Martin Vaculík a ojetý Renault Scénic IV: Pět let a konec!
60
/
87
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetý Renault Scénic IV: Pět let a konec!
Renault Scénic
|
Svět motorů
Takzvaný velký R-Link s displejem 8,7 palce je oblíbenou, ale zbytečnou součástí výbavy. Menší, sedmipalcový úplně stačí a na středovém panelu pak zbývá místo na více tlačítek klimatizace.
|
Svět motorů
Z motorů není pod kapotou (překvapuje plynovými vzpěrami) nic vidět. Na snímku spolehlivý 1.5 dCi. Aspoň že plnicí olejové hrdlo je vyvedené nahoru.
|
Svět motorů
Standardní dvacetipalcová kola jsou hlavní přešlap modelu. Sada zimních kol byla v ceníku příslušenství radši rozepsaná po kusech – plechové za 6229 Kč, hliníkové za 9989 Kč. Pro soukromého majitele prostě neakceptovatelná věc.
|
Svět motorů
Průhledový displej byl k dispozici ve výbavě Intens v rámci paketu Techno se světlomety LED. Účtovali za něj 23 000 Kč.
|
Svět motorů
Průhledový displej byl k dispozici ve výbavě Intens v rámci paketu Techno se světlomety LED. Účtovali za něj 23 000 Kč.
|
Svět motorů
Model má velmi pohodlné sedačky. Zejména když jsou to příplatkové nastavitelné v osmi směrech a s prodlužovatelným sedákem, k jejichž pořízení byl podmínkou příplatek za kožené čalounění.
|
Svět motorů
Už krátký scénic má zavazadlový prostor velmi slušných 503 l. Dlouhý rovnou 718. Elektromagnetické sklápění do roviny One Touch bylo standardem u stupně Intens, za příplatek 15 000 Kč v paketu Modularita i pro chudší Zen.
|
Svět motorů
Už krátký scénic má zavazadlový prostor velmi slušných 503 l. Dlouhý rovnou 718. Elektromagnetické sklápění do roviny One Touch bylo standardem u stupně Intens, za příplatek 15 000 Kč v paketu Modularita i pro chudší Zen.
|
Svět motorů
Už od druhé generace nabízel scénic prodloužené provedení, nazvané Grand. Ve čtvrté generaci má rozvor delší o 8 cm a za příplatek 15 000 Kč může být i sedmimístné. U českých zkazníků dominovalo a v nabídce vydrželo o rok déle než krátká verze.
|
Svět motorů
Renault Scénic
|
Svět motorů
I koncové svítilny jsou LED a zůstávají aktivované přes den. Jelikož vůz si neumí v dešti sám rozsvítit, dost často se to hodí.
|
Svět motorů
Kromě sklonů k předčasnému opotřebení je známou nevýhodou motoru 1.2 TCe vysoká spotřeba. Pozdější třináctistovka je až o dva litry úspornější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pokud vůz nemá obrazovku R-Link, dělá se veškeré nastavení v displeji přístrojového štítu
|
Svět motorů/Petr Homolka
Verze Zen bez příplatků je spíš rarita. Překvapilo nás rádio s vrzajícími a klepajícími tlačítky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Praktickou středovou konzolu s objemnými odkládacími prostory jde po elektrickém odjištění celou posouvat
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Praktickou středovou konzolu s objemnými odkládacími prostory jde po elektrickém odjištění celou posouvat
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zkontrolujte si, zda nabízený vůz má rezervní kolo. Bylo vždy za příplatek 300 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Petr Homolka
Elektricky ovládané klapky před chladičem prospívají nejen aerodynamice, ale snižují průvan studeného vzduchu motorovým prostorem. Zásadně tím zrychlují ohřev motoru v zimních podmínkách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Za 1993 km, které jsme s vozem najeli, ubylo nanejvýš 1,5 dl oleje. Motor tedy pravděpodobně není u konce s dechem.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Za 1993 km, které jsme s vozem najeli, ubylo nanejvýš 1,5 dl oleje. Motor tedy pravděpodobně není u konce s dechem.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Agregát 1.2 TCe byl po necelých 100 000 km stále zcela suchý, bez jediného úniku oleje
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Pokud na přední nápravě vidíte klasická ocelová táhla příčného stabilizátoru, už je někdo měnil. Původní byla plastová a často v nich vznikaly vůle.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Michal Tokoš z firmy Renault Auto Pokorný Velké Meziříčí vidí v paměti závad výpadky zapalování. Chyba katalyzátoru bude pravděpodobně zavlečená, tedy způsobená právě špatným spalováním třetího válce.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Grand Scénic Zen TCe 130
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zapalovací svíčky byly v motoru původní. Iridiové elektrody však dobře odolaly opotřebení. Výměnou se chod motoru o něco zlepšil.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid