Martin Vaculík a ojetý Nissan GT-R: Godzilla, fachman a galerie šrotu!

1/141
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vzniklo mnoho specifických akčních verzí, na snímku interiér té k 50. výročí modelové řady: 50th Anniversary
    Vzniklo mnoho specifických akčních verzí, na snímku interiér té k 50. výročí modelové řady: 50th Anniversary| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • V roce 2017 došlo k zásadnímu přepracování interiéru. Zůstala však možnost konfigurovat si zobrazení pokročilých údajů na centrálním displeji. K dispozici jsou teploty, tlaky, přetížení i rozdělení točivého momentu.
    V roce 2017 došlo k zásadnímu přepracování interiéru. Zůstala však možnost konfigurovat si zobrazení pokročilých údajů na centrálním displeji. K dispozici jsou teploty, tlaky, přetížení i rozdělení točivého momentu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Přepínat mapy motoru u vozů upravených v Toprun GT-R lze i tlačítkem Cancel na volantu. Kterou jste si „vylosovali“, ukáže otáčkoměr.
    Přepínat mapy motoru u vozů upravených v Toprun GT-R lze i tlačítkem Cancel na volantu. Kterou jste si „vylosovali“, ukáže otáčkoměr.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Technologie Ecutek umožňuje přes mobilní aplikaci a komunikátor v zásuvce OBD vozidla nastavovat celou řadu parametrů. Nejen mapy motoru, ale i plnicí tlak turbodmychadel při robotizovaném sprintu launch control, plameny z výfuku nebo i dělat základní diagnostiku.
    Technologie Ecutek umožňuje přes mobilní aplikaci a komunikátor v zásuvce OBD vozidla nastavovat celou řadu parametrů. Nejen mapy motoru, ale i plnicí tlak turbodmychadel při robotizovaném sprintu launch control, plameny z výfuku nebo i dělat základní diagnostiku.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor je velmi spolehlivý, ale jak točivý moment začne šplhat přes 850 Nm, může se zohnout a přetrhnout ojnice. Její zbytek pak rozmlátí blok. Tuningové fi rmy dodávají ocelové, vyztužené.
    Motor je velmi spolehlivý, ale jak točivý moment začne šplhat přes 850 Nm, může se zohnout a přetrhnout ojnice. Její zbytek pak rozmlátí blok. Tuningové fi rmy dodávají ocelové, vyztužené.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vyklápěcí klika je efektní, ztěžuje však vytržení dveří hasiči u havarovaného vozu. Být homologátory, takové samoúčelnosti bychom zakázali.
    Vyklápěcí klika je efektní, ztěžuje však vytržení dveří hasiči u havarovaného vozu. Být homologátory, takové samoúčelnosti bychom zakázali.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Na této fotce jsou dvě důležité věci. Standardní šestipístkové brzdy s pevně uchycenými třmeny a pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, které pan Marvan na vůz doporučuje. Mají už velmi dobrou přilnavost, ale široké mezní pásmo, takže se chovají předvídatelně.
    Na této fotce jsou dvě důležité věci. Standardní šestipístkové brzdy s pevně uchycenými třmeny a pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, které pan Marvan na vůz doporučuje. Mají už velmi dobrou přilnavost, ale široké mezní pásmo, takže se chovají předvídatelně.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Hřídel uprostřed je karbonový a točí se s motorem. Ten napravo pak pohání od vzadu umístěné mezinápravové spojky přední kola.
    Hřídel uprostřed je karbonový a točí se s motorem. Ten napravo pak pohání od vzadu umístěné mezinápravové spojky přední kola.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Překvapivé je, že výrobce vůbec nedořešil chlazení převodovky. Tento malý výměník je alibismem a přestavba na pořádný v přídi povinnou investicí.
    Překvapivé je, že výrobce vůbec nedořešil chlazení převodovky. Tento malý výměník je alibismem a přestavba na pořádný v přídi povinnou investicí.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nejčastější závada převodovky je, že se střihne unašeč koše trakčních spojek. Když jej nahradíte tuningovou sadou z plného materiálu, už se to nikdy nestane.
