Martin Vaculík a ojetý Renault Scénic IV: Pět let a konec!

47/87
Zavřít
  • Renault Scénic
    Renault Scénic| Zdroj: Svět motorů
  • Takzvaný velký R-Link s displejem 8,7 palce je oblíbenou, ale zbytečnou součástí výbavy. Menší, sedmipalcový úplně stačí a na středovém panelu pak zbývá místo na více tlačítek klimatizace.
    Takzvaný velký R-Link s displejem 8,7 palce je oblíbenou, ale zbytečnou součástí výbavy. Menší, sedmipalcový úplně stačí a na středovém panelu pak zbývá místo na více tlačítek klimatizace.| Zdroj: Svět motorů
  • Z motorů není pod kapotou (překvapuje plynovými vzpěrami) nic vidět. Na snímku spolehlivý 1.5 dCi. Aspoň že plnicí olejové hrdlo je vyvedené nahoru.
    Z motorů není pod kapotou (překvapuje plynovými vzpěrami) nic vidět. Na snímku spolehlivý 1.5 dCi. Aspoň že plnicí olejové hrdlo je vyvedené nahoru.| Zdroj: Svět motorů
  • Standardní dvacetipalcová kola jsou hlavní přešlap modelu. Sada zimních kol byla v ceníku příslušenství radši rozepsaná po kusech – plechové za 6229 Kč, hliníkové za 9989 Kč. Pro soukromého majitele prostě neakceptovatelná věc.
    Standardní dvacetipalcová kola jsou hlavní přešlap modelu. Sada zimních kol byla v ceníku příslušenství radši rozepsaná po kusech – plechové za 6229 Kč, hliníkové za 9989 Kč. Pro soukromého majitele prostě neakceptovatelná věc.| Zdroj: Svět motorů
  • Průhledový displej byl k dispozici ve výbavě Intens v rámci paketu Techno se světlomety LED. Účtovali za něj 23 000 Kč.
    Průhledový displej byl k dispozici ve výbavě Intens v rámci paketu Techno se světlomety LED. Účtovali za něj 23 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Průhledový displej byl k dispozici ve výbavě Intens v rámci paketu Techno se světlomety LED. Účtovali za něj 23 000 Kč.
    Průhledový displej byl k dispozici ve výbavě Intens v rámci paketu Techno se světlomety LED. Účtovali za něj 23 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Model má velmi pohodlné sedačky. Zejména když jsou to příplatkové nastavitelné v osmi směrech a s prodlužovatelným sedákem, k jejichž pořízení byl podmínkou příplatek za kožené čalounění.
    Model má velmi pohodlné sedačky. Zejména když jsou to příplatkové nastavitelné v osmi směrech a s prodlužovatelným sedákem, k jejichž pořízení byl podmínkou příplatek za kožené čalounění.| Zdroj: Svět motorů
  • Už krátký scénic má zavazadlový prostor velmi slušných 503 l. Dlouhý rovnou 718. Elektromagnetické sklápění do roviny One Touch bylo standardem u stupně Intens, za příplatek 15 000 Kč v paketu Modularita i pro chudší Zen.
    Už krátký scénic má zavazadlový prostor velmi slušných 503 l. Dlouhý rovnou 718. Elektromagnetické sklápění do roviny One Touch bylo standardem u stupně Intens, za příplatek 15 000 Kč v paketu Modularita i pro chudší Zen.| Zdroj: Svět motorů
  • Už krátký scénic má zavazadlový prostor velmi slušných 503 l. Dlouhý rovnou 718. Elektromagnetické sklápění do roviny One Touch bylo standardem u stupně Intens, za příplatek 15 000 Kč v paketu Modularita i pro chudší Zen.
    Už krátký scénic má zavazadlový prostor velmi slušných 503 l. Dlouhý rovnou 718. Elektromagnetické sklápění do roviny One Touch bylo standardem u stupně Intens, za příplatek 15 000 Kč v paketu Modularita i pro chudší Zen.| Zdroj: Svět motorů
  • Už od druhé generace nabízel scénic prodloužené provedení, nazvané Grand. Ve čtvrté generaci má rozvor delší o 8 cm a za příplatek 15 000 Kč může být i sedmimístné. U českých zkazníků dominovalo a v nabídce vydrželo o rok déle než krátká verze.
    Už od druhé generace nabízel scénic prodloužené provedení, nazvané Grand. Ve čtvrté generaci má rozvor delší o 8 cm a za příplatek 15 000 Kč může být i sedmimístné. U českých zkazníků dominovalo a v nabídce vydrželo o rok déle než krátká verze.| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Scénic
    Renault Scénic| Zdroj: Svět motorů
  • I koncové svítilny jsou LED a zůstávají aktivované přes den. Jelikož vůz si neumí v dešti sám rozsvítit, dost často se to hodí.
    I koncové svítilny jsou LED a zůstávají aktivované přes den. Jelikož vůz si neumí v dešti sám rozsvítit, dost často se to hodí.| Zdroj: Svět motorů
  • Kromě sklonů k předčasnému opotřebení je známou nevýhodou motoru 1.2 TCe vysoká spotřeba. Pozdější třináctistovka je až o dva litry úspornější.
    Kromě sklonů k předčasnému opotřebení je známou nevýhodou motoru 1.2 TCe vysoká spotřeba. Pozdější třináctistovka je až o dva litry úspornější.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pokud vůz nemá obrazovku R-Link, dělá se veškeré nastavení v displeji přístrojového štítu
    Pokud vůz nemá obrazovku R-Link, dělá se veškeré nastavení v displeji přístrojového štítu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Verze Zen bez příplatků je spíš rarita. Překvapilo nás rádio s vrzajícími a klepajícími tlačítky.
    Verze Zen bez příplatků je spíš rarita. Překvapilo nás rádio s vrzajícími a klepajícími tlačítky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Praktickou středovou konzolu s objemnými odkládacími prostory jde po elektrickém odjištění celou posouvat
    Praktickou středovou konzolu s objemnými odkládacími prostory jde po elektrickém odjištění celou posouvat| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Praktickou středovou konzolu s objemnými odkládacími prostory jde po elektrickém odjištění celou posouvat
    Praktickou středovou konzolu s objemnými odkládacími prostory jde po elektrickém odjištění celou posouvat| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zkontrolujte si, zda nabízený vůz má rezervní kolo. Bylo vždy za příplatek 300 Kč.
    Zkontrolujte si, zda nabízený vůz má rezervní kolo. Bylo vždy za příplatek 300 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Elektricky ovládané klapky před chladičem prospívají nejen aerodynamice, ale snižují průvan studeného vzduchu motorovým prostorem. Zásadně tím zrychlují ohřev motoru v zimních podmínkách.
    Elektricky ovládané klapky před chladičem prospívají nejen aerodynamice, ale snižují průvan studeného vzduchu motorovým prostorem. Zásadně tím zrychlují ohřev motoru v zimních podmínkách.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Za 1993 km, které jsme s vozem najeli, ubylo nanejvýš 1,5 dl oleje. Motor tedy pravděpodobně není u konce s dechem.
    Za 1993 km, které jsme s vozem najeli, ubylo nanejvýš 1,5 dl oleje. Motor tedy pravděpodobně není u konce s dechem.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Za 1993 km, které jsme s vozem najeli, ubylo nanejvýš 1,5 dl oleje. Motor tedy pravděpodobně není u konce s dechem.
    Za 1993 km, které jsme s vozem najeli, ubylo nanejvýš 1,5 dl oleje. Motor tedy pravděpodobně není u konce s dechem.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Agregát 1.2 TCe byl po necelých 100 000 km stále zcela suchý, bez jediného úniku oleje
    Agregát 1.2 TCe byl po necelých 100 000 km stále zcela suchý, bez jediného úniku oleje| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Pokud na přední nápravě vidíte klasická ocelová táhla příčného stabilizátoru, už je někdo měnil. Původní byla plastová a často v nich vznikaly vůle.
    Pokud na přední nápravě vidíte klasická ocelová táhla příčného stabilizátoru, už je někdo měnil. Původní byla plastová a často v nich vznikaly vůle.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Michal Tokoš z firmy Renault Auto Pokorný Velké Meziříčí vidí v paměti závad výpadky zapalování. Chyba katalyzátoru bude pravděpodobně zavlečená, tedy způsobená právě špatným spalováním třetího válce.
    Michal Tokoš z firmy Renault Auto Pokorný Velké Meziříčí vidí v paměti závad výpadky zapalování. Chyba katalyzátoru bude pravděpodobně zavlečená, tedy způsobená právě špatným spalováním třetího válce.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Grand Scénic Zen TCe 130
    Renault Grand Scénic Zen TCe 130| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zapalovací svíčky byly v motoru původní. Iridiové elektrody však dobře odolaly opotřebení. Výměnou se chod motoru o něco zlepšil.
