Martin Vaculík o ojetý Renault Mégane IV: Pozor a pohov!

127/143
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Palubní deska je z měkčených plastů – pokud uvnitř něco vrže, pak jsou to sedačky. Malý displej místo „budíků“ před řidičem se zvětšil až při letošním faceliftu.
    Palubní deska je z měkčených plastů – pokud uvnitř něco vrže, pak jsou to sedačky. Malý displej místo „budíků“ před řidičem se zvětšil až při letošním faceliftu.| Zdroj: Svět motorů
  • Menší verze centrálního infotainmentu je v některých ohledech i lepší. Například nechává prostor pro klasická tlačítka automatické klimatizace.
    Menší verze centrálního infotainmentu je v některých ohledech i lepší. Například nechává prostor pro klasická tlačítka automatické klimatizace.| Zdroj: Svět motorů
  • Příplatková světla LED (na snímku) jsou vynikající. Naopak základní halogeny (vůz na hlavní fotce) vyloženě za trest.
    Příplatková světla LED (na snímku) jsou vynikající. Naopak základní halogeny (vůz na hlavní fotce) vyloženě za trest.| Zdroj: Svět motorů
  • V letech 2016 až 2017 prošel Mégane 1.2 TCe ročním dlouhodobým testem Světa motorů. Jelikož jsme jezdili převážně rychle, motor nás nezlobil.
    V letech 2016 až 2017 prošel Mégane 1.2 TCe ročním dlouhodobým testem Světa motorů. Jelikož jsme jezdili převážně rychle, motor nás nezlobil.| Zdroj: Svět motorů
  • Zato plasty pátých dveří se zakously do karoserie, ostřikovače na dálnici omývaly jen spodek skla a také jsme dost vymrzli.
    Zato plasty pátých dveří se zakously do karoserie, ostřikovače na dálnici omývaly jen spodek skla a také jsme dost vymrzli.| Zdroj: Svět motorů
  • Takto vypadá zlobivý motor 1.2 TCe. Nahrazen byl hned po dvou letech výroby, prodejcům však dělal vrásky ještě dlouho poté.
    Takto vypadá zlobivý motor 1.2 TCe. Nahrazen byl hned po dvou letech výroby, prodejcům však dělal vrásky ještě dlouho poté.| Zdroj: Svět motorů
  • Hatchback má vzadu málo místa pro nohy, které nelze zastrčit pod přední sedáky. Lidé rozměrnějších postav na zadní sedačky nastupují velmi obtížně.
    Hatchback má vzadu málo místa pro nohy, které nelze zastrčit pod přední sedáky. Lidé rozměrnějších postav na zadní sedačky nastupují velmi obtížně.| Zdroj: Svět motorů
  • Sedan Grand Coupé je proti předchozímu modelu Fluence kvalitativně úplně někde jinde. A i docela dobře vypadá.
    Sedan Grand Coupé je proti předchozímu modelu Fluence kvalitativně úplně někde jinde. A i docela dobře vypadá.| Zdroj: Svět motorů
  • Velkou výhodou modelu je kombi Grandtour – na poměry kompaktní třídy skutečný kus auta
    Velkou výhodou modelu je kombi Grandtour – na poměry kompaktní třídy skutečný kus auta| Zdroj: Svět motorů
  • Verze GT s řízenou zadní nápravou 4Control a motory 1.6 TCe/151 kW a 1.6 dCi Biturbo/120 kW byla skvělá. Bohužel v srpnu 2018 vypadla z nabídky.
    Verze GT s řízenou zadní nápravou 4Control a motory 1.6 TCe/151 kW a 1.6 dCi Biturbo/120 kW byla skvělá. Bohužel v srpnu 2018 vypadla z nabídky.| Zdroj: Svět motorů
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Mechanik Vítek Mrkáček okamžitě objevil zcela křivé pravé zadní kolo. Test jsme dokončili na plechové rezervě.
    Mechanik Vítek Mrkáček okamžitě objevil zcela křivé pravé zadní kolo. Test jsme dokončili na plechové rezervě.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Značková diagnostika Renault umí moc věcí. Diagnostik Lubomír Hofírek z firmy Auto Pokorný nám změřil zbývající tloušťku suchých spojek převodovky EDC. V 150 000 km z nich ubyla necelá polovina.
    Značková diagnostika Renault umí moc věcí. Diagnostik Lubomír Hofírek z firmy Auto Pokorný nám změřil zbývající tloušťku suchých spojek převodovky EDC. V 150 000 km z nich ubyla necelá polovina.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Po demontáži krytu jsme nenašli žádné úniky oleje. Poslední evoluce motorů 1.5 dCi jsou mimořádně úsporné držáky.
    Po demontáži krytu jsme nenašli žádné úniky oleje. Poslední evoluce motorů 1.5 dCi jsou mimořádně úsporné držáky.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Jak přežilo týrání nevyměněným olejem turbodmychadlo? Kdyby byla ložiska opotřebená, propouštěla by olej do mezichladiče. Zde bylo vše suché a po odpojení tlakové hadice nevytekla ani kapka. Neskutečné!
    Jak přežilo týrání nevyměněným olejem turbodmychadlo? Kdyby byla ložiska opotřebená, propouštěla by olej do mezichladiče. Zde bylo vše suché a po odpojení tlakové hadice nevytekla ani kapka. Neskutečné!| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Přední náprava je velice robustní. U prvních vozů občas klepala táhla příčných stabilizátorů či tlumiče.
    Přední náprava je velice robustní. U prvních vozů občas klepala táhla příčných stabilizátorů či tlumiče.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Aleš Matušek z fandovských stránek RNews.cz ukazuje jednoduchý trik, jak odpojit stop-start. Stačí propojit dva piny senzoru kapoty a vypínání motoru už vás nikdy otravovat nebude.
    Aleš Matušek z fandovských stránek RNews.cz ukazuje jednoduchý trik, jak odpojit stop-start. Stačí propojit dva piny senzoru kapoty a vypínání motoru už vás nikdy otravovat nebude.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Renault Mégane 1.5 dCi EDC
    Renault Mégane 1.5 dCi EDC| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Palubní deska je z měkčených plastů – pokud uvnitř něco vrže, pak jsou to sedačky. Malý displej místo „budíků“ před řidičem se zvětšil až při letošním faceliftu.
Menší verze centrálního infotainmentu je v některých ohledech i lepší. Například nechává prostor pro klasická tlačítka automatické klimatizace.
Příplatková světla LED (na snímku) jsou vynikající. Naopak základní halogeny (vůz na hlavní fotce) vyloženě za trest.
V letech 2016 až 2017 prošel Mégane 1.2 TCe ročním dlouhodobým testem Světa motorů. Jelikož jsme jezdili převážně rychle, motor nás nezlobil.
Zato plasty pátých dveří se zakously do karoserie, ostřikovače na dálnici omývaly jen spodek skla a také jsme dost vymrzli.
Takto vypadá zlobivý motor 1.2 TCe. Nahrazen byl hned po dvou letech výroby, prodejcům však dělal vrásky ještě dlouho poté.
Hatchback má vzadu málo místa pro nohy, které nelze zastrčit pod přední sedáky. Lidé rozměrnějších postav na zadní sedačky nastupují velmi obtížně.
Sedan Grand Coupé je proti předchozímu modelu Fluence kvalitativně úplně někde jinde. A i docela dobře vypadá.
Velkou výhodou modelu je kombi Grandtour – na poměry kompaktní třídy skutečný kus auta
Verze GT s řízenou zadní nápravou 4Control a motory 1.6 TCe/151 kW a 1.6 dCi Biturbo/120 kW byla skvělá. Bohužel v srpnu 2018 vypadla z nabídky.
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Mechanik Vítek Mrkáček okamžitě objevil zcela křivé pravé zadní kolo. Test jsme dokončili na plechové rezervě.
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Značková diagnostika Renault umí moc věcí. Diagnostik Lubomír Hofírek z firmy Auto Pokorný nám změřil zbývající tloušťku suchých spojek převodovky EDC. V 150 000 km z nich ubyla necelá polovina.
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Po demontáži krytu jsme nenašli žádné úniky oleje. Poslední evoluce motorů 1.5 dCi jsou mimořádně úsporné držáky.
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Jak přežilo týrání nevyměněným olejem turbodmychadlo? Kdyby byla ložiska opotřebená, propouštěla by olej do mezichladiče. Zde bylo vše suché a po odpojení tlakové hadice nevytekla ani kapka. Neskutečné!
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Přední náprava je velice robustní. U prvních vozů občas klepala táhla příčných stabilizátorů či tlumiče.
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Aleš Matušek z fandovských stránek RNews.cz ukazuje jednoduchý trik, jak odpojit stop-start. Stačí propojit dva piny senzoru kapoty a vypínání motoru už vás nikdy otravovat nebude.
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
Renault Mégane 1.5 dCi EDC