Mercedes-Benz Actros: Průkopník

23/45
Zavřít
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Nad navigací s českým nápisem „Pojďme na to“ (přizpůsobuje se v menu nastavenému jazyku) se nacházelo místo s držákem a indukčním dobíjením mobilu
    Nad navigací s českým nápisem „Pojďme na to“ (přizpůsobuje se v menu nastavenému jazyku) se nacházelo místo s držákem a indukčním dobíjením mobilu| Zdroj: AutoProfi
  • Na hlavním displeji jsme jednoduše nastavili odchylky od nastavené rychlosti tempomatu pro sjíždění kopců, jejich nejnižší bod. V případě autonomního řízení Interurban rovněž stupeň rychlosti projíždění zatáček (modré pole) a intenzitu brzdění před omezením rychlosti dopravními značkami.
    Na hlavním displeji jsme jednoduše nastavili odchylky od nastavené rychlosti tempomatu pro sjíždění kopců, jejich nejnižší bod. V případě autonomního řízení Interurban rovněž stupeň rychlosti projíždění zatáček (modré pole) a intenzitu brzdění před omezením rychlosti dopravními značkami.| Zdroj: AutoProfi
  • V rámci autonomní jízd jsme mohli nastavovat nejen odstup od vpřed jedoucího vozidla, ale také podélnou polohu vozidla v jízdním pruhu (více k dělicí čáře, uprostřed či spíše k pravému kraji vozovky).
    V rámci autonomní jízd jsme mohli nastavovat nejen odstup od vpřed jedoucího vozidla, ale také podélnou polohu vozidla v jízdním pruhu (více k dělicí čáře, uprostřed či spíše k pravému kraji vozovky).| Zdroj: AutoProfi
  • Ohromily nás extrémně nízké otáčky volnoběhu třináctilitrového šestiválce. Bez jakýchkoliv vibrací.
    Ohromily nás extrémně nízké otáčky volnoběhu třináctilitrového šestiválce. Bez jakýchkoliv vibrací.| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Po cca dvaceti sekundách autonomní jízdy bez držení volantu se na hlavním displeji objevovala výzva k převzetí řízení. Stačilo jen lehce pohnout volantem a zase zmizela.
    Po cca dvaceti sekundách autonomní jízdy bez držení volantu se na hlavním displeji objevovala výzva k převzetí řízení. Stačilo jen lehce pohnout volantem a zase zmizela.| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Při jízdě mezi městy nás systém autonomní jízdy předem upozorňoval, v jaké vzdálenosti se nachází zatáčka a jakou rychlostí ji Actros plánuje projíždět
    Při jízdě mezi městy nás systém autonomní jízdy předem upozorňoval, v jaké vzdálenosti se nachází zatáčka a jakou rychlostí ji Actros plánuje projíždět| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Obraz v horní část displeje zrcátka se automaticky přizpůsoboval zalomení soupravy
    Obraz v horní část displeje zrcátka se automaticky přizpůsoboval zalomení soupravy| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Na panelu u postele se nacházelo tlačítko pro zapnutí kamer vnějších zrcátek. Řidič tak i v noci může snadno zkontrolovat dění po bocích soupravy, aniž by musel slézat z postele a odhrnovat záclonky.
    Na panelu u postele se nacházelo tlačítko pro zapnutí kamer vnějších zrcátek. Řidič tak i v noci může snadno zkontrolovat dění po bocích soupravy, aniž by musel slézat z postele a odhrnovat záclonky.| Zdroj: AutoProfi
  • Na levé straně volantu se nacházela tlačítka pro nastavení hlavního displeje, ovládací pole pravé části volantu řídilo druhý displej
    Na levé straně volantu se nacházela tlačítka pro nastavení hlavního displeje, ovládací pole pravé části volantu řídilo druhý displej| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Nastartujete, i když se vybije baterka v klíčku. Stačí jej přiložit ke startovacímu tlačítku a zmáčknout.
    Nastartujete, i když se vybije baterka v klíčku. Stačí jej přiložit ke startovacímu tlačítku a zmáčknout.| Zdroj: AutoProfi
  • V kabině jsme mohli pozorovat, jak asistenční systém ABA 5 reaguje na cyklistu jedoucího po pravé straně návěsu i tahače.
    V kabině jsme mohli pozorovat, jak asistenční systém ABA 5 reaguje na cyklistu jedoucího po pravé straně návěsu i tahače.| Zdroj: AutoProfi
  • Čočka kamery je pevná, nenatáčí se a snadno ji jedním prstem očistíte. Po přiblížení teploty bodu mrazu se automaticky zapne její vyhřívání.
    Čočka kamery je pevná, nenatáčí se a snadno ji jedním prstem očistíte. Po přiblížení teploty bodu mrazu se automaticky zapne její vyhřívání.| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Pohled displejů lze nastavovat stejně jako běžná zrcátka. Přibylo jedno tlačítko pro vypnutí automatického přesunu pohledu podle zalomení návěsu.
    Pohled displejů lze nastavovat stejně jako běžná zrcátka. Přibylo jedno tlačítko pro vypnutí automatického přesunu pohledu podle zalomení návěsu.| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz pro nás připravil třicet vozidel, takže jsme řídili po všechen dostupný čas
    Mercedes-Benz pro nás připravil třicet vozidel, takže jsme řídili po všechen dostupný čas| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Kamera na rozdíl od zrcátek netrpí deštěm a stále nabízí řidiči kvalitní přehled
    Kamera na rozdíl od zrcátek netrpí deštěm a stále nabízí řidiči kvalitní přehled| Zdroj: AutoProfi
  • Modernizovaný Actros poznáme podle bočního vyvedení výfuku
    Modernizovaný Actros poznáme podle bočního vyvedení výfuku| Zdroj: AutoProfi
  • Nejdříve jsme si na displeji zrcátek nastavili čáru zobrazující konec návěsu
    Nejdříve jsme si na displeji zrcátek nastavili čáru zobrazující konec návěsu| Zdroj: AutoProfi
  • Rameno kamery je sklopné na kloubu, aby se v případě střetu poškodilo minimálně
    Rameno kamery je sklopné na kloubu, aby se v případě střetu poškodilo minimálně| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Modernizovaný Actros poznáte kromě odlišných světlometů také podle novému klíčku
    Modernizovaný Actros poznáte kromě odlišných světlometů také podle novému klíčku| Zdroj: AutoProfi
  • Mercedes-Benz Actros
    Mercedes-Benz Actros| Zdroj: AutoProfi
  • Technické unikáty modernizovaného Actrosu jsme si mohli vyzkoušet i na simulátorech
    Technické unikáty modernizovaného Actrosu jsme si mohli vyzkoušet i na simulátorech| Zdroj: AutoProfi
Mercedes-Benz Actros
Nad navigací s českým nápisem „Pojďme na to“ (přizpůsobuje se v menu nastavenému jazyku) se nacházelo místo s držákem a indukčním dobíjením mobilu
Na hlavním displeji jsme jednoduše nastavili odchylky od nastavené rychlosti tempomatu pro sjíždění kopců, jejich nejnižší bod. V případě autonomního řízení Interurban rovněž stupeň rychlosti projíždění zatáček (modré pole) a intenzitu brzdění před omezením rychlosti dopravními značkami.
V rámci autonomní jízd jsme mohli nastavovat nejen odstup od vpřed jedoucího vozidla, ale také podélnou polohu vozidla v jízdním pruhu (více k dělicí čáře, uprostřed či spíše k pravému kraji vozovky).
Ohromily nás extrémně nízké otáčky volnoběhu třináctilitrového šestiválce. Bez jakýchkoliv vibrací.
Mercedes-Benz Actros
Po cca dvaceti sekundách autonomní jízdy bez držení volantu se na hlavním displeji objevovala výzva k převzetí řízení. Stačilo jen lehce pohnout volantem a zase zmizela.
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Při jízdě mezi městy nás systém autonomní jízdy předem upozorňoval, v jaké vzdálenosti se nachází zatáčka a jakou rychlostí ji Actros plánuje projíždět
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Obraz v horní část displeje zrcátka se automaticky přizpůsoboval zalomení soupravy
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Na panelu u postele se nacházelo tlačítko pro zapnutí kamer vnějších zrcátek. Řidič tak i v noci může snadno zkontrolovat dění po bocích soupravy, aniž by musel slézat z postele a odhrnovat záclonky.
Na levé straně volantu se nacházela tlačítka pro nastavení hlavního displeje, ovládací pole pravé části volantu řídilo druhý displej
Mercedes-Benz Actros
Nastartujete, i když se vybije baterka v klíčku. Stačí jej přiložit ke startovacímu tlačítku a zmáčknout.
V kabině jsme mohli pozorovat, jak asistenční systém ABA 5 reaguje na cyklistu jedoucího po pravé straně návěsu i tahače.
Čočka kamery je pevná, nenatáčí se a snadno ji jedním prstem očistíte. Po přiblížení teploty bodu mrazu se automaticky zapne její vyhřívání.
Mercedes-Benz Actros
Pohled displejů lze nastavovat stejně jako běžná zrcátka. Přibylo jedno tlačítko pro vypnutí automatického přesunu pohledu podle zalomení návěsu.
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz pro nás připravil třicet vozidel, takže jsme řídili po všechen dostupný čas
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Mercedes-Benz Actros
Kamera na rozdíl od zrcátek netrpí deštěm a stále nabízí řidiči kvalitní přehled
Modernizovaný Actros poznáme podle bočního vyvedení výfuku
Nejdříve jsme si na displeji zrcátek nastavili čáru zobrazující konec návěsu
Rameno kamery je sklopné na kloubu, aby se v případě střetu poškodilo minimálně
Mercedes-Benz Actros
Modernizovaný Actros poznáte kromě odlišných světlometů také podle novému klíčku
Mercedes-Benz Actros
Technické unikáty modernizovaného Actrosu jsme si mohli vyzkoušet i na simulátorech