Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman|
Zdroj: acz
Z liftbacku se stal sedan, Korejci totiž mají tento druh karoserie radši. Zadní sedačky lze však přesto sklopit.|
Zdroj: acz
Z liftbacku se stal sedan, Korejci totiž mají tento druh karoserie radši. Zadní sedačky lze však přesto sklopit.|
Zdroj: acz
Renault Talisman|
Zdroj: acz
Renault Talisman|
Zdroj: Svět motorů
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Šestistupňová převodovka EDC má ve spojení s dvouturbovým 1.6 dCi jednu zvláštní vlastnost - ve vyšších rychlostech se plně spoléhá na 380 Nm točivého momentu a vůbec nepodřazuje|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Novinkou proti laguně je odvětrání sedaček, řešené však překvapivě neergonomicky - na obou stranách jinak. Změní to až letošní facelift.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Verze Initiale Paris stávaly dle ceníku 1,1 milionu, ale nikdo za ně tolik nedal. Běžné byly slevy i přes 30 procent. Velká část ojetin je proto v té nejvyšší výbavě.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Slabé mlhovky výrobce vyřešil v roce 2018, kdy úspornou a jasnou technologii LED zavedl i pro ně. Ale zatímco u Renaultu Mégane IV lze silnější LED mlhovky doplnit i na starší kus, tak talisman má s nimi jiný nárazník.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Otevírání zavazadelníku „kopnutím“ pod nárazník se vylepšovalo za pochodu. Dobře funguje od ročníku 2018.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Přední náprava je velice robustní s litými rameny, což je dnes rarita. Ze škodovek měla taková naposledy Octavia RS druhé generace v letech 2005 až 2008.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Systém řízení zadních kol 4Control je u talismanu spojen s elektronicky řízenými tlumiči. Překvapivě nestojí nijak drakonické peníze, až je jednou budete muset měnit – přední 6074 Kč, zadní 5016 Kč. U konkurence to běžně bývá dvojnásobek.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Systém řízení zadních kol 4Control je u talismanu spojen s elektronicky řízenými tlumiči. Překvapivě nestojí nijak drakonické peníze, až je jednou budete muset měnit – přední 6074 Kč, zadní 5016 Kč. U konkurence to běžně bývá dvojnásobek.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Když na vás renault mluví polsky, někdo v něm měnil baterku a neměl diagnostiku, aby jazyk přepnul zpět na češtinu.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Lubomír Hofírek z Renault Auto Pokorný Brno nám vůz pořádně proklepnul. A třeba i vstřikovače byly jako nové.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Předchozí lagunu na srovnání nám přivezl a mnoha radami pomohl Aleš Matušek, který na internetu dělá skvělé stránky RNews.cz pro fandy renaultů|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Talisman Grandtour dCi 160 Initiale Paris|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík