Maserati Indy (1969–1975): Gran Turismo pro čtyři

7/16
Přehled fotografií
Zavřít
  • Klasickou masku chladiče nahradil úzký nárazník a mřížka umístěná pod ním, kterou se přiváděl vzduch k chladiči.
    Klasickou masku chladiče nahradil úzký nárazník a mřížka umístěná pod ním, kterou se přiváděl vzduch k chladiči.| Zdroj: Maserati
  • Dvoudveřové kupé Maserati Indy bylo původně zamýšleno jako čtyřmístná alternativa k modelu Ghibli s karoserií Ghia, kterou navrhl Giorgetto Giugiaro.
    Dvoudveřové kupé Maserati Indy bylo původně zamýšleno jako čtyřmístná alternativa k modelu Ghibli s karoserií Ghia, kterou navrhl Giorgetto Giugiaro.| Zdroj: Maserati
  • Na turínském autosalonu 1968 ukázaly svoje představy o designu nového vozu Maserati dvě italské karosárny Ghia a Vignale. Ghia představila 2+2místnou berlinettu Simùn.
    Na turínském autosalonu 1968 ukázaly svoje představy o designu nového vozu Maserati dvě italské karosárny Ghia a Vignale. Ghia představila 2+2místnou berlinettu Simùn.| Zdroj: Maserati
  • V březnu 1969 představilo Maserati na ženevském autosalonu sériové provedení kupé Indy, nazvaného na počest dvojnásobného vítězství vozů Maserati na okruhu Indy 500.
    V březnu 1969 představilo Maserati na ženevském autosalonu sériové provedení kupé Indy, nazvaného na počest dvojnásobného vítězství vozů Maserati na okruhu Indy 500.| Zdroj: Maserati
  • Velké zadní okno ve splývající zádi sahalo až ke svislé zadní stěně, ve které byla umístěna vodorovná koncová světla a štíhlý chromovaný nárazník podobný tomu přednímu.
    Velké zadní okno ve splývající zádi sahalo až ke svislé zadní stěně, ve které byla umístěna vodorovná koncová světla a štíhlý chromovaný nárazník podobný tomu přednímu.| Zdroj: Maserati
  • Stejně jako Ghibli mělo Maserati Indy v nízké dlouhé přídí dvojité vyklápěcí světlomety.
    Stejně jako Ghibli mělo Maserati Indy v nízké dlouhé přídí dvojité vyklápěcí světlomety.| Zdroj: Maserati
  • Maserati Indy mělo samonosnou karoserii a podvozkové díly vycházející z modelu Ghibli. Nezávisle zavěšená přední kola měla pérování vinutými pružinami.
    Maserati Indy mělo samonosnou karoserii a podvozkové díly vycházející z modelu Ghibli. Nezávisle zavěšená přední kola měla pérování vinutými pružinami.| Zdroj: Maserati
  • Maserati Indy 4200 poháněl celohliníkový motor V8 s rozvodem DOHC, objemem 4 136 cm3 a nejvyšším výkonem 260 koní.
    Maserati Indy 4200 poháněl celohliníkový motor V8 s rozvodem DOHC, objemem 4 136 cm3 a nejvyšším výkonem 260 koní.| Zdroj: Maserati
  • Od roku 1971 byla nabídka motorů rozšířena o vidlicový osmiválec s objemem 4 719 cm3 a nejvyšším výkonem 290 koní.
    Od roku 1971 byla nabídka motorů rozšířena o vidlicový osmiválec s objemem 4 719 cm3 a nejvyšším výkonem 290 koní.| Zdroj: Maserati
  • Za oběma bočními okny byla malá dvířka skrývající hrdla dvou palivových nádrží umístěných na bocích za zadními koly.
    Za oběma bočními okny byla malá dvířka skrývající hrdla dvou palivových nádrží umístěných na bocích za zadními koly.| Zdroj: Maserati
  • Čistota aerodynamických tvarů Maserati Indy byla nejlépe patrná při pohledu zboku.
    Čistota aerodynamických tvarů Maserati Indy byla nejlépe patrná při pohledu zboku.| Zdroj: Maserati
  • Sedadla byla potažena kvalitní kůží, stejně jako výplně dveří a dolní část palubní desky. Před tříramenným volantem byly umístěny otáčkoměr a rychloměr. Dalších pět přístrojů bylo rozmístěno nad středovým panelem.
