Martin Vaculík a ojetý Mercedes-Benz V (447): Vysoké ceny jako bláznovství, nebo důkaz kvality?
83
/
117
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetý Mercedes-Benz V (447): Vysoké ceny jako bláznovství, nebo důkaz kvality?
Ilustrační foto
|
Auto.cz
Mercedes-Benz V 300d v provedení Avantgarde doplněné Night Paketem z roku 2020.
|
Svět motorů
Mercedes-Benz V 250 BlueTec ze zaváděcí série z roku 2014. Facelift s četnými změnami vně i uvnitř přišel v roce 2019.
|
Svět motorů
Palubní deska verze Exclusive po modernizaci. Vzdálený přístup k vozidlu a internetové připojení umožňující například příjem živých dopravních dat do navigace se však objevily už koncem roku 2016.
|
Svět motorů
Devítistupňové převodovky srazily otáčky při jízdě po dálnici naprosto nevídaným způsobem. Zde vrcholná motorizace 300d na poslední převod.
|
Svět motorů
Takto vypadají přední sedačky v případě, že někdo prozíravě připlatil za Paket komfortního sezení SA8. Od roku 2020 naprosto povinná záležitost, kterou leckdy prodejci bohužel zapomenou do vozů vnutit. Standardní provedení má velmi krátké sedáky.
|
Svět motorů
Standardem je šest samostatných sedaček, v zadních dvou řadách však mohou být i třímístné lavice. Vůz pak uveze osm lidí.
|
Svět motorů
Agregáty OM 651 se s přechodem na normu Euro 6 zbavily pověsti problémových dieselů. Mnozí upozorňují, že novější OM 654 se nebudou tak snadno opravovat.
|
Svět motorů
Celohliníkové čtyřválce OM 654 mají o 150 cm3 menší zdvihový objem, ale přesto vyšší výkony. Verze 220d má jedno turbodmychadlo, 250d a 300d pak dvě.
|
Svět motorů
Jedním z nejčastějších problémů vozu je rychlé a nepravidelné sjíždění pneumatik vinou špatně nastavené geometrie. K úspěšnému seřízení je potřeba speciální příslušenství, konkrétně měřič sklonu spodních ramen. A to ne každý servis má.
|
Svět motorů
Vozy se sportovním paketem AMG jsou rozpoznatelné dle vodorovných linek v nárazníku. Pokud jsou černé, jde o ještě dražší provedení s takzvaným paketem Night.
|
Svět motorů
Vozy se sportovním paketem AMG jsou rozpoznatelné dle vodorovných linek v nárazníku. Pokud jsou černé, jde o ještě dražší provedení s takzvaným paketem Night.
|
Svět motorů
„Podkovy“ lemující spodní mřížky v nárazníku značí vyšší stupeň výbavy – buď Avantgarde, nebo dokonce Exclusive
|
Svět motorů
Dva oblíbené příplatky – samostatně výklopné zadní sklo (od Avantgarde výše standardem) a variabilní úložný prostor sloužící i jako krycí plato zavazadelníku. Je velmi robustní a nemusíte se bát na něj něco položit. Verze 300d v roce 2019 částečně ukonejšila smutek kupujících po šestiválci z předchozího modelu. Dynamika je dokonce lepší, ševelení šestiválce však pouhý dvoulitr nevykouzlí.
|
Svět motorů
Dva oblíbené příplatky – samostatně výklopné zadní sklo (od Avantgarde výše standardem) a variabilní úložný prostor sloužící i jako krycí plato zavazadelníku. Je velmi robustní a nemusíte se bát na něj něco položit. Verze 300d v roce 2019 částečně ukonejšila smutek kupujících po šestiválci z předchozího modelu. Dynamika je dokonce lepší, ševelení šestiválce však pouhý dvoulitr nevykouzlí.
|
Svět motorů
Mercedes-Benz V
|
Svět motorů
Mercedes-Benz V
|
Svět motorů
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nenašli jsme nic, co by stav počitadla kilometrů rozporovalo. Takže třeba jenom Polákům křivdíme.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Testovaný vůz byl ve výbavě Avantgrde a z příplatků obsahoval odvětrávané sedačky i hi-fi systém Burmester
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Největší nabízená 19“ kola jsou efektní. Bohužel však nejvíce trpí nerovnostmi vozovek a často bývají křivá.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Radiostanice typu CB jsou u polských motoristů oblíbené. Překvapivě i dovozy mercedesů třídy V z tamního trhu už nejsou žádnou raritou.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Všechna kola měla nevývažky kolem čtyřiceti gramů. To se pak nelze divit, že se auto na dálnici klepalo jako rosol.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Báli jsme se, že ruční brzda má nějakou drahou závadu, třeba selhání servomotoru. Stačilo však klasicky vyčistit buben a nastavit vůli čelistí.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Přední závěsy jsou velmi odolné a umožňují i samostatnou výměnu čepů po odvrtání nýtů. Horní šroub mezi těhlicí a tlumičem je navíc excentrický a umožňuje i u daného typu vozidel zcela nezvyklé nastavení odklonu.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Výhodou vozu je extrémně robustní zadní náprava tvořená samostatnými trojúhelníkovými rameny
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rezervní kolo je dle dodávkových zvyklostí umístěno pod autem. Většinou vypadá nevábně, ale spouštěcí mechanismus (ovládaný klikou skrz otvor nad zadním nárazníkem) funguje i po letech překvapivě spolehlivě.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vstřikovače od značky Bosch byly stále ve velmi dobrém stavu. Varovné jsou hodnoty nad 1 mm3 na zdvih.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mercedes-Benz V 250 BlueTec Avantgarde
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid