Martin Vaculík a ojetý VW Tiguan II: Auto bez blbostí

1/79
Zavřít
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan
    Volkswagen Tiguan| Zdroj: Svět motorů
  • Když druhá generace Volkswagenu Tiguan přišla v roce 2016 s hranatými tvary, ta první najednou zestárla o několik světelných let
    Když druhá generace Volkswagenu Tiguan přišla v roce 2016 s hranatými tvary, ta první najednou zestárla o několik světelných let| Zdroj: Svět motorů
  • Jestli něco Volkswagen opravdu umí, tak jsou to praktické, přehledné a skvěle ergonomické interiéry. To bylo předtím, než topení přesunuli do displeje.
    Jestli něco Volkswagen opravdu umí, tak jsou to praktické, přehledné a skvěle ergonomické interiéry. To bylo předtím, než topení přesunuli do displeje.| Zdroj: Svět motorů
  • Automatické převodovky DSG jsou zde velké se spojkami v olejové lázni, které řadí jen o trochu hůř než tradiční hydrodynamické automaty třeba velkých korejských SUV. Při správné údržbě jsou i dost spolehlivé.
    Automatické převodovky DSG jsou zde velké se spojkami v olejové lázni, které řadí jen o trochu hůř než tradiční hydrodynamické automaty třeba velkých korejských SUV. Při správné údržbě jsou i dost spolehlivé.| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen TiguanTajným tipem na spolehlivý a překvapivě úsporný motor je 2.0 TSI ve verzích 132 a 140 kW. Agregát je z řady Audi EA 888.
    Volkswagen TiguanTajným tipem na spolehlivý a překvapivě úsporný motor je 2.0 TSI ve verzích 132 a 140 kW. Agregát je z řady Audi EA 888.| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Tiguan
    Volkswagen Tiguan| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Digitální přístrojovou desku Active Info Displej měla standardně verze Highline, prostřední Comfortline za příplatek
    Digitální přístrojovou desku Active Info Displej měla standardně verze Highline, prostřední Comfortline za příplatek| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nad estetickým stavem interiéru jsme žasli. Nikde žádný škrábanec, vše perfektně funkční.
    Nad estetickým stavem interiéru jsme žasli. Nikde žádný škrábanec, vše perfektně funkční.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzadu je i u standardní verze (nabízí se ještě allspace s rozvorem delším o 10 cm) dostatek místa.
    Vzadu je i u standardní verze (nabízí se ještě allspace s rozvorem delším o 10 cm) dostatek místa.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Posuvná zadní lavice umožňuje slušnou variabilitu.
    Posuvná zadní lavice umožňuje slušnou variabilitu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Myslíte si, že stav najetých kilometrů poznáte dle sedačky řidiče? Kdyby toto auto někdo stočil na 60 000 km, klidně byste tomu věřili.
    Myslíte si, že stav najetých kilometrů poznáte dle sedačky řidiče? Kdyby toto auto někdo stočil na 60 000 km, klidně byste tomu věřili.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zásadní výhoda proti škodovkám – od střední výbavy Comfortline jsou přední hlavové opěrky i podélně nastavitelné
    Zásadní výhoda proti škodovkám – od střední výbavy Comfortline jsou přední hlavové opěrky i podélně nastavitelné| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zavazadlový prostor má velmi slušný objem 615 litrů. Naložíte do něj předmět široký 107 a vysoký 93 cm.
    Zavazadlový prostor má velmi slušný objem 615 litrů. Naložíte do něj předmět široký 107 a vysoký 93 cm.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V Čechách prodaná auta měla vždy aspoň dojezdové rezervní kolo. Německá specifikace však má místo něj takzvané samozacelující pneumatiky.
    V Čechách prodaná auta měla vždy aspoň dojezdové rezervní kolo. Německá specifikace však má místo něj takzvané samozacelující pneumatiky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Velkou výhodou testovaného kusu je elektricky sklopné tažné zařízení. Všechny v Čechách prodané tiguany sice umožňují jeho dodatečnou montáž (to není u moderních aut žádná samozřejmost), ale vyjde to zhruba na 30 000 Kč.
    Velkou výhodou testovaného kusu je elektricky sklopné tažné zařízení. Všechny v Čechách prodané tiguany sice umožňují jeho dodatečnou montáž (to není u moderních aut žádná samozřejmost), ale vyjde to zhruba na 30 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Původní akumulátor přežil celé čtyři roky a 188 500 km. Dle originálního testeru je stále dobrý. Když je baterie opravdu drahého typu AGM a k tomu kvalitní, snese i útrapy stop- -startu a úsporného dobíjení.
    Původní akumulátor přežil celé čtyři roky a 188 500 km. Dle originálního testeru je stále dobrý. Když je baterie opravdu drahého typu AGM a k tomu kvalitní, snese i útrapy stop- -startu a úsporného dobíjení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Původní akumulátor přežil celé čtyři roky a 188 500 km. Dle originálního testeru je stále dobrý. Když je baterie opravdu drahého typu AGM a k tomu kvalitní, snese i útrapy stop- -startu a úsporného dobíjení.
    Původní akumulátor přežil celé čtyři roky a 188 500 km. Dle originálního testeru je stále dobrý. Když je baterie opravdu drahého typu AGM a k tomu kvalitní, snese i útrapy stop- -startu a úsporného dobíjení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Když se s diesely EA 288 jezdí rychle, dochází k přepalování kapaliny ve vodním mezichladiči stlačeného vzduchu a tvorbě hnědých šlemů. V bazaru tedy věnujte pozornost barvě expanzní nádobky.
    Když se s diesely EA 288 jezdí rychle, dochází k přepalování kapaliny ve vodním mezichladiči stlačeného vzduchu a tvorbě hnědých šlemů. V bazaru tedy věnujte pozornost barvě expanzní nádobky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Když se s diesely EA 288 jezdí rychle, dochází k přepalování kapaliny ve vodním mezichladiči stlačeného vzduchu a tvorbě hnědých šlemů. V bazaru tedy věnujte pozornost barvě expanzní nádobky.
    Když se s diesely EA 288 jezdí rychle, dochází k přepalování kapaliny ve vodním mezichladiči stlačeného vzduchu a tvorbě hnědých šlemů. V bazaru tedy věnujte pozornost barvě expanzní nádobky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Velkou výhodou testovaného kusu je elektricky sklopné tažné zařízení. Všechny v Čechách prodané tiguany sice umožňují jeho dodatečnou montáž (to není u moderních aut žádná samozřejmost), ale vyjde to zhruba na 30 000 Kč.
    Velkou výhodou testovaného kusu je elektricky sklopné tažné zařízení. Všechny v Čechách prodané tiguany sice umožňují jeho dodatečnou montáž (to není u moderních aut žádná samozřejmost), ale vyjde to zhruba na 30 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozvody se budou dělat ve 210 000 km. Nevypadá to zde na žádný důvod dělat je dříve – neteče vodní puma ani obligátní simerink klikové hřídele.
    Rozvody se budou dělat ve 210 000 km. Nevypadá to zde na žádný důvod dělat je dříve – neteče vodní puma ani obligátní simerink klikové hřídele.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozvody se budou dělat ve 210 000 km. Nevypadá to zde na žádný důvod dělat je dříve – neteče vodní puma ani obligátní simerink klikové hřídele.
    Rozvody se budou dělat ve 210 000 km. Nevypadá to zde na žádný důvod dělat je dříve – neteče vodní puma ani obligátní simerink klikové hřídele.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Výměna oleje v mezinápravové spojce je předepsána až po třech letech bez omezení kilometrů. Doporučujeme měnit každých 60 000 km.
    Výměna oleje v mezinápravové spojce je předepsána až po třech letech bez omezení kilometrů. Doporučujeme měnit každých 60 000 km.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Výfukové potrubí tiguanů nerezne. U dieselů však věnujte pozornost koncovkám – černé hlásí problém s filtrem pevných částic. U motorů EA 288 jsou však daleko méně časté než u EA 189 v předchozí generaci.
    Výfukové potrubí tiguanů nerezne. U dieselů však věnujte pozornost koncovkám – černé hlásí problém s filtrem pevných částic. U motorů EA 288 jsou však daleko méně časté než u EA 189 v předchozí generaci.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan
Když druhá generace Volkswagenu Tiguan přišla v roce 2016 s hranatými tvary, ta první najednou zestárla o několik světelných let
Jestli něco Volkswagen opravdu umí, tak jsou to praktické, přehledné a skvěle ergonomické interiéry. To bylo předtím, než topení přesunuli do displeje.
Automatické převodovky DSG jsou zde velké se spojkami v olejové lázni, které řadí jen o trochu hůř než tradiční hydrodynamické automaty třeba velkých korejských SUV. Při správné údržbě jsou i dost spolehlivé.
Volkswagen TiguanTajným tipem na spolehlivý a překvapivě úsporný motor je 2.0 TSI ve verzích 132 a 140 kW. Agregát je z řady Audi EA 888.
Volkswagen Tiguan
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Digitální přístrojovou desku Active Info Displej měla standardně verze Highline, prostřední Comfortline za příplatek
Nad estetickým stavem interiéru jsme žasli. Nikde žádný škrábanec, vše perfektně funkční.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Vzadu je i u standardní verze (nabízí se ještě allspace s rozvorem delším o 10 cm) dostatek místa.
Posuvná zadní lavice umožňuje slušnou variabilitu.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Myslíte si, že stav najetých kilometrů poznáte dle sedačky řidiče? Kdyby toto auto někdo stočil na 60 000 km, klidně byste tomu věřili.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Zásadní výhoda proti škodovkám – od střední výbavy Comfortline jsou přední hlavové opěrky i podélně nastavitelné
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Zavazadlový prostor má velmi slušný objem 615 litrů. Naložíte do něj předmět široký 107 a vysoký 93 cm.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
V Čechách prodaná auta měla vždy aspoň dojezdové rezervní kolo. Německá specifikace však má místo něj takzvané samozacelující pneumatiky.
Velkou výhodou testovaného kusu je elektricky sklopné tažné zařízení. Všechny v Čechách prodané tiguany sice umožňují jeho dodatečnou montáž (to není u moderních aut žádná samozřejmost), ale vyjde to zhruba na 30 000 Kč.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Původní akumulátor přežil celé čtyři roky a 188 500 km. Dle originálního testeru je stále dobrý. Když je baterie opravdu drahého typu AGM a k tomu kvalitní, snese i útrapy stop- -startu a úsporného dobíjení.
Původní akumulátor přežil celé čtyři roky a 188 500 km. Dle originálního testeru je stále dobrý. Když je baterie opravdu drahého typu AGM a k tomu kvalitní, snese i útrapy stop- -startu a úsporného dobíjení.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Když se s diesely EA 288 jezdí rychle, dochází k přepalování kapaliny ve vodním mezichladiči stlačeného vzduchu a tvorbě hnědých šlemů. V bazaru tedy věnujte pozornost barvě expanzní nádobky.
Když se s diesely EA 288 jezdí rychle, dochází k přepalování kapaliny ve vodním mezichladiči stlačeného vzduchu a tvorbě hnědých šlemů. V bazaru tedy věnujte pozornost barvě expanzní nádobky.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Velkou výhodou testovaného kusu je elektricky sklopné tažné zařízení. Všechny v Čechách prodané tiguany sice umožňují jeho dodatečnou montáž (to není u moderních aut žádná samozřejmost), ale vyjde to zhruba na 30 000 Kč.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Rozvody se budou dělat ve 210 000 km. Nevypadá to zde na žádný důvod dělat je dříve – neteče vodní puma ani obligátní simerink klikové hřídele.
Rozvody se budou dělat ve 210 000 km. Nevypadá to zde na žádný důvod dělat je dříve – neteče vodní puma ani obligátní simerink klikové hřídele.
Výměna oleje v mezinápravové spojce je předepsána až po třech letech bez omezení kilometrů. Doporučujeme měnit každých 60 000 km.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Výfukové potrubí tiguanů nerezne. U dieselů však věnujte pozornost koncovkám – černé hlásí problém s filtrem pevných částic. U motorů EA 288 jsou však daleko méně časté než u EA 189 v předchozí generaci.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline