Maserati A6G 2000 (1950–1957): Krasavci s dvoulitrovým řadovým šestiválcem pod kapotou

17/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Turínská karosárna Allemano vyráběla pro Maserati karoserie pro 2+2místná kupé s rozvorem 2 550 mm.
    Turínská karosárna Allemano vyráběla pro Maserati karoserie pro 2+2místná kupé s rozvorem 2 550 mm.| Zdroj: Karel Haas
  • V roce 1947 vyvinul Maserati dvoumístný otevřený automobil, poháněný dvoulitrovým řadovým šestiválcem a nazvaný A6G CS.
    V roce 1947 vyvinul Maserati dvoumístný otevřený automobil, poháněný dvoulitrovým řadovým šestiválcem a nazvaný A6G CS.| Zdroj: auta5p.eu
  • Kupé 2+2 Maserati A6G 2000 s karoserií Pinin Farina z roku 1951.
    Kupé 2+2 Maserati A6G 2000 s karoserií Pinin Farina z roku 1951.| Zdroj: ultimatecarpage.com
  • Pinin Farinovo kupé mělo splývavou záď a široké dveře usnadňující přístup na zadní sedadla.
    Pinin Farinovo kupé mělo splývavou záď a široké dveře usnadňující přístup na zadní sedadla.| Zdroj: commons.wikimedia.org
  • Spider Maserati A6G 2000 s karoserií Frua měl šípovité přední okno a třetí světlomet vsazený do masky chladiče.
    Spider Maserati A6G 2000 s karoserií Frua měl šípovité přední okno a třetí světlomet vsazený do masky chladiče.| Zdroj: ultimatecarpage.com
  • Jediné vyrobené kupé A6G 2000 s karoserií Vignale mělo dvoubarevný nátěr karoserie.
    Jediné vyrobené kupé A6G 2000 s karoserií Vignale mělo dvoubarevný nátěr karoserie.| Zdroj: carrozzieri-italiani.com
  • Elegantní kupé Maserati A6G 2000 s karoserií Heutiger pochází z roku 1952.
    Elegantní kupé Maserati A6G 2000 s karoserií Heutiger pochází z roku 1952.| Zdroj: Karel Haas
  • V roce 1955 vznikl dvoumístný spider Maserati A6G/53 2000 s karoserií Frua. Na kapotě měl bílý pruh.
    V roce 1955 vznikl dvoumístný spider Maserati A6G/53 2000 s karoserií Frua. Na kapotě měl bílý pruh.| Zdroj: wheelsage.org
  • Kupé Maserati A6G/54 2000 z roku 1955 s karoserií Frua mělo výraznou přední masku.
    Kupé Maserati A6G/54 2000 z roku 1955 s karoserií Frua mělo výraznou přední masku.| Zdroj: wheelsage.org
  • Divoce nabarvené kupé Maserati A6G 2000GT s karoserií Allemano, ročník 1956.
    Divoce nabarvené kupé Maserati A6G 2000GT s karoserií Allemano, ročník 1956.| Zdroj: wheelsage.org
  • Jednoduše tvarované kupé s karoserií Allemano zdobily lišty na bocích v úrovni klik dveří.
    Jednoduše tvarované kupé s karoserií Allemano zdobily lišty na bocích v úrovni klik dveří.| Zdroj: wheelsage.org
  • Pro Maserati navrhl a vyrobil Zagato karoserie pro 20 kupé s pohonem dvouvačkovým dvoulitrovým šestiválcem s výkonem 150 koní.
    Pro Maserati navrhl a vyrobil Zagato karoserie pro 20 kupé s pohonem dvouvačkovým dvoulitrovým šestiválcem s výkonem 150 koní.| Zdroj: sportscardigest.com
  • Boční okna za dveřmi byla pětiúhelníková a zadní blatníky výrazně vystupovaly z boků.
    Boční okna za dveřmi byla pětiúhelníková a zadní blatníky výrazně vystupovaly z boků.| Zdroj: sportscardigest.com
  • Kupé s karoserií Zagato mělo na střeše typické „bubliny“, zvětšující prostor nad hlavami řidiče a spolujezdce.
    Kupé s karoserií Zagato mělo na střeše typické „bubliny“, zvětšující prostor nad hlavami řidiče a spolujezdce.| Zdroj: broadarrowauctions.com
  • Kupé Maserati A6G 2000 s karoserií Allemano pochází z roku 1957.
    Kupé Maserati A6G 2000 s karoserií Allemano pochází z roku 1957.| Zdroj: wheelsage.org
  • Oválnou přední masku zdobil velký znak Maserati ve tvaru trojzubce.
    Oválnou přední masku zdobil velký znak Maserati ve tvaru trojzubce.| Zdroj: wheelsage.org
  • Vzadu mělo Maserati A6G 2000Allemano poměrně velký zavazadlový prostor pod víkem sahajícím až k nárazníku.
    Vzadu mělo Maserati A6G 2000Allemano poměrně velký zavazadlový prostor pod víkem sahajícím až k nárazníku.| Zdroj: wheelsage.org
  • Maserati A6G 2000 Gran Sport s karoserií Frua měl přední nárazník ve tvaru písmene V a bílý pruh na kapotě.
    Maserati A6G 2000 Gran Sport s karoserií Frua měl přední nárazník ve tvaru písmene V a bílý pruh na kapotě.| Zdroj: carswp.com
Turínská karosárna Allemano vyráběla pro Maserati karoserie pro 2+2místná kupé s rozvorem 2 550 mm.
V roce 1947 vyvinul Maserati dvoumístný otevřený automobil, poháněný dvoulitrovým řadovým šestiválcem a nazvaný A6G CS.
Kupé 2+2 Maserati A6G 2000 s karoserií Pinin Farina z roku 1951.
Pinin Farinovo kupé mělo splývavou záď a široké dveře usnadňující přístup na zadní sedadla.
Spider Maserati A6G 2000 s karoserií Frua měl šípovité přední okno a třetí světlomet vsazený do masky chladiče.
Jediné vyrobené kupé A6G 2000 s karoserií Vignale mělo dvoubarevný nátěr karoserie.
Elegantní kupé Maserati A6G 2000 s karoserií Heutiger pochází z roku 1952.
V roce 1955 vznikl dvoumístný spider Maserati A6G/53 2000 s karoserií Frua. Na kapotě měl bílý pruh.
Kupé Maserati A6G/54 2000 z roku 1955 s karoserií Frua mělo výraznou přední masku.
Divoce nabarvené kupé Maserati A6G 2000GT s karoserií Allemano, ročník 1956.
Jednoduše tvarované kupé s karoserií Allemano zdobily lišty na bocích v úrovni klik dveří.
Pro Maserati navrhl a vyrobil Zagato karoserie pro 20 kupé s pohonem dvouvačkovým dvoulitrovým šestiválcem s výkonem 150 koní.
Boční okna za dveřmi byla pětiúhelníková a zadní blatníky výrazně vystupovaly z boků.
Kupé s karoserií Zagato mělo na střeše typické „bubliny“, zvětšující prostor nad hlavami řidiče a spolujezdce.
Kupé Maserati A6G 2000 s karoserií Allemano pochází z roku 1957.
Oválnou přední masku zdobil velký znak Maserati ve tvaru trojzubce.
Vzadu mělo Maserati A6G 2000Allemano poměrně velký zavazadlový prostor pod víkem sahajícím až k nárazníku.
Maserati A6G 2000 Gran Sport s karoserií Frua měl přední nárazník ve tvaru písmene V a bílý pruh na kapotě.