Martin Vaculík už nebude skákat do značky: Kameru s radarem zaměřují i nezávislé servisy

1/65
Přehled fotografií
Zavřít
  • Video placeholder
    Martin Vaculík: Kameru s radarem zaměřují i nezávislé servisy| Zdroj: auto.cz
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • To je ona, čelní kamera. Její plastový úchyt je nedílnou součástí nového skla, mechanik přemontuje vnitřní jednotku.
    To je ona, čelní kamera. Její plastový úchyt je nedílnou součástí nového skla, mechanik přemontuje vnitřní jednotku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Nové sklo je na svém místě. Zatímco předchozí operace by zvládl jeden mechanik, na tuto musí být dva.
    Nové sklo je na svém místě. Zatímco předchozí operace by zvládl jeden mechanik, na tuto musí být dva.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Pravidelnost spár po okrajích skla se nastavuje karosářskými měrkami hned po usazení, dokud s ním ještě jde hnout.
    Pravidelnost spár po okrajích skla se nastavuje karosářskými měrkami hned po usazení, dokud s ním ještě jde hnout.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Než se bude kalibrovat kamera, musí servis změřit geometrii. Vozidlo musí mít zcela rovnou jízdní osu, nesmí být čtyřstopé ani v řádech milimetrů.
    Než se bude kalibrovat kamera, musí servis změřit geometrii. Vozidlo musí mít zcela rovnou jízdní osu, nesmí být čtyřstopé ani v řádech milimetrů.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Na podvozku mechanik nenašel žádné vůle ani poškození, a tak pouze malinko hnul nápravnicí. Až budou mít tyto vozy více najeto, musí jejich majitelé počítat s tím, že geometrii lze seřídit jen na podvozku bez vůlí. Takže kamínek v čelním skle může znamenat, že budou muset dát ještě třeba 20 000 Kč do opravy podvozku.
    Na podvozku mechanik nenašel žádné vůle ani poškození, a tak pouze malinko hnul nápravnicí. Až budou mít tyto vozy více najeto, musí jejich majitelé počítat s tím, že geometrii lze seřídit jen na podvozku bez vůlí. Takže kamínek v čelním skle může znamenat, že budou muset dát ještě třeba 20 000 Kč do opravy podvozku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Testovaný vůz měl již po 2400 najetých kilometrech nevyhovující záklon pravého předního kola. Zřejmě nějaká díra ve vozovce.
    Testovaný vůz měl již po 2400 najetých kilometrech nevyhovující záklon pravého předního kola. Zřejmě nějaká díra ve vozovce.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Za chvilku byla geometrie auta opět v předepsaných tolerancích
    Za chvilku byla geometrie auta opět v předepsaných tolerancích| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Měření geometrie kol
    Měření geometrie kol| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zaměření kamery
    Zaměření kamery| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zaměření kamery
    Zaměření kamery| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zaměření radaru je opět o nastavení příslušné desky přesně do jízdní osy. Pomáhá s tím i laserové ukazovátko.
    Zaměření radaru je opět o nastavení příslušné desky přesně do jízdní osy. Pomáhá s tím i laserové ukazovátko.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zaměření kamery
    Zaměření kamery| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Kamera po připojení na diagnostiku sama pozná, kam se má dívat, a na vozovce pak přesně ví, kudy vozidlo pojede i za několik set metrů.
    Kamera po připojení na diagnostiku sama pozná, kam se má dívat, a na vozovce pak přesně ví, kudy vozidlo pojede i za několik set metrů.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zaměření kamery
    Zaměření kamery| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zaměření kamery
    Zaměření kamery| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zaměření kamery
    Zaměření kamery| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zaměření kamery
    Zaměření kamery| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zaměření kamery
    Zaměření kamery| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zaměření kamery
    Zaměření kamery| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zaměření kamery
    Zaměření kamery| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Po připojení na diagnostiku si radar opět načte nový střed jízdní osy.
    Po připojení na diagnostiku si radar opět načte nový střed jízdní osy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výměna čelního skla
    Výměna čelního skla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík: Kameru s radarem zaměřují i nezávislé servisy
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
To je ona, čelní kamera. Její plastový úchyt je nedílnou součástí nového skla, mechanik přemontuje vnitřní jednotku.
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Nové sklo je na svém místě. Zatímco předchozí operace by zvládl jeden mechanik, na tuto musí být dva.
Výměna čelního skla
Pravidelnost spár po okrajích skla se nastavuje karosářskými měrkami hned po usazení, dokud s ním ještě jde hnout.
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Výměna čelního skla
Měření geometrie kol
Měření geometrie kol
Měření geometrie kol
Než se bude kalibrovat kamera, musí servis změřit geometrii. Vozidlo musí mít zcela rovnou jízdní osu, nesmí být čtyřstopé ani v řádech milimetrů.
Měření geometrie kol
Měření geometrie kol
Měření geometrie kol
Měření geometrie kol
Měření geometrie kol
Měření geometrie kol
Měření geometrie kol
Na podvozku mechanik nenašel žádné vůle ani poškození, a tak pouze malinko hnul nápravnicí. Až budou mít tyto vozy více najeto, musí jejich majitelé počítat s tím, že geometrii lze seřídit jen na podvozku bez vůlí. Takže kamínek v čelním skle může znamenat, že budou muset dát ještě třeba 20 000 Kč do opravy podvozku.
Testovaný vůz měl již po 2400 najetých kilometrech nevyhovující záklon pravého předního kola. Zřejmě nějaká díra ve vozovce.
Měření geometrie kol
Za chvilku byla geometrie auta opět v předepsaných tolerancích
Měření geometrie kol
Měření geometrie kol
Zaměření kamery
Zaměření kamery
Zaměření radaru je opět o nastavení příslušné desky přesně do jízdní osy. Pomáhá s tím i laserové ukazovátko.
Zaměření kamery
Kamera po připojení na diagnostiku sama pozná, kam se má dívat, a na vozovce pak přesně ví, kudy vozidlo pojede i za několik set metrů.
Zaměření kamery
Zaměření kamery
Zaměření kamery
Zaměření kamery
Zaměření kamery
Zaměření kamery
Zaměření kamery
Po připojení na diagnostiku si radar opět načte nový střed jízdní osy.
Výměna čelního skla