Matra Djet bylo první silniční auto s motorem uprostřed. Vlastnil ji i Gagarin
6
/
11
Prohlédnout znovu
Matra Djet bylo první silniční auto s motorem uprostřed. Vlastnil ji i Gagarin
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
avto-vip.com
Matra Djet V (1967)
|
Lennart@sorth.dk
Matra Djet V (1967)
|
avto-vip.com
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!