    Sedadla byla potažena kvalitní kůží, stejně jako výplně dveří a dolní část palubní desky. Před tříramenným volantem byly umístěny otáčkoměr a rychloměr. Dalších pět přístrojů bylo rozmístěno nad středovým panelem.| Zdroj: Maserati
  • V roce 1972 zařadilo Maserati do výrobního programu Indy 4900, poháněné novým motorem V8 s objemem 4 931 cm3 a výkonem 320 k.
    V roce 1972 zařadilo Maserati do výrobního programu Indy 4900, poháněné novým motorem V8 s objemem 4 931 cm3 a výkonem 320 k.| Zdroj: Maserati
  • Kupé Maserati Indy určená pro americký trh měla na bocích pod nárazníky oranžová poziční světla.
    Kupé Maserati Indy určená pro americký trh měla na bocích pod nárazníky oranžová poziční světla.| Zdroj: Maserati
  • Čtyřmístných kupé Maserati Indy 4900 bylo v letech 1972 až 1975 vyrobeno rovných 300.
    Čtyřmístných kupé Maserati Indy 4900 bylo v letech 1972 až 1975 vyrobeno rovných 300.| Zdroj: Maserati
  • Nepřímým nástupcem Maserati Indy se stalo čtyřmístné kupé Maserati Kyalami, vyráběné v letech 1976 až 1983.
    Nepřímým nástupcem Maserati Indy se stalo čtyřmístné kupé Maserati Kyalami, vyráběné v letech 1976 až 1983.| Zdroj: Maserati
Klasickou masku chladiče nahradil úzký nárazník a mřížka umístěná pod ním, kterou se přiváděl vzduch k chladiči.
Dvoudveřové kupé Maserati Indy bylo původně zamýšleno jako čtyřmístná alternativa k modelu Ghibli s karoserií Ghia, kterou navrhl Giorgetto Giugiaro.
Na turínském autosalonu 1968 ukázaly svoje představy o designu nového vozu Maserati dvě italské karosárny Ghia a Vignale. Ghia představila 2+2místnou berlinettu Simùn.
V březnu 1969 představilo Maserati na ženevském autosalonu sériové provedení kupé Indy, nazvaného na počest dvojnásobného vítězství vozů Maserati na okruhu Indy 500.
Velké zadní okno ve splývající zádi sahalo až ke svislé zadní stěně, ve které byla umístěna vodorovná koncová světla a štíhlý chromovaný nárazník podobný tomu přednímu.
Stejně jako Ghibli mělo Maserati Indy v nízké dlouhé přídí dvojité vyklápěcí světlomety.
Maserati Indy mělo samonosnou karoserii a podvozkové díly vycházející z modelu Ghibli. Nezávisle zavěšená přední kola měla pérování vinutými pružinami.
Maserati Indy 4200 poháněl celohliníkový motor V8 s rozvodem DOHC, objemem 4 136 cm3 a nejvyšším výkonem 260 koní.
Od roku 1971 byla nabídka motorů rozšířena o vidlicový osmiválec s objemem 4 719 cm3 a nejvyšším výkonem 290 koní.
Za oběma bočními okny byla malá dvířka skrývající hrdla dvou palivových nádrží umístěných na bocích za zadními koly.
Čistota aerodynamických tvarů Maserati Indy byla nejlépe patrná při pohledu zboku.
Sedadla byla potažena kvalitní kůží, stejně jako výplně dveří a dolní část palubní desky. Před tříramenným volantem byly umístěny otáčkoměr a rychloměr. Dalších pět přístrojů bylo rozmístěno nad středovým panelem.
V roce 1972 zařadilo Maserati do výrobního programu Indy 4900, poháněné novým motorem V8 s objemem 4 931 cm3 a výkonem 320 k.
Kupé Maserati Indy určená pro americký trh měla na bocích pod nárazníky oranžová poziční světla.
Čtyřmístných kupé Maserati Indy 4900 bylo v letech 1972 až 1975 vyrobeno rovných 300.
Nepřímým nástupcem Maserati Indy se stalo čtyřmístné kupé Maserati Kyalami, vyráběné v letech 1976 až 1983.