Daniel Říha pod svým vlastním 110 R ukazuje, jak v originálu vypadají úchyty předních ramen k podlaze. V praxi se zde často vyskytují svářečská veledíla různé úrovně nebezpečnosti.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Nevyhazujte krabice ze starých garáží. Nadšenci ze sdružení Reincars jich už probrali mnoho a díly pečlivě roztřídili – zejména pryžové jsou prostě nenahraditelné.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vedle topení pod zadními sedačkami je kohout, který často teče. Pak se plst nacucá chladicí kapalinou a podlaha zrezne.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Kriticky důležitý je stav pryžové ucpávky středového tunelu. Sehnat nelze a bez ní jde vzduch z topení pod auto, ne do interiéru.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vedle topení pod zadními sedačkami je kohout, který často teče. Pak se plst nacucá chladicí kapalinou a podlaha zrezne.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Olejový chladič se v mraze často nafoukl a praskl, nebo zpuchřely hadice k němu. Ověřte si, zda ve voze stále je. Nachází se před chla dičem vody, nahlédnout na něj lze mřížkou v boku.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Jedním z nejčastěji vadných dílů trpících špínou od kol je hrdlo nádrže. Jeho stav si na kupovaném voze velmi dobře prověřte.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Pravidlem jsou vyrezlé spojkové a brzdové pumpy. Naštěstí je už repasuje pan Fiegr z Jablonce nad Nisou. Aby znovu nevyrezly, doporučujeme důkladný proplach celého systému horkou vodou a naplnění silikonovou brzdovou kapalinou. Odvzdušnění ovládání spojky musíte zvládat svépomocí, je to zde pravidelný problém!|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Častý problém je pískání dvoupístkových předních brzd s pevně uchyceným třmenem. Pozice třmenu se musí nastavit tak, aby žádná z destiček nezůstávala přitisknutá na kotouč. Slouží k tomu přesné broušené podložky.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vůz z muzea měl taky podlahu ve zcela původním stavu. To zdaleka nebývá pravidlem.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Šnekové řízení podléhalo rychlému opotřebení a díly do něj nejsou dostupné. Při zkušební jízdě vyzkoušejte, zda se volant vrací i z krajních poloh. Pokud ne, někdo se pokusil vůli vyřešit dotažením. V krajních polohách však šnek opotřebený nebývá a takhle „zaléčené“ řízení je nebezpečné.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Embéčko aneb 1000 Malých Bolestí, Jaroslav Gereg|
Zdroj: Svět motorů
Legendární Škoda 100/110, Jan Tuček|
Zdroj: Svět motorů
Škoda 110 R, Seznam náhradních dílů|
Zdroj: Svět motorů