Martin Vaculík radí před koupí Škody 110 R: Hlavně podlaha a původnost!

1/122
Přehled fotografií
Zavřít
  • Daniel Říha pod svým vlastním 110 R ukazuje, jak v originálu vypadají úchyty předních ramen k podlaze. V praxi se zde často vyskytují svářečská veledíla různé úrovně nebezpečnosti.
    Daniel Říha pod svým vlastním 110 R ukazuje, jak v originálu vypadají úchyty předních ramen k podlaze. V praxi se zde často vyskytují svářečská veledíla různé úrovně nebezpečnosti.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nevyhazujte krabice ze starých garáží. Nadšenci ze sdružení Reincars jich už probrali mnoho a díly pečlivě roztřídili – zejména pryžové jsou prostě nenahraditelné.
    Nevyhazujte krabice ze starých garáží. Nadšenci ze sdružení Reincars jich už probrali mnoho a díly pečlivě roztřídili – zejména pryžové jsou prostě nenahraditelné.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vedle topení pod zadními sedačkami je kohout, který často teče. Pak se plst nacucá chladicí kapalinou a podlaha zrezne.
    Vedle topení pod zadními sedačkami je kohout, který často teče. Pak se plst nacucá chladicí kapalinou a podlaha zrezne.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Kriticky důležitý je stav pryžové ucpávky středového tunelu. Sehnat nelze a bez ní jde vzduch z topení pod auto, ne do interiéru.
    Kriticky důležitý je stav pryžové ucpávky středového tunelu. Sehnat nelze a bez ní jde vzduch z topení pod auto, ne do interiéru.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vedle topení pod zadními sedačkami je kohout, který často teče. Pak se plst nacucá chladicí kapalinou a podlaha zrezne.
    Vedle topení pod zadními sedačkami je kohout, který často teče. Pak se plst nacucá chladicí kapalinou a podlaha zrezne.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Olejový chladič se v mraze často nafoukl a praskl, nebo zpuchřely hadice k němu. Ověřte si, zda ve voze stále je. Nachází se před chla dičem vody, nahlédnout na něj lze mřížkou v boku.
    Olejový chladič se v mraze často nafoukl a praskl, nebo zpuchřely hadice k němu. Ověřte si, zda ve voze stále je. Nachází se před chla dičem vody, nahlédnout na něj lze mřížkou v boku.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Jedním z nejčastěji vadných dílů trpících špínou od kol je hrdlo nádrže. Jeho stav si na kupovaném voze velmi dobře prověřte.
    Jedním z nejčastěji vadných dílů trpících špínou od kol je hrdlo nádrže. Jeho stav si na kupovaném voze velmi dobře prověřte.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Pravidlem jsou vyrezlé spojkové a brzdové pumpy. Naštěstí je už repasuje pan Fiegr z Jablonce nad Nisou. Aby znovu nevyrezly, doporučujeme důkladný proplach celého systému horkou vodou a naplnění silikonovou brzdovou kapalinou. Odvzdušnění ovládání spojky musíte zvládat svépomocí, je to zde pravidelný problém!
    Pravidlem jsou vyrezlé spojkové a brzdové pumpy. Naštěstí je už repasuje pan Fiegr z Jablonce nad Nisou. Aby znovu nevyrezly, doporučujeme důkladný proplach celého systému horkou vodou a naplnění silikonovou brzdovou kapalinou. Odvzdušnění ovládání spojky musíte zvládat svépomocí, je to zde pravidelný problém!| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Častý problém je pískání dvoupístkových předních brzd s pevně uchyceným třmenem. Pozice třmenu se musí nastavit tak, aby žádná z destiček nezůstávala přitisknutá na kotouč. Slouží k tomu přesné broušené podložky.
    Častý problém je pískání dvoupístkových předních brzd s pevně uchyceným třmenem. Pozice třmenu se musí nastavit tak, aby žádná z destiček nezůstávala přitisknutá na kotouč. Slouží k tomu přesné broušené podložky.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Vůz z muzea měl taky podlahu ve zcela původním stavu. To zdaleka nebývá pravidlem.
    Vůz z muzea měl taky podlahu ve zcela původním stavu. To zdaleka nebývá pravidlem.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Šnekové řízení podléhalo rychlému opotřebení a díly do něj nejsou dostupné. Při zkušební jízdě vyzkoušejte, zda se volant vrací i z krajních poloh. Pokud ne, někdo se pokusil vůli vyřešit dotažením. V krajních polohách však šnek opotřebený nebývá a takhle „zaléčené“ řízení je nebezpečné.
    Šnekové řízení podléhalo rychlému opotřebení a díly do něj nejsou dostupné. Při zkušební jízdě vyzkoušejte, zda se volant vrací i z krajních poloh. Pokud ne, někdo se pokusil vůli vyřešit dotažením. V krajních polohách však šnek opotřebený nebývá a takhle „zaléčené“ řízení je nebezpečné.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Embéčko aneb 1000 Malých Bolestí, Jaroslav Gereg
    Embéčko aneb 1000 Malých Bolestí, Jaroslav Gereg| Zdroj: Svět motorů
  • Legendární Škoda 100/110, Jan Tuček
    Legendární Škoda 100/110, Jan Tuček| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda 110 R, Seznam náhradních dílů
    Škoda 110 R, Seznam náhradních dílů| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: rajveteranu.cz
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: rajveteranu.cz
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: rajveteranu.cz
Daniel Říha pod svým vlastním 110 R ukazuje, jak v originálu vypadají úchyty předních ramen k podlaze. V praxi se zde často vyskytují svářečská veledíla různé úrovně nebezpečnosti.
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Nevyhazujte krabice ze starých garáží. Nadšenci ze sdružení Reincars jich už probrali mnoho a díly pečlivě roztřídili – zejména pryžové jsou prostě nenahraditelné.
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Vedle topení pod zadními sedačkami je kohout, který často teče. Pak se plst nacucá chladicí kapalinou a podlaha zrezne.
Škoda 110 R
Kriticky důležitý je stav pryžové ucpávky středového tunelu. Sehnat nelze a bez ní jde vzduch z topení pod auto, ne do interiéru.
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Vedle topení pod zadními sedačkami je kohout, který často teče. Pak se plst nacucá chladicí kapalinou a podlaha zrezne.
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Olejový chladič se v mraze často nafoukl a praskl, nebo zpuchřely hadice k němu. Ověřte si, zda ve voze stále je. Nachází se před chla dičem vody, nahlédnout na něj lze mřížkou v boku.
Škoda 110 R
Jedním z nejčastěji vadných dílů trpících špínou od kol je hrdlo nádrže. Jeho stav si na kupovaném voze velmi dobře prověřte.
Škoda 110 R
Pravidlem jsou vyrezlé spojkové a brzdové pumpy. Naštěstí je už repasuje pan Fiegr z Jablonce nad Nisou. Aby znovu nevyrezly, doporučujeme důkladný proplach celého systému horkou vodou a naplnění silikonovou brzdovou kapalinou. Odvzdušnění ovládání spojky musíte zvládat svépomocí, je to zde pravidelný problém!
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Častý problém je pískání dvoupístkových předních brzd s pevně uchyceným třmenem. Pozice třmenu se musí nastavit tak, aby žádná z destiček nezůstávala přitisknutá na kotouč. Slouží k tomu přesné broušené podložky.
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Vůz z muzea měl taky podlahu ve zcela původním stavu. To zdaleka nebývá pravidlem.
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Šnekové řízení podléhalo rychlému opotřebení a díly do něj nejsou dostupné. Při zkušební jízdě vyzkoušejte, zda se volant vrací i z krajních poloh. Pokud ne, někdo se pokusil vůli vyřešit dotažením. V krajních polohách však šnek opotřebený nebývá a takhle „zaléčené“ řízení je nebezpečné.
Embéčko aneb 1000 Malých Bolestí, Jaroslav Gereg
Legendární Škoda 100/110, Jan Tuček
Škoda 110 R, Seznam náhradních dílů
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 110 R