Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu

1/33
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
    Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mokrá část okruhu ukazuje, že na kluzké silnici je jasná odezva řízení potřeba vůbec nejvíc
    Mokrá část okruhu ukazuje, že na kluzké silnici je jasná odezva řízení potřeba vůbec nejvíc| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Větší přítlačná síla nutí příď lépe následovat otáčení volantu. Se stejným úhlem by jinak auto mířilo ven.
    Větší přítlačná síla nutí příď lépe následovat otáčení volantu. Se stejným úhlem by jinak auto mířilo ven.| Zdroj: acz
  • Princip G-Vectoringu v kostce: zpomalení v nájezdu do zatáčky zatíží přední kola pro obratnost, na výjezdu zadní pro stabilitu
    Princip G-Vectoringu v kostce: zpomalení v nájezdu do zatáčky zatíží přední kola pro obratnost, na výjezdu zadní pro stabilitu| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
  • Mazda
    Mazda| Zdroj: acz
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mokrá část okruhu ukazuje, že na kluzké silnici je jasná odezva řízení potřeba vůbec nejvíc
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Větší přítlačná síla nutí příď lépe následovat otáčení volantu. Se stejným úhlem by jinak auto mířilo ven.
Princip G-Vectoringu v kostce: zpomalení v nájezdu do zatáčky zatíží přední kola pro obratnost, na výjezdu zadní pro stabilitu
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda
Mazda