Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
8
/
33
Prohlédnout znovu
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mokrá část okruhu ukazuje, že na kluzké silnici je jasná odezva řízení potřeba vůbec nejvíc
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Větší přítlačná síla nutí příď lépe následovat otáčení volantu. Se stejným úhlem by jinak auto mířilo ven.
|
acz
Princip G-Vectoringu v kostce: zpomalení v nájezdu do zatáčky zatíží přední kola pro obratnost, na výjezdu zadní pro stabilitu
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu