Mercedes-Benz 220 SEb Coupé: Skutečně první třída S v neopakovatelně kouzelné verzi kupé
4
/
18
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé: Skutečně první třída S v neopakovatelně kouzelné verzi kupé
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Volant je rozměrný a vnitřní kovový kruh slouží jako klakson
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Interiér byl bohužel dost poškozen, takže došlo k jeho vyměnění za nový (ale origo).
|
Ondřej Kroutil
Klasický mercedes s chromovanými prvky kolem dokola si s ničím nespletete. Je symbolem německé kvality i preciznosti, čemuž odpovídají i použitá technická řešení.
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Jízda? Jedním slovem plavná! Nikde nic nevrže, Mercedes drží pohromadě a ladně překonává nerovnosti.
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Že je kupé nepraktické, ale jděte, sledujte ten prostor!
|
Ondřej Kroutil
V našem případě již šestiválec využívá mechanické vstřikování paliva Bosch a je dost kultivovaný
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Mercedes-Benz 220 SEb Coupé
|
Ondřej Kroutil
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava