Martin Vaculík, Karel Franc a motor 1.5 TSI Evo II rozebraný na prvočástice

6/47
Přehled fotografií
Zavřít
  • Video placeholder
    Martin Vaculík, Karel Franc a motor 1.5 TSI Evo II rozebraný na prvočástice| Zdroj: auto.cz
  • Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2
    Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2| Zdroj: Škoda
  • Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2
    Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2| Zdroj: Škoda
  • Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2
    Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2| Zdroj: Škoda
  • Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2
    Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2| Zdroj: Škoda
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
    Motor Škoda 1.5 TSi Evo2| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Petr Hrdlička a Martin Vaculík
    Petr Hrdlička a Martin Vaculík| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Petr Hrdlička a Martin Vaculík
    Petr Hrdlička a Martin Vaculík| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Petr Hrdlička a Martin Vaculík
    Petr Hrdlička a Martin Vaculík| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Petr Hrdlička
    Petr Hrdlička| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Karel Franc
    Karel Franc| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Karel Franc a Martin Vaculík
    Karel Franc a Martin Vaculík| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Karel Franc a Martin Vaculík
    Karel Franc a Martin Vaculík| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Obohacení ve stacionárním režimu
    Obohacení ve stacionárním režimu| Zdroj: Škoda
  • Obohacení ve stacionárním režimu
    Obohacení ve stacionárním režimu| Zdroj: Škoda
  • Obohacení ve stacionárním režimu
    Obohacení ve stacionárním režimu| Zdroj: Škoda
Martin Vaculík, Karel Franc a motor 1.5 TSI Evo II rozebraný na prvočástice
Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2
Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2
Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2
Inovace v motoru Škoda 1.5 TSI 110 kW Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Motor Škoda 1.5 TSi Evo2
Petr Hrdlička a Martin Vaculík
Petr Hrdlička a Martin Vaculík
Petr Hrdlička a Martin Vaculík
Petr Hrdlička
Karel Franc
Karel Franc a Martin Vaculík
Karel Franc a Martin Vaculík
Obohacení ve stacionárním režimu
Obohacení ve stacionárním režimu
Obohacení ve stacionárním režimu