Mercedes-Benz Actros: Průkopník
1
/
45
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Actros: Průkopník
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Nad navigací s českým nápisem „Pojďme na to“ (přizpůsobuje se v menu nastavenému jazyku) se nacházelo místo s držákem a indukčním dobíjením mobilu
|
AutoProfi
Na hlavním displeji jsme jednoduše nastavili odchylky od nastavené rychlosti tempomatu pro sjíždění kopců, jejich nejnižší bod. V případě autonomního řízení Interurban rovněž stupeň rychlosti projíždění zatáček (modré pole) a intenzitu brzdění před omezením rychlosti dopravními značkami.
|
AutoProfi
V rámci autonomní jízd jsme mohli nastavovat nejen odstup od vpřed jedoucího vozidla, ale také podélnou polohu vozidla v jízdním pruhu (více k dělicí čáře, uprostřed či spíše k pravému kraji vozovky).
|
AutoProfi
Ohromily nás extrémně nízké otáčky volnoběhu třináctilitrového šestiválce. Bez jakýchkoliv vibrací.
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Po cca dvaceti sekundách autonomní jízdy bez držení volantu se na hlavním displeji objevovala výzva k převzetí řízení. Stačilo jen lehce pohnout volantem a zase zmizela.
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Při jízdě mezi městy nás systém autonomní jízdy předem upozorňoval, v jaké vzdálenosti se nachází zatáčka a jakou rychlostí ji Actros plánuje projíždět
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Obraz v horní část displeje zrcátka se automaticky přizpůsoboval zalomení soupravy
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Na panelu u postele se nacházelo tlačítko pro zapnutí kamer vnějších zrcátek. Řidič tak i v noci může snadno zkontrolovat dění po bocích soupravy, aniž by musel slézat z postele a odhrnovat záclonky.
|
AutoProfi
Na levé straně volantu se nacházela tlačítka pro nastavení hlavního displeje, ovládací pole pravé části volantu řídilo druhý displej
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Nastartujete, i když se vybije baterka v klíčku. Stačí jej přiložit ke startovacímu tlačítku a zmáčknout.
|
AutoProfi
V kabině jsme mohli pozorovat, jak asistenční systém ABA 5 reaguje na cyklistu jedoucího po pravé straně návěsu i tahače.
|
AutoProfi
Čočka kamery je pevná, nenatáčí se a snadno ji jedním prstem očistíte. Po přiblížení teploty bodu mrazu se automaticky zapne její vyhřívání.
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Pohled displejů lze nastavovat stejně jako běžná zrcátka. Přibylo jedno tlačítko pro vypnutí automatického přesunu pohledu podle zalomení návěsu.
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz pro nás připravil třicet vozidel, takže jsme řídili po všechen dostupný čas
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Kamera na rozdíl od zrcátek netrpí deštěm a stále nabízí řidiči kvalitní přehled
|
AutoProfi
Modernizovaný Actros poznáme podle bočního vyvedení výfuku
|
AutoProfi
Nejdříve jsme si na displeji zrcátek nastavili čáru zobrazující konec návěsu
|
AutoProfi
Rameno kamery je sklopné na kloubu, aby se v případě střetu poškodilo minimálně
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Modernizovaný Actros poznáte kromě odlišných světlometů také podle novému klíčku
|
AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
|
AutoProfi
Technické unikáty modernizovaného Actrosu jsme si mohli vyzkoušet i na simulátorech
|
AutoProfi
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid