Martin Vaculík a ojetý Renault Trafic III: Nový za cenu ojetiny

29/103
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Trafic
    Renault Trafic| Zdroj: Svět motorů
  • V roce 2018 vůz dostal nový motor 2.0 Blue dCi, světlomety LED a pozměněnou příď
    V roce 2018 vůz dostal nový motor 2.0 Blue dCi, světlomety LED a pozměněnou příď| Zdroj: Svět motorů
  • Standardní model Passenger může bohužel zapomenout na automatickou klimatizaci. Ta přišla až v roce 2017 s výbavou Space Class.
    Standardní model Passenger může bohužel zapomenout na automatickou klimatizaci. Ta přišla až v roce 2017 s výbavou Space Class.| Zdroj: Svět motorů
  • Slabinou modelu je přístrojová deska převzatá z minulého modelu Clio s pouze digitálním tachometrem. Změní to až druhý facelift letos.
    Slabinou modelu je přístrojová deska převzatá z minulého modelu Clio s pouze digitálním tachometrem. Změní to až druhý facelift letos.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.6 dCi
    Motor 1.6 dCi| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.6 dCi Twin Turbo
    Motor 1.6 dCi Twin Turbo| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 Blue dCi
    Motor 2.0 Blue dCi| Zdroj: Svět motorů
  • Dvě skvělé věci na jedné fotce. Regulaci podsvícení nemusíte hledat někde v palubním menu, je zde na ni klasické kolečko. A sériově dodávaný systém Extended Grip, který na kluzkém povrchu jen zachytává rychleji se protáčející kolo, ale moc neubírá plyn. Takže umožňuje i jízdu po nezpevněných cestách.
    Dvě skvělé věci na jedné fotce. Regulaci podsvícení nemusíte hledat někde v palubním menu, je zde na ni klasické kolečko. A sériově dodávaný systém Extended Grip, který na kluzkém povrchu jen zachytává rychleji se protáčející kolo, ale moc neubírá plyn. Takže umožňuje i jízdu po nezpevněných cestách.| Zdroj: Svět motorů
  • Rozšíření vozu mezi takzvaná mamataxi brání absence elektricky posuvných bočních dveří. Do roku 2018 chyběla též automatická převodovka – mezi ojetinami si na ni také ještě počkáte
    Rozšíření vozu mezi takzvaná mamataxi brání absence elektricky posuvných bočních dveří. Do roku 2018 chyběla též automatická převodovka – mezi ojetinami si na ni také ještě počkáte| Zdroj: Svět motorů
  • Na snímku vzácné provedení Space Class s paketem Signature za 115 000 Kč s otočnými sedadly ve druhé řadě, sklopným stolkem a koženým čalouněním. Praktičtější je paket Escapade za 80 000 Kč – sice bez kůže, ale s lavicí rozložitelnou na lůžko.
    Na snímku vzácné provedení Space Class s paketem Signature za 115 000 Kč s otočnými sedadly ve druhé řadě, sklopným stolkem a koženým čalouněním. Praktičtější je paket Escapade za 80 000 Kč – sice bez kůže, ale s lavicí rozložitelnou na lůžko.| Zdroj: Svět motorů
  • AdBlue se u osobních modelů objevilo v roce 2015 a zpočátku z 20litrové nádrže močovina ubývala fakt pomalu. Až když přišla kauza dieselgate, začal Renault tuto zbraň proti oxidům dusíku zatěžovat více.
    AdBlue se u osobních modelů objevilo v roce 2015 a zpočátku z 20litrové nádrže močovina ubývala fakt pomalu. Až když přišla kauza dieselgate, začal Renault tuto zbraň proti oxidům dusíku zatěžovat více.| Zdroj: Svět motorů
  • Základní varianta L1 s celkovou délkou pět metrů a rozvorem náprav 3098 mm. Za třetí řadou sedaček zde zbývá 683 mm místa, což znamená přesně 1 m3 prostoru pro zavazadla.
    Základní varianta L1 s celkovou délkou pět metrů a rozvorem náprav 3098 mm. Za třetí řadou sedaček zde zbývá 683 mm místa, což znamená přesně 1 m3 prostoru pro zavazadla.| Zdroj: Svět motorů
  • Běžný osobní passenger má téměř nulovou variabilitu – masivním lavicím lze nanejvýš sklopit opěradla. Samozřejmě je lze i vyndat, ale je to práce pro dva s nářadím.
    Běžný osobní passenger má téměř nulovou variabilitu – masivním lavicím lze nanejvýš sklopit opěradla. Samozřejmě je lze i vyndat, ale je to práce pro dva s nářadím.| Zdroj: Svět motorů
  • Verze L2 prodloužená o 40 cm, která tak i za třetí řadou sedaček nabídne 908 mm dlouhou ložnou plochu s objemem 1,8 m3. Kdo třetí řadu sedaček vyndá, získá dokonce 4,1 m3 objemu.
    Verze L2 prodloužená o 40 cm, která tak i za třetí řadou sedaček nabídne 908 mm dlouhou ložnou plochu s objemem 1,8 m3. Kdo třetí řadu sedaček vyndá, získá dokonce 4,1 m3 objemu.| Zdroj: Svět motorů
  • Verze Space Class, nabízená od roku 2017, je ve variabilitě úplně jiná liga.
    Verze Space Class, nabízená od roku 2017, je ve variabilitě úplně jiná liga.| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Úctyhodný počet kilometrů najelo auto v náročném provozu při doplňování nápojových automatů. Žádné dlouhé dálniční jízdy.
    Úctyhodný počet kilometrů najelo auto v náročném provozu při doplňování nápojových automatů. Žádné dlouhé dálniční jízdy.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Toto není velké kosmetické zrcátko pro dělníky, ale šikovný pomocník, který umožňuje řidiči výhled vpravo šikmo vzad. Což je jinak u plechových dodávek problém.
    Toto není velké kosmetické zrcátko pro dělníky, ale šikovný pomocník, který umožňuje řidiči výhled vpravo šikmo vzad. Což je jinak u plechových dodávek problém.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nákladový prostor krátké verze má délku 2537 mm. Díky otvoru v přepážce však lze prostrčit předměty dlouhé až 3750 mm.
    Nákladový prostor krátké verze má délku 2537 mm. Díky otvoru v přepážce však lze prostrčit předměty dlouhé až 3750 mm.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Závěsy kol jsou velice masivní. Kdo bude chtít dokonalou jízdu, ramena si tak ve 300 000 km vymění. Bylo už cítit, že silentbloky jsou trošku změklé.
    Závěsy kol jsou velice masivní. Kdo bude chtít dokonalou jízdu, ramena si tak ve 300 000 km vymění. Bylo už cítit, že silentbloky jsou trošku změklé.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Palivový filtr je umístěný pod autem. Nemění se celý, pouze papírová vložka uvnitř.
    Palivový filtr je umístěný pod autem. Nemění se celý, pouze papírová vložka uvnitř.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Prahy a lemy blatníků jsou od posypových materiálů omlácené na holý kov. Přesto nikde žádná rez!
    Prahy a lemy blatníků jsou od posypových materiálů omlácené na holý kov. Přesto nikde žádná rez!| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Motory 1.6 dCi patří k příkladně těsným. Malá slza kolem vypouštěcího šroubu vzniká při výměně oleje, nejde tedy o žádnou netěsnost.
    Motory 1.6 dCi patří k příkladně těsným. Malá slza kolem vypouštěcího šroubu vzniká při výměně oleje, nejde tedy o žádnou netěsnost.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zevnitř zcela čistý výfuk ukazuje na bezvadnou funkci filtru pevných částic. Bílé krystaly pocházejí z AdBlue, které se nestihlo odpařit v katalyzátoru.
    Zevnitř zcela čistý výfuk ukazuje na bezvadnou funkci filtru pevných částic. Bílé krystaly pocházejí z AdBlue, které se nestihlo odpařit v katalyzátoru.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Na této fotce jsou vidět dvě výhody modelu: vinuté pružiny místo listových a standardně dodávané rezervní kolo. VW Multivan jej od 2010 má jen za příplatek, na který se mnohdy zapomene.
    Na této fotce jsou vidět dvě výhody modelu: vinuté pružiny místo listových a standardně dodávané rezervní kolo. VW Multivan jej od 2010 má jen za příplatek, na který se mnohdy zapomene.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Protikorozní odolnost novodobých renaultů je neskutečná. Překvapuje nás, že se rez nechytá ani na díly náprav, u nichž dnes automobilky plošně sázejí na sílu materiálu a lakují je jen tak naoko.
    Protikorozní odolnost novodobých renaultů je neskutečná. Překvapuje nás, že se rez nechytá ani na díly náprav, u nichž dnes automobilky plošně sázejí na sílu materiálu a lakují je jen tak naoko.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Do roku 2018 byly halogenové světlomety jediná volba, s velkou parabolou však svítí příkladně a žárovky H4 nepraskají. To už častěji praskne menší na denní svícení, i její výměnu však zvládnete jednou rukou za pět minut.
    Do roku 2018 byly halogenové světlomety jediná volba, s velkou parabolou však svítí příkladně a žárovky H4 nepraskají. To už častěji praskne menší na denní svícení, i její výměnu však zvládnete jednou rukou za pět minut.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lubomír Hofírek nám vůz proklepl značkovou diagnostikou. Vstřikovače jsou původní, přesto ani zastudena nemají nadměrné korekční množství.
    Lubomír Hofírek nám vůz proklepl značkovou diagnostikou. Vstřikovače jsou původní, přesto ani zastudena nemají nadměrné korekční množství.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Trafic Furgon 120 dCi
    Renault Trafic Furgon 120 dCi| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Trafic
V roce 2018 vůz dostal nový motor 2.0 Blue dCi, světlomety LED a pozměněnou příď
Standardní model Passenger může bohužel zapomenout na automatickou klimatizaci. Ta přišla až v roce 2017 s výbavou Space Class.
Slabinou modelu je přístrojová deska převzatá z minulého modelu Clio s pouze digitálním tachometrem. Změní to až druhý facelift letos.
Motor 1.6 dCi
Motor 1.6 dCi Twin Turbo
Motor 2.0 Blue dCi
Dvě skvělé věci na jedné fotce. Regulaci podsvícení nemusíte hledat někde v palubním menu, je zde na ni klasické kolečko. A sériově dodávaný systém Extended Grip, který na kluzkém povrchu jen zachytává rychleji se protáčející kolo, ale moc neubírá plyn. Takže umožňuje i jízdu po nezpevněných cestách.
Rozšíření vozu mezi takzvaná mamataxi brání absence elektricky posuvných bočních dveří. Do roku 2018 chyběla též automatická převodovka – mezi ojetinami si na ni také ještě počkáte
Na snímku vzácné provedení Space Class s paketem Signature za 115 000 Kč s otočnými sedadly ve druhé řadě, sklopným stolkem a koženým čalouněním. Praktičtější je paket Escapade za 80 000 Kč – sice bez kůže, ale s lavicí rozložitelnou na lůžko.
AdBlue se u osobních modelů objevilo v roce 2015 a zpočátku z 20litrové nádrže močovina ubývala fakt pomalu. Až když přišla kauza dieselgate, začal Renault tuto zbraň proti oxidům dusíku zatěžovat více.
Základní varianta L1 s celkovou délkou pět metrů a rozvorem náprav 3098 mm. Za třetí řadou sedaček zde zbývá 683 mm místa, což znamená přesně 1 m3 prostoru pro zavazadla.
Běžný osobní passenger má téměř nulovou variabilitu – masivním lavicím lze nanejvýš sklopit opěradla. Samozřejmě je lze i vyndat, ale je to práce pro dva s nářadím.
Verze L2 prodloužená o 40 cm, která tak i za třetí řadou sedaček nabídne 908 mm dlouhou ložnou plochu s objemem 1,8 m3. Kdo třetí řadu sedaček vyndá, získá dokonce 4,1 m3 objemu.
Verze Space Class, nabízená od roku 2017, je ve variabilitě úplně jiná liga.
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Úctyhodný počet kilometrů najelo auto v náročném provozu při doplňování nápojových automatů. Žádné dlouhé dálniční jízdy.
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Toto není velké kosmetické zrcátko pro dělníky, ale šikovný pomocník, který umožňuje řidiči výhled vpravo šikmo vzad. Což je jinak u plechových dodávek problém.
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Nákladový prostor krátké verze má délku 2537 mm. Díky otvoru v přepážce však lze prostrčit předměty dlouhé až 3750 mm.
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Závěsy kol jsou velice masivní. Kdo bude chtít dokonalou jízdu, ramena si tak ve 300 000 km vymění. Bylo už cítit, že silentbloky jsou trošku změklé.
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Palivový filtr je umístěný pod autem. Nemění se celý, pouze papírová vložka uvnitř.
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Prahy a lemy blatníků jsou od posypových materiálů omlácené na holý kov. Přesto nikde žádná rez!
Motory 1.6 dCi patří k příkladně těsným. Malá slza kolem vypouštěcího šroubu vzniká při výměně oleje, nejde tedy o žádnou netěsnost.
Zevnitř zcela čistý výfuk ukazuje na bezvadnou funkci filtru pevných částic. Bílé krystaly pocházejí z AdBlue, které se nestihlo odpařit v katalyzátoru.
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Na této fotce jsou vidět dvě výhody modelu: vinuté pružiny místo listových a standardně dodávané rezervní kolo. VW Multivan jej od 2010 má jen za příplatek, na který se mnohdy zapomene.
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Protikorozní odolnost novodobých renaultů je neskutečná. Překvapuje nás, že se rez nechytá ani na díly náprav, u nichž dnes automobilky plošně sázejí na sílu materiálu a lakují je jen tak naoko.
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Do roku 2018 byly halogenové světlomety jediná volba, s velkou parabolou však svítí příkladně a žárovky H4 nepraskají. To už častěji praskne menší na denní svícení, i její výměnu však zvládnete jednou rukou za pět minut.
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Renault Trafic Furgon 120 dCi
Lubomír Hofírek nám vůz proklepl značkovou diagnostikou. Vstřikovače jsou původní, přesto ani zastudena nemají nadměrné korekční množství.
Renault Trafic Furgon 120 dCi