zapomenou do vozů vnutit. Standardní provedení má velmi krátké sedáky.
Standardem je šest samostatných sedaček, v zadních dvou řadách však mohou být i třímístné lavice. Vůz pak uveze osm lidí.
Agregáty OM 651 se s přechodem na normu Euro 6 zbavily pověsti problémových dieselů. Mnozí upozorňují, že novější OM 654 se nebudou tak snadno opravovat.
Celohliníkové čtyřválce OM 654 mají o 150 cm3 menší zdvihový objem, ale přesto vyšší výkony. Verze 220d má jedno turbodmychadlo, 250d a 300d pak dvě.
Jedním z nejčastějších problémů vozu je rychlé a nepravidelné sjíždění pneumatik vinou špatně nastavené geometrie. K úspěšnému seřízení je potřeba speciální příslušenství, konkrétně měřič sklonu spodních ramen. A to ne každý servis má.
Vozy se sportovním paketem AMG jsou rozpoznatelné dle vodorovných linek v nárazníku. Pokud jsou černé, jde o ještě dražší provedení s takzvaným paketem Night.
Vozy se sportovním paketem AMG jsou rozpoznatelné dle vodorovných linek v nárazníku. Pokud jsou černé, jde o ještě dražší provedení s takzvaným paketem Night.
„Podkovy“ lemující spodní mřížky v nárazníku značí vyšší stupeň výbavy – buď Avantgarde, nebo dokonce Exclusive
Dva oblíbené příplatky – samostatně výklopné zadní sklo (od Avantgarde výše standardem) a variabilní úložný prostor sloužící i jako krycí plato zavazadelníku. Je velmi robustní a nemusíte se bát na něj něco položit. Verze 300d v roce 2019 částečně ukonejšila smutek kupujících po šestiválci z předchozího modelu. Dynamika je dokonce lepší, ševelení šestiválce však pouhý dvoulitr nevykouzlí.
Dva oblíbené příplatky – samostatně výklopné zadní sklo (od Avantgarde výše standardem) a variabilní úložný prostor sloužící i jako krycí plato zavazadelníku. Je velmi robustní a nemusíte se bát na něj něco položit. Verze 300d v roce 2019 částečně ukonejšila smutek kupujících po šestiválci z předchozího modelu. Dynamika je dokonce lepší, ševelení šestiválce však pouhý dvoulitr nevykouzlí.
Mercedes-Benz V
Mercedes-Benz V
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Nenašli jsme nic, co by stav počitadla kilometrů rozporovalo. Takže třeba jenom Polákům křivdíme.
Testovaný vůz byl ve výbavě Avantgrde a z příplatků obsahoval odvětrávané sedačky i hi-fi systém Burmester
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.
Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Největší nabízená 19“ kola jsou efektní. Bohužel však nejvíce trpí nerovnostmi vozovek a často bývají křivá.
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Všechna kola měla nevývažky kolem čtyřiceti gramů. To se pak nelze divit, že se auto na dálnici klepalo jako rosol.
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Báli jsme se, že ruční brzda má nějakou drahou závadu, třeba selhání servomotoru. Stačilo však klasicky vyčistit buben a nastavit vůli čelistí.
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Přední závěsy jsou velmi odolné a umožňují i samostatnou výměnu čepů po odvrtání nýtů. Horní šroub mezi těhlicí a tlumičem je navíc excentrický a umožňuje i u daného typu vozidel zcela nezvyklé nastavení odklonu.
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Výhodou vozu je extrémně robustní zadní náprava tvořená samostatnými trojúhelníkovými rameny
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Rezervní kolo je dle dodávkových zvyklostí umístěno pod autem. Většinou vypadá nevábně, ale spouštěcí mechanismus (ovládaný klikou skrz otvor nad zadním nárazníkem) funguje i po letech překvapivě spolehlivě.
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Vstřikovače od značky Bosch byly stále ve velmi dobrém stavu. Varovné jsou hodnoty nad 1 mm3 na zdvih.
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde