Martin Vaculík radí před koupí Škody 110 R: Hlavně podlaha a původnost!
16
/
122
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík radí před koupí Škody 110 R: Hlavně podlaha a původnost!
Daniel Říha pod svým vlastním 110 R ukazuje, jak v originálu vypadají úchyty předních ramen k podlaze. V praxi se zde často vyskytují svářečská veledíla různé úrovně nebezpečnosti.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Nevyhazujte krabice ze starých garáží. Nadšenci ze sdružení Reincars jich už probrali mnoho a díly pečlivě roztřídili – zejména pryžové jsou prostě nenahraditelné.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vedle topení pod zadními sedačkami je kohout, který často teče. Pak se plst nacucá chladicí kapalinou a podlaha zrezne.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Kriticky důležitý je stav pryžové ucpávky středového tunelu. Sehnat nelze a bez ní jde vzduch z topení pod auto, ne do interiéru.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vedle topení pod zadními sedačkami je kohout, který často teče. Pak se plst nacucá chladicí kapalinou a podlaha zrezne.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Olejový chladič se v mraze často nafoukl a praskl, nebo zpuchřely hadice k němu. Ověřte si, zda ve voze stále je. Nachází se před chla dičem vody, nahlédnout na něj lze mřížkou v boku.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Jedním z nejčastěji vadných dílů trpících špínou od kol je hrdlo nádrže. Jeho stav si na kupovaném voze velmi dobře prověřte.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Pravidlem jsou vyrezlé spojkové a brzdové pumpy. Naštěstí je už repasuje pan Fiegr z Jablonce nad Nisou. Aby znovu nevyrezly, doporučujeme důkladný proplach celého systému horkou vodou a naplnění silikonovou brzdovou kapalinou. Odvzdušnění ovládání spojky musíte zvládat svépomocí, je to zde pravidelný problém!
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Častý problém je pískání dvoupístkových předních brzd s pevně uchyceným třmenem. Pozice třmenu se musí nastavit tak, aby žádná z destiček nezůstávala přitisknutá na kotouč. Slouží k tomu přesné broušené podložky.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vůz z muzea měl taky podlahu ve zcela původním stavu. To zdaleka nebývá pravidlem.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda 110 R
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Šnekové řízení podléhalo rychlému opotřebení a díly do něj nejsou dostupné. Při zkušební jízdě vyzkoušejte, zda se volant vrací i z krajních poloh. Pokud ne, někdo se pokusil vůli vyřešit dotažením. V krajních polohách však šnek opotřebený nebývá a takhle „zaléčené“ řízení je nebezpečné.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Embéčko aneb 1000 Malých Bolestí, Jaroslav Gereg
|
Svět motorů
Legendární Škoda 100/110, Jan Tuček
|
Svět motorů
Škoda 110 R, Seznam náhradních dílů
|
Svět motorů
Škoda 110 R
|
rajveteranu.cz
Škoda 110 R
|
rajveteranu.cz
Škoda 110 R
|
rajveteranu.cz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid