Mění se pravidla přezouvání pneumatik: Modly padají, motoristé vydělají

11/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Zatímco na zcela nových pneumatikách jsme při brždění z 50 km/h zastavili po nějakých 26 metrech...
    Zatímco na zcela nových pneumatikách jsme při brždění z 50 km/h zastavili po nějakých 26 metrech...| Zdroj: Svět motorů
  • ...ojeté na 3 mm si vyžádaly o 10 % delší brzdnou dráhu
    ...ojeté na 3 mm si vyžádaly o 10 % delší brzdnou dráhu| Zdroj: Svět motorů
  • Gumy sjeté až na limit 1,6 mm zastavily až po 40 metrech
    Gumy sjeté až na limit 1,6 mm zastavily až po 40 metrech| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Přestože se evropští zákazníci mohou už roky řídit ekologickými štítky, podle prodejců už hodnoty nikoho nezajímají a kupující víc hledí na výsledky reálných testů, jak je dělá třeba německý autoklub ADAC
    Přestože se evropští zákazníci mohou už roky řídit ekologickými štítky, podle prodejců už hodnoty nikoho nezajímají a kupující víc hledí na výsledky reálných testů, jak je dělá třeba německý autoklub ADAC| Zdroj: Svět motorů
  • Celoroční pneumatiky: Když jsme v předjaří na mosteckém polygonu srovnávali celoroční a zimní pneumatiky, jednoznačně se ukázala větší ovladatelnost na celoročkách. Ale jakmile jsem vjeli na led, na zimáky pořád nic nemělo.
    Celoroční pneumatiky: Když jsme v předjaří na mosteckém polygonu srovnávali celoroční a zimní pneumatiky, jednoznačně se ukázala větší ovladatelnost na celoročkách. Ale jakmile jsem vjeli na led, na zimáky pořád nic nemělo.| Zdroj: Svět motorů
  • Zimní pneumatiky: Když jsme v předjaří na mosteckém polygonu srovnávali celoroční a zimní pneumatiky, jednoznačně se ukázala větší ovladatelnost na celoročkách. Ale jakmile jsem vjeli na led, na zimáky pořád nic nemělo.
    Zimní pneumatiky: Když jsme v předjaří na mosteckém polygonu srovnávali celoroční a zimní pneumatiky, jednoznačně se ukázala větší ovladatelnost na celoročkách. Ale jakmile jsem vjeli na led, na zimáky pořád nic nemělo.| Zdroj: Svět motorů
  • Nový štítek EU pro značení pneumatik
    Nový štítek EU pro značení pneumatik| Zdroj: Svět motorů
Ilustrační foto
Zatímco na zcela nových pneumatikách jsme při brždění z 50 km/h zastavili po nějakých 26 metrech...
...ojeté na 3 mm si vyžádaly o 10 % delší brzdnou dráhu
Gumy sjeté až na limit 1,6 mm zastavily až po 40 metrech
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Přestože se evropští zákazníci mohou už roky řídit ekologickými štítky, podle prodejců už hodnoty nikoho nezajímají a kupující víc hledí na výsledky reálných testů, jak je dělá třeba německý autoklub ADAC
Celoroční pneumatiky: Když jsme v předjaří na mosteckém polygonu srovnávali celoroční a zimní pneumatiky, jednoznačně se ukázala větší ovladatelnost na celoročkách. Ale jakmile jsem vjeli na led, na zimáky pořád nic nemělo.
Zimní pneumatiky: Když jsme v předjaří na mosteckém polygonu srovnávali celoroční a zimní pneumatiky, jednoznačně se ukázala větší ovladatelnost na celoročkách. Ale jakmile jsem vjeli na led, na zimáky pořád nic nemělo.
Nový štítek EU pro značení pneumatik