    Nejčastější závada převodovky je, že se střihne unašeč koše trakčních spojek. Když jej nahradíte tuningovou sadou z plného materiálu, už se to nikdy nestane.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Obrovský točivý moment motoru umí zlámat zuby ozubených kol. Fatálnímu selhání nepředchází žádné selhání konstrukce či technologie, zub má prostě na ten točivý moment malý modul.
    Obrovský točivý moment motoru umí zlámat zuby ozubených kol. Fatálnímu selhání nepředchází žádné selhání konstrukce či technologie, zub má prostě na ten točivý moment malý modul.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Obrovský točivý moment motoru umí zlámat zuby ozubených kol. Fatálnímu selhání nepředchází žádné selhání konstrukce či technologie, zub má prostě na ten točivý moment malý modul.
    Obrovský točivý moment motoru umí zlámat zuby ozubených kol. Fatálnímu selhání nepředchází žádné selhání konstrukce či technologie, zub má prostě na ten točivý moment malý modul.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Když jednu věc vyztužíte a jdete s výkonem stále nahoru, záhy se najde další slabé místo. U aut s výkony přes 1000 koní a zesílenou mezinápravovou spojkou už to jsou i přední diferenciály.
    Když jednu věc vyztužíte a jdete s výkonem stále nahoru, záhy se najde další slabé místo. U aut s výkony přes 1000 koní a zesílenou mezinápravovou spojkou už to jsou i přední diferenciály.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor je velmi spolehlivý, ale jak točivý moment začne šplhat přes 850 Nm, může se zohnout a přetrhnout ojnice. Její zbytek pak rozmlátí blok. Tuningové fi rmy dodávají ocelové, vyztužené.
    Motor je velmi spolehlivý, ale jak točivý moment začne šplhat přes 850 Nm, může se zohnout a přetrhnout ojnice. Její zbytek pak rozmlátí blok. Tuningové fi rmy dodávají ocelové, vyztužené.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motor je velmi spolehlivý, ale jak točivý moment začne šplhat přes 850 Nm, může se zohnout a přetrhnout ojnice. Její zbytek pak rozmlátí blok. Tuningové fi rmy dodávají ocelové, vyztužené.
    Motor je velmi spolehlivý, ale jak točivý moment začne šplhat přes 850 Nm, může se zohnout a přetrhnout ojnice. Její zbytek pak rozmlátí blok. Tuningové fi rmy dodávají ocelové, vyztužené.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Radek Marvan ukazuje motor připravený pro výkon nad 1000 koní. Od sériového se odlišuje vyztuženým rámem klikové hřídele, odolnějšími písty i ojnicemi.
    Radek Marvan ukazuje motor připravený pro výkon nad 1000 koní. Od sériového se odlišuje vyztuženým rámem klikové hřídele, odolnějšími písty i ojnicemi.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Převodovka je úctyhodné soustrojí, když v sobě má dvojici trakčních spojek, šest stupňů, zadní diferenciál a mezinápravovou spojku pro 4x4. Nissan ji dodává jen jako celek za 450 000 Kč.
    Převodovka je úctyhodné soustrojí, když v sobě má dvojici trakčních spojek, šest stupňů, zadní diferenciál a mezinápravovou spojku pro 4x4. Nissan ji dodává jen jako celek za 450 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nejčastější závadou je vybitá baterie. Výrobce už na ni nedokázal najít místo, a tak má jen 45 Ah. Stačí dvacet minut v autě s vypnutým motorem poslouchat rádio a startér už neroztočí.
    Nejčastější závadou je vybitá baterie. Výrobce už na ni nedokázal najít místo, a tak má jen 45 Ah. Stačí dvacet minut v autě s vypnutým motorem poslouchat rádio a startér už neroztočí.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Ilustrační foto
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Vzniklo mnoho specifických akčních verzí, na snímku interiér té k 50. výročí modelové řady: 50th Anniversary
Nissan GT-R
Nissan GT-R
V roce 2017 došlo k zásadnímu přepracování interiéru. Zůstala však možnost konfigurovat si zobrazení pokročilých údajů na centrálním displeji. K dispozici jsou teploty, tlaky, přetížení i rozdělení točivého momentu.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Přepínat mapy motoru u vozů upravených v Toprun GT-R lze i tlačítkem Cancel na volantu. Kterou jste si „vylosovali“, ukáže otáčkoměr.
Technologie Ecutek umožňuje přes mobilní aplikaci a komunikátor v zásuvce OBD vozidla nastavovat celou řadu parametrů. Nejen mapy motoru, ale i plnicí tlak turbodmychadel při robotizovaném sprintu launch control, plameny z výfuku nebo i dělat základní diagnostiku.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Motor je velmi spolehlivý, ale jak točivý moment začne šplhat přes 850 Nm, může se zohnout a přetrhnout ojnice. Její zbytek pak rozmlátí blok. Tuningové fi rmy dodávají ocelové, vyztužené.
Vyklápěcí klika je efektní, ztěžuje však vytržení dveří hasiči u havarovaného vozu. Být homologátory, takové samoúčelnosti bychom zakázali.
Na této fotce jsou dvě důležité věci. Standardní šestipístkové brzdy s pevně uchycenými třmeny a pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, které pan Marvan na vůz doporučuje. Mají už velmi dobrou přilnavost, ale široké mezní pásmo, takže se chovají předvídatelně.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Hřídel uprostřed je karbonový a točí se s motorem. Ten napravo pak pohání od vzadu umístěné mezinápravové spojky přední kola.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Překvapivé je, že výrobce vůbec nedořešil chlazení převodovky. Tento malý výměník je alibismem a přestavba na pořádný v přídi povinnou investicí.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nejčastější závada převodovky je, že se střihne unašeč koše trakčních spojek. Když jej nahradíte tuningovou sadou z plného materiálu, už se to nikdy nestane.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Obrovský točivý moment motoru umí zlámat zuby ozubených kol. Fatálnímu selhání nepředchází žádné selhání konstrukce či technologie, zub má prostě na ten točivý moment malý modul.
Obrovský točivý moment motoru umí zlámat zuby ozubených kol. Fatálnímu selhání nepředchází žádné selhání konstrukce či technologie, zub má prostě na ten točivý moment malý modul.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Když jednu věc vyztužíte a jdete s výkonem stále nahoru, záhy se najde další slabé místo. U aut s výkony přes 1000 koní a zesílenou mezinápravovou spojkou už to jsou i přední diferenciály.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Motor je velmi spolehlivý, ale jak točivý moment začne šplhat přes 850 Nm, může se zohnout a přetrhnout ojnice. Její zbytek pak rozmlátí blok. Tuningové fi rmy dodávají ocelové, vyztužené.
Motor je velmi spolehlivý, ale jak točivý moment začne šplhat přes 850 Nm, může se zohnout a přetrhnout ojnice. Její zbytek pak rozmlátí blok. Tuningové fi rmy dodávají ocelové, vyztužené.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Radek Marvan ukazuje motor připravený pro výkon nad 1000 koní. Od sériového se odlišuje vyztuženým rámem klikové hřídele, odolnějšími písty i ojnicemi.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Převodovka je úctyhodné soustrojí, když v sobě má dvojici trakčních spojek, šest stupňů, zadní diferenciál a mezinápravovou spojku pro 4x4. Nissan ji dodává jen jako celek za 450 000 Kč.
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nissan GT-R
Nejčastější závadou je vybitá baterie. Výrobce už na ni nedokázal najít místo, a tak má jen 45 Ah. Stačí dvacet minut v autě s vypnutým motorem poslouchat rádio a startér už neroztočí.