Matra Djet bylo první silniční auto s motorem uprostřed. Vlastnil ji i Gagarin
1
/
11
Prohlédnout znovu
Matra Djet bylo první silniční auto s motorem uprostřed. Vlastnil ji i Gagarin
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
avto-vip.com
Matra Djet V (1967)
|
Lennart@sorth.dk
Matra Djet V (1967)
|
avto-vip.com
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Tohle kouzelné místo je od nás blíž, než si myslíte. Kde se nachází?