    Zapalovací svíčky byly v motoru původní. Iridiové elektrody však dobře odolaly opotřebení. Výměnou se chod motoru o něco zlepšil.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Scénic
Takzvaný velký R-Link s displejem 8,7 palce je oblíbenou, ale zbytečnou součástí výbavy. Menší, sedmipalcový úplně stačí a na středovém panelu pak zbývá místo na více tlačítek klimatizace.
Z motorů není pod kapotou (překvapuje plynovými vzpěrami) nic vidět. Na snímku spolehlivý 1.5 dCi. Aspoň že plnicí olejové hrdlo je vyvedené nahoru.
Standardní dvacetipalcová kola jsou hlavní přešlap modelu. Sada zimních kol byla v ceníku příslušenství radši rozepsaná po kusech – plechové za 6229 Kč, hliníkové za 9989 Kč. Pro soukromého majitele prostě neakceptovatelná věc.
Průhledový displej byl k dispozici ve výbavě Intens v rámci paketu Techno se světlomety LED. Účtovali za něj 23 000 Kč.
Průhledový displej byl k dispozici ve výbavě Intens v rámci paketu Techno se světlomety LED. Účtovali za něj 23 000 Kč.
Model má velmi pohodlné sedačky. Zejména když jsou to příplatkové nastavitelné v osmi směrech a s prodlužovatelným sedákem, k jejichž pořízení byl podmínkou příplatek za kožené čalounění.
Už krátký scénic má zavazadlový prostor velmi slušných 503 l. Dlouhý rovnou 718. Elektromagnetické sklápění do roviny One Touch bylo standardem u stupně Intens, za příplatek 15 000 Kč v paketu Modularita i pro chudší Zen.
Už krátký scénic má zavazadlový prostor velmi slušných 503 l. Dlouhý rovnou 718. Elektromagnetické sklápění do roviny One Touch bylo standardem u stupně Intens, za příplatek 15 000 Kč v paketu Modularita i pro chudší Zen.
Už od druhé generace nabízel scénic prodloužené provedení, nazvané Grand. Ve čtvrté generaci má rozvor delší o 8 cm a za příplatek 15 000 Kč může být i sedmimístné. U českých zkazníků dominovalo a v nabídce vydrželo o rok déle než krátká verze.
Renault Scénic
I koncové svítilny jsou LED a zůstávají aktivované přes den. Jelikož vůz si neumí v dešti sám rozsvítit, dost často se to hodí.
Kromě sklonů k předčasnému opotřebení je známou nevýhodou motoru 1.2 TCe vysoká spotřeba. Pozdější třináctistovka je až o dva litry úspornější.
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Pokud vůz nemá obrazovku R-Link, dělá se veškeré nastavení v displeji přístrojového štítu
Verze Zen bez příplatků je spíš rarita. Překvapilo nás rádio s vrzajícími a klepajícími tlačítky.
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Praktickou středovou konzolu s objemnými odkládacími prostory jde po elektrickém odjištění celou posouvat
Praktickou středovou konzolu s objemnými odkládacími prostory jde po elektrickém odjištění celou posouvat
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Zkontrolujte si, zda nabízený vůz má rezervní kolo. Bylo vždy za příplatek 300 Kč.
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Elektricky ovládané klapky před chladičem prospívají nejen aerodynamice, ale snižují průvan studeného vzduchu motorovým prostorem. Zásadně tím zrychlují ohřev motoru v zimních podmínkách.
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Za 1993 km, které jsme s vozem najeli, ubylo nanejvýš 1,5 dl oleje. Motor tedy pravděpodobně není u konce s dechem.
Za 1993 km, které jsme s vozem najeli, ubylo nanejvýš 1,5 dl oleje. Motor tedy pravděpodobně není u konce s dechem.
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Agregát 1.2 TCe byl po necelých 100 000 km stále zcela suchý, bez jediného úniku oleje
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Pokud na přední nápravě vidíte klasická ocelová táhla příčného stabilizátoru, už je někdo měnil. Původní byla plastová a často v nich vznikaly vůle.
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Michal Tokoš z firmy Renault Auto Pokorný Velké Meziříčí vidí v paměti závad výpadky zapalování. Chyba katalyzátoru bude pravděpodobně zavlečená, tedy způsobená právě špatným spalováním třetího válce.
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
Zapalovací svíčky byly v motoru původní. Iridiové elektrody však dobře odolaly opotřebení. Výměnou se chod motoru o něco zlepšil.