Martin Vaculík a ojetý VW Passat B8: Stárne důstojně?

1/96
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volkswagen Passat Variant
    Volkswagen Passat Variant| Zdroj: auto.cz/Marek Pirner
  • Kombi Variant ze zcela prvního ročníku 2014.
    Kombi Variant ze zcela prvního ročníku 2014.| Zdroj: Svět motorů
  • Zmodernizované provedení z roku 2019. Změn bylo více, ale nikdy nic zásadního. Passat B8 vypadá stále stejně.
    Zmodernizované provedení z roku 2019. Změn bylo více, ale nikdy nic zásadního. Passat B8 vypadá stále stejně.| Zdroj: Svět motorů
  • Při modernizaci v roce 2019 bohužel zmizely elegantní analogové hodinky, kterými se tradičně chlubili předchůdci
    Při modernizaci v roce 2019 bohužel zmizely elegantní analogové hodinky, kterými se tradičně chlubili předchůdci| Zdroj: Svět motorů
  • Jen pokud je vedle řadicí páky tlačítko volby jízdních režimů, může mít ojetý passat elektronické tlumiče DCC. Ale také nemusí. Pravdu zjistíte v nastavení režimu Individual.
    Jen pokud je vedle řadicí páky tlačítko volby jízdních režimů, může mít ojetý passat elektronické tlumiče DCC. Ale také nemusí. Pravdu zjistíte v nastavení režimu Individual.| Zdroj: Svět motorů
  • 2.0 TSI/140 kW
    2.0 TSI/140 kW| Zdroj: Svět motorů
  • 2.0 TDI/110 kW
    2.0 TDI/110 kW| Zdroj: Svět motorů
  • 2.0 Biturbo/176 kW
    2.0 Biturbo/176 kW| Zdroj: Svět motorů
  • Rozhodně hledejte vozy s příplatkovou sedačkou řidiče ErgoComfort. Zajímavé je, že spolujezdec sedí vždy na obyčejné.
    Rozhodně hledejte vozy s příplatkovou sedačkou řidiče ErgoComfort. Zajímavé je, že spolujezdec sedí vždy na obyčejné.| Zdroj: Svět motorů
  • Rozhodně hledejte vozy s příplatkovou sedačkou řidiče ErgoComfort. Zajímavé je, že spolujezdec sedí vždy na obyčejné.
    Rozhodně hledejte vozy s příplatkovou sedačkou řidiče ErgoComfort. Zajímavé je, že spolujezdec sedí vždy na obyčejné.| Zdroj: Svět motorů
  • Testovaný bílý vůz má základní variantu světel LED, jejichž výkon je jen o trochu lepší než u základních halogenů. Hledejte proto jejich dynamické provedení, jako má zelený vůz.
    Testovaný bílý vůz má základní variantu světel LED, jejichž výkon je jen o trochu lepší než u základních halogenů. Hledejte proto jejich dynamické provedení, jako má zelený vůz.| Zdroj: Svět motorů
  • Vyšší výbavy (Highline) mají standardně rezervní kolo stejného typu, jaké máte na voze. Pokud jeden disk trochu poškodíte, nemusíte jej kupovat, ale prostě přesunete na rezervu.
    Vyšší výbavy (Highline) mají standardně rezervní kolo stejného typu, jaké máte na voze. Pokud jeden disk trochu poškodíte, nemusíte jej kupovat, ale prostě přesunete na rezervu.| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Passat B8
    Volkswagen Passat B8| Zdroj: Svět motorů
  • Jestliže nepotřebujete velký vstup do zavazadelníku, zvolte základní model sedan. Je aerodynamičtější, tužší i tišší.
    Jestliže nepotřebujete velký vstup do zavazadelníku, zvolte základní model sedan. Je aerodynamičtější, tužší i tišší.| Zdroj: Svět motorů
  • Čísla 34 a 17 vyražená na pólu baterie znamenají, že baterka byla vyrobena ve 34. týdnu roku 2017. A je tedy stará jako samo auto. To docela potvrzuje nízký udávaný nájezd.
    Čísla 34 a 17 vyražená na pólu baterie znamenají, že baterka byla vyrobena ve 34. týdnu roku 2017. A je tedy stará jako samo auto. To docela potvrzuje nízký udávaný nájezd.| Zdroj: Svět motorů
  • Dlouhé nepokryté období a zlom po první prohlídce jsou varovné, naopak rovina mezi poslední prohlídkou v Německu a záznamy už po dovozu do Čech vypadá slibně. Názor na věrohodnost stavu najetých kilometrů ať si udělá každý sám.
    Dlouhé nepokryté období a zlom po první prohlídce jsou varovné, naopak rovina mezi poslední prohlídkou v Německu a záznamy už po dovozu do Čech vypadá slibně. Názor na věrohodnost stavu najetých kilometrů ať si udělá každý sám.| Zdroj: Svět motorů
  • Při výběru ojetiny zkuste zmáčknout tlačítko App pro zrcadlení telefonu. Pokud se objeví tato hláška, musíte ve značkovém servisu nejdřív odevzdat 9000 Kč.
    Při výběru ojetiny zkuste zmáčknout tlačítko App pro zrcadlení telefonu. Pokud se objeví tato hláška, musíte ve značkovém servisu nejdřív odevzdat 9000 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Byť o jejich výměně není žádný servisní záznam, auto má zcela nové brzdy
    Byť o jejich výměně není žádný servisní záznam, auto má zcela nové brzdy| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vysoce estetická palubní deska ještě ve starším provedení s hezkými analogovými hodinkami. Při modernizaci v roce 2019 zmizely.
    Vysoce estetická palubní deska ještě ve starším provedení s hezkými analogovými hodinkami. Při modernizaci v roce 2019 zmizely.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vysoce estetická palubní deska ještě ve starším provedení s hezkými analogovými hodinkami. Při modernizaci v roce 2019 zmizely.
    Vysoce estetická palubní deska ještě ve starším provedení s hezkými analogovými hodinkami. Při modernizaci v roce 2019 zmizely.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fotograf dostal vynadáno, že kvůli volantu fotí sedačky z pravé strany. Vynikající ErgoComfort je totiž jen ta levá u řidiče.
    Fotograf dostal vynadáno, že kvůli volantu fotí sedačky z pravé strany. Vynikající ErgoComfort je totiž jen ta levá u řidiče.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vstřikování močoviny AdBlue snížilo emise oxidů dusíku, uživatelům starších vozů však přináší servisní náklady. U vozu bez něj nenajdete vstřikovač na tomto místě, a hlavně modré plnicí hrdlo vedle palivového.
    Vstřikování močoviny AdBlue snížilo emise oxidů dusíku, uživatelům starších vozů však přináší servisní náklady. U vozu bez něj nenajdete vstřikovač na tomto místě, a hlavně modré plnicí hrdlo vedle palivového.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný bílý vůz má základní variantu světel LED, jejichž výkon je jen o trochu lepší než u základních halogenů. Hledejte proto jejich dynamické provedení, jako má zelený vůz.
    Testovaný bílý vůz má základní variantu světel LED, jejichž výkon je jen o trochu lepší než u základních halogenů. Hledejte proto jejich dynamické provedení, jako má zelený vůz.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vstřikování močoviny AdBlue snížilo emise oxidů dusíku, uživatelům starších vozů však přináší servisní náklady. U vozu bez něj nenajdete vstřikovač na tomto místě, a hlavně modré plnicí hrdlo vedle palivového.
    Vstřikování močoviny AdBlue snížilo emise oxidů dusíku, uživatelům starších vozů však přináší servisní náklady. U vozu bez něj nenajdete vstřikovač na tomto místě, a hlavně modré plnicí hrdlo vedle palivového.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • U sedmistupňových převodovek DSG DQ 381 a DQ 500 (na snímku) je filtr umístěný tak nešťastně, že pro jeho výměnu je nutná demontáž dalších komponent. Výrobce tak předepisuje jen výměnu samotného oleje, vy si o filtr určitě řekněte.
    U sedmistupňových převodovek DSG DQ 381 a DQ 500 (na snímku) je filtr umístěný tak nešťastně, že pro jeho výměnu je nutná demontáž dalších komponent. Výrobce tak předepisuje jen výměnu samotného oleje, vy si o filtr určitě řekněte.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Opravář Petr Petřík načítá paměť závad. Jedinou chybou je přerušené vedení k vyhřívání pravého zpětného zrcátka, které opravdu nefungovalo.
    Opravář Petr Petřík načítá paměť závad. Jedinou chybou je přerušené vedení k vyhřívání pravého zpětného zrcátka, které opravdu nefungovalo.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Další nápad vedoucí ke snížení spotřeby paliva, a to vodní pumpa vypínaná u chladného motoru, se po letech pěkně vymstil. Clona se přilepí a pumpa nezačne chladit ani po zahřátí motoru.
    Další nápad vedoucí ke snížení spotřeby paliva, a to vodní pumpa vypínaná u chladného motoru, se po letech pěkně vymstil. Clona se přilepí a pumpa nezačne chladit ani po zahřátí motoru.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Simerink klikové hřídele je inovativního tenoučkého provedení bez pryže a ocelového pera. Smyslem je snížení tření a spotřeby paliva, nevýhodou kratší životnost a celková choulostivost.
    Simerink klikové hřídele je inovativního tenoučkého provedení bez pryže a ocelového pera. Smyslem je snížení tření a spotřeby paliva, nevýhodou kratší životnost a celková choulostivost.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Simerink klikové hřídele je inovativního tenoučkého provedení bez pryže a ocelového pera. Smyslem je snížení tření a spotřeby paliva, nevýhodou kratší životnost a celková choulostivost.
    Simerink klikové hřídele je inovativního tenoučkého provedení bez pryže a ocelového pera. Smyslem je snížení tření a spotřeby paliva, nevýhodou kratší životnost a celková choulostivost.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Platforma by měla být stejná jako u Škody Superb III. Ta však má podmotorový rám z černého plechu, kdežto passat lehký a tuhý, hliníkový.
    Platforma by měla být stejná jako u Škody Superb III. Ta však má podmotorový rám z černého plechu, kdežto passat lehký a tuhý, hliníkový.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Uznávaný specialista Petr Petřík ukazuje, že příčinou vrzání přední nápravy nebývají ani tak ty velké zadní, jako malé přední silentbloky ramen
    Uznávaný specialista Petr Petřík ukazuje, že příčinou vrzání přední nápravy nebývají ani tak ty velké zadní, jako malé přední silentbloky ramen| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Uznávaný specialista Petr Petřík ukazuje, že příčinou vrzání přední nápravy nebývají ani tak ty velké zadní, jako malé přední silentbloky ramen
    Uznávaný specialista Petr Petřík ukazuje, že příčinou vrzání přední nápravy nebývají ani tak ty velké zadní, jako malé přední silentbloky ramen| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Na autech s AdBlue dost odcházejí senzory NOx. Někdy samy od sebe, jindy však jde o první příznak prasklého fi ltru pevných částic. Když vytáhnete takto okouřenou sondu, máte jasno, že skutečná příčina problému je závažnější.
    Na autech s AdBlue dost odcházejí senzory NOx. Někdy samy od sebe, jindy však jde o první příznak prasklého fi ltru pevných částic. Když vytáhnete takto okouřenou sondu, máte jasno, že skutečná příčina problému je závažnější.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Než přišlo AdBlue, diesely snižovaly oxidy dusíku především lepším vířením, o což se staralo natáčení jedné z vačkových hřídelí. Po letech jde o věc, která občas zazlobí.
    Než přišlo AdBlue, diesely snižovaly oxidy dusíku především lepším vířením, o což se staralo natáčení jedné z vačkových hřídelí. Po letech jde o věc, která občas zazlobí.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
    Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Docela často se mění relé žhavení. Příčinou bývá zkrat některé ze svíček.
    Docela často se mění relé žhavení. Příčinou bývá zkrat některé ze svíček.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Volkswagen Passat Variant
Kombi Variant ze zcela prvního ročníku 2014.
Zmodernizované provedení z roku 2019. Změn bylo více, ale nikdy nic zásadního. Passat B8 vypadá stále stejně.
Při modernizaci v roce 2019 bohužel zmizely elegantní analogové hodinky, kterými se tradičně chlubili předchůdci
Jen pokud je vedle řadicí páky tlačítko volby jízdních režimů, může mít ojetý passat elektronické tlumiče DCC. Ale také nemusí. Pravdu zjistíte v nastavení režimu Individual.
2.0 TSI/140 kW
2.0 TDI/110 kW
2.0 Biturbo/176 kW
Rozhodně hledejte vozy s příplatkovou sedačkou řidiče ErgoComfort. Zajímavé je, že spolujezdec sedí vždy na obyčejné.
Rozhodně hledejte vozy s příplatkovou sedačkou řidiče ErgoComfort. Zajímavé je, že spolujezdec sedí vždy na obyčejné.
Testovaný bílý vůz má základní variantu světel LED, jejichž výkon je jen o trochu lepší než u základních halogenů. Hledejte proto jejich dynamické provedení, jako má zelený vůz.
Vyšší výbavy (Highline) mají standardně rezervní kolo stejného typu, jaké máte na voze. Pokud jeden disk trochu poškodíte, nemusíte jej kupovat, ale prostě přesunete na rezervu.
Volkswagen Passat B8
Jestliže nepotřebujete velký vstup do zavazadelníku, zvolte základní model sedan. Je aerodynamičtější, tužší i tišší.
Čísla 34 a 17 vyražená na pólu baterie znamenají, že baterka byla vyrobena ve 34. týdnu roku 2017. A je tedy stará jako samo auto. To docela potvrzuje nízký udávaný nájezd.
Dlouhé nepokryté období a zlom po první prohlídce jsou varovné, naopak rovina mezi poslední prohlídkou v Německu a záznamy už po dovozu do Čech vypadá slibně. Názor na věrohodnost stavu najetých kilometrů ať si udělá každý sám.
Při výběru ojetiny zkuste zmáčknout tlačítko App pro zrcadlení telefonu. Pokud se objeví tato hláška, musíte ve značkovém servisu nejdřív odevzdat 9000 Kč.
Byť o jejich výměně není žádný servisní záznam, auto má zcela nové brzdy
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Vysoce estetická palubní deska ještě ve starším provedení s hezkými analogovými hodinkami. Při modernizaci v roce 2019 zmizely.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Vysoce estetická palubní deska ještě ve starším provedení s hezkými analogovými hodinkami. Při modernizaci v roce 2019 zmizely.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Fotograf dostal vynadáno, že kvůli volantu fotí sedačky z pravé strany. Vynikající ErgoComfort je totiž jen ta levá u řidiče.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Vstřikování močoviny AdBlue snížilo emise oxidů dusíku, uživatelům starších vozů však přináší servisní náklady. U vozu bez něj nenajdete vstřikovač na tomto místě, a hlavně modré plnicí hrdlo vedle palivového.
Testovaný bílý vůz má základní variantu světel LED, jejichž výkon je jen o trochu lepší než u základních halogenů. Hledejte proto jejich dynamické provedení, jako má zelený vůz.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Vstřikování močoviny AdBlue snížilo emise oxidů dusíku, uživatelům starších vozů však přináší servisní náklady. U vozu bez něj nenajdete vstřikovač na tomto místě, a hlavně modré plnicí hrdlo vedle palivového.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
U sedmistupňových převodovek DSG DQ 381 a DQ 500 (na snímku) je filtr umístěný tak nešťastně, že pro jeho výměnu je nutná demontáž dalších komponent. Výrobce tak předepisuje jen výměnu samotného oleje, vy si o filtr určitě řekněte.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Opravář Petr Petřík načítá paměť závad. Jedinou chybou je přerušené vedení k vyhřívání pravého zpětného zrcátka, které opravdu nefungovalo.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Další nápad vedoucí ke snížení spotřeby paliva, a to vodní pumpa vypínaná u chladného motoru, se po letech pěkně vymstil. Clona se přilepí a pumpa nezačne chladit ani po zahřátí motoru.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Simerink klikové hřídele je inovativního tenoučkého provedení bez pryže a ocelového pera. Smyslem je snížení tření a spotřeby paliva, nevýhodou kratší životnost a celková choulostivost.
Simerink klikové hřídele je inovativního tenoučkého provedení bez pryže a ocelového pera. Smyslem je snížení tření a spotřeby paliva, nevýhodou kratší životnost a celková choulostivost.
Platforma by měla být stejná jako u Škody Superb III. Ta však má podmotorový rám z černého plechu, kdežto passat lehký a tuhý, hliníkový.
Uznávaný specialista Petr Petřík ukazuje, že příčinou vrzání přední nápravy nebývají ani tak ty velké zadní, jako malé přední silentbloky ramen
Uznávaný specialista Petr Petřík ukazuje, že příčinou vrzání přední nápravy nebývají ani tak ty velké zadní, jako malé přední silentbloky ramen
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Na autech s AdBlue dost odcházejí senzory NOx. Někdy samy od sebe, jindy však jde o první příznak prasklého fi ltru pevných částic. Když vytáhnete takto okouřenou sondu, máte jasno, že skutečná příčina problému je závažnější.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Než přišlo AdBlue, diesely snižovaly oxidy dusíku především lepším vířením, o což se staralo natáčení jedné z vačkových hřídelí. Po letech jde o věc, která občas zazlobí.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI (B8)
Docela často se mění relé žhavení. Příčinou bývá zkrat některé ze svíček.