Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
28
/
33
Přehled fotografií
Zavřít
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mokrá část okruhu ukazuje, že na kluzké silnici je jasná odezva řízení potřeba vůbec nejvíc
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Větší přítlačná síla nutí příď lépe následovat otáčení volantu. Se stejným úhlem by jinak auto mířilo ven.
|
Zdroj: acz
Princip G-Vectoringu v kostce: zpomalení v nájezdu do zatáčky zatíží přední kola pro obratnost, na výjezdu zadní pro stabilitu
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Mazda
|
Zdroj: acz
Zavřít